یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

این غلط است که برخی پای سفره نظام باشند اما پز اپوزیسیونی بدهند


انقلاب اسلامی درشرایطی سخت شکل گرفت

  حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع مردم کرمان باتبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شکر کنم از اینکه ما مکتب و مذهبی را داریم که این مکتب و مذهب دیروز و امروز تا آخر حیات بخش بشریت است.

وی تصریح کرد: انقلاب های زیادی در در دنیا به وقوع پیوسته است ،مثل انقلاب کارگران روسیه، بعضی انقلاب ها عنصری بودند مثل سیاه ها بر علیه سفیدها اما انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمی کرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند.

سردار سلیمانی ابراز کرد: فقط در تاریخ پیامبران می بینیم کسانی بودند که توانستند نظام فاسد و مسلط برمردم را با تکیه بر ایمان به خدا سرنگون کنند.

شرایط استخدام رسمی کارمندان پیمانی و ایثارگران اعلام شد


  هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ به پیشنهاد شماره ۱۴۴۷۰۴۵ مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۲ سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد تبصره (۳) ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ـ مصوب ۱۳۸۶ ـ آیین‌نامه اجرایی ماده یادشده را به‌شرح زیر تصویب کرد:

آیین‌نامه اجرایی ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری

ماده ۱- استخدام رسمی کارمندان پیمانی در پست‌های سازمانی موضوع بند (الف) ماده (۴۵) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت سیاست‌های دولت و قوانین و مقررات مربوط، به پیشنهاد دستگاه اجرایی و تأیید و صدور مجوز استخدام رسمی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و رعایت موارد مندرج در این آیین‌نامه امکان‌پذیر است.

ماده ۲- دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بر اساس مجوزهای صادره از محل ماده (۱) کارمندان پیمانی خود را پس از آزمون و سنجش شایستگی‌های تخصصی و رفتاری متناسب با پست‌های سازمانی حاکمیتی و حصول اطمینان از دارا بودن شایستگی‌های موردنظر، به استخدام آزمایشی درآورند.

حضور مقامات کشوری و لشکری در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن +تصاویر


این رویداد مهم‌ترین اتفاق ایران اسلامی است، از این رو جمع کثیری از مردم اعم از افرادعادی تا سیاسیون و هنرمندان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن به این مناسبت شرکت می‌کنند. و همه با هم و دست در دست هم یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند تا به تمام دنیا یک بار دیگر این اتحاد و همبستگی را نشان دهند. در ادامه تصاویری از حضور چهره‌ها در این راهپیمایی در کنار مردم ارائه شده است. 

حضور چهره‌ها و سیاسیون در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

سردار قاسم سلیمانی

دون پاسخ نخواهد ماند


  علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار راشاتودی روسیه در حاشیه مراسم راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد سرنگونی جنگنده اسرائیل بوسیله پدافند هوایی سوریه نشانگر آن است که هر اشتباهی که اسرائیل در منطقه مرتکب شود، بدون پاسخ نخواهد ماند.

شمخانی در این مصاحبه همچنین تصریح کرد: سرنگونی جنگنده اسرائیل از سوی پدافند هوایی سوریه، معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در عین حال هرگونه نقش ایران را در ساقط کردن جنگنده اسرائیلی که به پایگاه های سوریه حمله کرده بود، تکذیب کرد و گفت: پدافند هوایی سوریه این جنگنده را که حریم هوایی سوریه را نقض کرده و به حاکمیت این کشور تجاوز کرده بود، ساقط کرد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان چند روز پیش نیز گفته بود دشمنی آمریکا و دونالد ترامپ به شکل خاص در این مرحله دور از تصور ما نبود.

کدام پرنده صهیونیست‌ها در تله پدافندی سوریه گیر کرد؟ /نفرین سفارش اف-16های ایران پس از 40 سال اثر کرد


کدام پرنده صهیونیست‌ها در تله پدافندی سوریه گیر کرد؟ /نفرین سفارش اف-16های ایران پس از 40 سال اثر کرد +تصاویر

ساعات آغازین این هفته، رسانه ها و افکار عمومی جهان شاهد بروز تحولات مهمی در مرزهای سوریه با فلسطین اشغالی بودند؛ جایی که برای اولین بار در چند سال اخیر، یگانهای دفاع هوایی ارتش سوریه، پاسخی قاطع و حساب شده به تجاوزات مکرر و حملات گاه و بیگاه پرنده های صهیونیست داده و موفق به سرنگون کردن یک اف ۱۶ متجاوز اسراییلی شدند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟

چرا سرنگونی جنگنده اف-۱۶ اسرائیل، نتانیاهو را ترساند؟


چرا سرنگونی جنگنده اف-۱۶ اسرائیل، نتانیاهو را ترساند؟ / گشوده شدن پناهگاه‌ها در حیفا و تل‌آویو چه معنایی دارد؟

  عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت: روز سرنگونی یک فروند جنگنده اف-16 اسرائیل و بازدارندگی در برابرِ تجاوز اسرائیل به سوریه عملا یک روز تاریخی است که مدت‌های طولانی منتظر رسیدن چنین روزی بودیم. پاسخ به این حمله، محکم و تکان دهنده و در زمان مناسب بود.

عطوان این پرسش‌ها را مطرح کرد که آیا یک مرحله بازدارندگی جدید و متفاوت پیش روست؟ و چرا بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) شتابان با پوتین و ترامپ تلفنی گفتگو کرد و از آنها برای مهار سریع این بحران کمک خواست؟ گشوده شدن پناهگاه‌ها در حیفا و تل آویو چه معنایی دارد؟

سود سهام عدالت چه گروهی از مشمولان، امروز تسویه می‌شود؟


سهام عدالت

  واریز سود سهام عدالت مرحله تکمیلی مددجویان تغییر وضعیت یافته نهادهای حمایتی که جزو مشمولین سهام عدالت هستند، به تدریج از امروز مورخ 21 بهمن ماه 1396 آغاز خواهد شد. 

بر این اساس مانده سود یکی دیگر از چهار گروه باقیمانده مشمولان سهام عدالت از روز 21 بهمن ماه جاری در حالی از طریق شعب بانک های عامل و موسسات مالی که مشمولین مزبور شبا بانکی خود را از طریق آن به این سازمان اعلام نموده اند پرداخت خواهد شد که مددجویان سابق تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و خانوار آنان که در گذشته جزو این اقشار بوده و مشمول دریافت سهام عدالت شدند و هم اکنون تحت پوشش این نهادها نیستند، می توانند برای دریافت سود متعلقه اقدام نمایند.

دعوت مراجع تقلید و علما برای حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن


مراجع عظام تقلید

  مراجع عظام تقلید، شخصیت‌ها و علما در سخنرانی‌ها و بیانات خود، خواستار حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و حفظ آرمان انقلاب اسلامی شدند.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مأیوس و ناامید کنند

گلبانگ اللّه اکبر در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد


گلبانگ "الله اکبر" در شب سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد. 

الله اکبر

 بر‌اساس آیین هرساله و در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت 21 یکشنبه ‌شب میلیون‎ها نفر از مردم ایران اسلامی، نوای الله اکبر را از روی بام خانه‎ها و حضور در خیابان‎ها سردادند.

ارتش سوریه جنگنده اف-۱۶ اسرائیل را سرنگون کرد / تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و سوریه


حمله هوایی مجدد رژیم صهیونیستی به سوریه/ نیروهای سوری یک جنگنده متجاوز را سرنگون کردند

 شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: در پی حمله تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه، پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند جنگنده اف-16 اسرائیل را سرنگون کرد.

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی را به طرفجنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرد که بر اثر آن، یک فروند جنگنده اف ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی سرنگون شد.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی مشارکت جنگنده‌های اف-۱۶ ارتش این رژیم در حملات هوایی به سوریه، قطع ارتباط با این جنگنده و همچنین سقوط آن بر فراز منطقه الجلیل در بلندی‌های اشغالی جولان را تایید کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای سقوط یک فروند جنگنده-۱۶ خود را پس از عملیات در سوریه تایید و اعلام کرد دو خلبان این جنگنده نجات یافته‌اند.

سختی‌‌ و شیرینی‌های ‌سپید‌پوشان؛ پرستارانی که سختی‌های کار را به جان می‌خرند


پرستاری

 میلاد حضرت زینب(س) را روز پرستار نامیدند تا زحمات سپید پوشان بی ادعا را ارج نهیم و یک روز را با گوشی شنوا به پای حرف‌هایشان بنشینیم.

پرستاران قشر پرتلاش و ایثارگری هستند که شاید آن چنان که شایسته است قدردان شب بیداری‌ها و شکیبایی آن‌ها نیستیم. آن‌ها خواب شب هنگام می‌گذرند تا بیمارانشان آسوده و سلامت به خواب بروند. 

همه پرستاران تمام تلاش خود را برای توجه به بیماران و بهبود حال آن‌ها به کار می‌گیرند اما در این میان رنگ تلاش، تعهد و  محبت برخی پرستاران پر رنگ تر از سایرین است و این امرموجب شده تا هر ساله تعدادی پرستار به عنوان پرستار نمونه بر همگان معرفی شوند و الگویی برای دیگر کارکنان باشند. 

 امسال نیز مانند سال‌های گذشته پرستاران نمونه بیمارستان، استان و پرستارنمونه کشوری انتخاب شده است 

تقدیر سرلشکرباقری از پرستاران نیروهای مسلح


سرلشکر محمد باقری

 سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد.

هشدار هواپیماهای نظامی ایران به ۲ فروند ناو جنگی بیگانه



ناو

معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران از هشدار هواپیماهای گشت دریایی ارتش به ۲ فروند ناو جنگی بیگانه خبر داد.