یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

رییس جمهوری با تغییر سخنگوی دولت موافقت کرد

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه در این باره در فضای مجازی نوشت: همانگونه که پیشتر هم گفته بودم کم اثر کردن فشارهای اخیر دشمنان و شرایط جدید اداره کشور، کار مضاعف همه مدیران را می طلبد. 

وی در ادامه این پیام آورده است: هرچند که تاکنون بر هر دو مسؤولیت ریاست سازمان برنامه و بودجه و سخنگویی دولت تمرکز داشته‌ام و این دو نیز با یکدیگر همپوشانی بسیاری دارند اما از رییس‌جمهور درخواست کردم بدلیل شرایط جدید، اجازه دهند همه توان خود را صرف کمک به ایشان در حوزه برنامه و بودجه کنم و مسؤولیت سخنگویی دولت را عزیز دیگری برعهده بگیرند، که خوشبختانه مورد موافقت ایشان نیز قرار گرفت.

نوبخت پیشتر و در حاشیه نشست دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه «اکنون وقت تسویه حساب سیاسی نیست»، گفت: برای اینکه دست رئیس جمهوری برای ترمیم کابینه باز باشد، داوطلبانه درخواست کردم از همه مسئولیت های دولت کناره گیری کنم اما هنوز نتوانسته ام ایشان را قانع کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.