یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام می‌شود


حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب افزایش مقبولیت کشور در عرصه جهانی و نیز ارتقای اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان و مدیران ارشد نیروی پدافند هوایی که صبح امروز (یکشنبه) در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمانی تصورات غلط و توطئه‌های دشمنان کشید و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در پای صندوق‌های رای موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز ارتقای اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

 

ادامه مطلب ...

ارتش به سازمانی فناورپایه تبدیل شده است


ارتش به سازمانی فناورپایه تبدیل شده است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش علم و فناوری را از اساسی‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک سازمان فناورپایه تبدیل شده است.

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین کلنگ‌زنی بوستان فناوری و نوآوری گلستان ارتش که با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد، اظهار داشت: توسعه فناوری نیاز کشور و بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

 

ادامه مطلب ...

رزمایش مشترک همزمان مقابله با تروریسم ایران و آذربایجان برگزار شد


رزمایش مشترک همزمان مقابله با تروریسم ایران و آذربایجان برگزار شد

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش مشترک همزمان مقابله با تروریسم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار شد.

 امیر سرتیپ کریم چشک معاون عملیات نیروی زمینی ارتش، ضمن اشاره به توافق دوطرفه میان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: براساس توافقات صورت گرفته میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، رزمایشی در سطح یک گردان از نیروهای ویژه و واکنش سریع، به منظور مقابله با تروریسم و تأمین امنیت پایدار سد ارس که مورد تهدید از سوی گروه‌های تروریستی است، به مدت یک روز در استان آذربایجان غربی به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

ادامه مطلب ...

کانون شورشی؛ چاقویی که دست خودمنافقین را برید

 

‌کانون شورشی؛ چاقویی که دست خود منافقین را برید

کانون شورشی ناراضیان اشرف، سران منافقین را چنان به استیصال کشانده؛ که برای مدیریت وضعیت بحرانی حاکم بر این گروهک، روی به شناسایی و حذف فیزیکی اعضای این کانون آورده‌اند.

 گروه سیاست: گروهک تروریستی منافقین را عموم جامعه به جنایت‌های بزرگی می‌شناسند که علیه مردم کشورمان انجام داده‌اند، از ترور ۱۷ هزار انسان بی گناه و همکاری با صدام در حمله به خاک ایران تا امروز که در ترور دانشمندان هسته‌ای، افزایش تحریم‌ها و آشوب‌ها و … نقش داشته‌اند. اما نکته قابل توجه این است که این گروهک تنها علیه مردم کشورمان جنایت نکرده بلکه حتی با نقض فاحش حقوق بشر جنایات مختلفی را هم علیه اعضای خود هم، انجام داده‌اند. به نحوی که امروز نیروهای این تشکیلات تروریستی از بدیهی‌ترین حقوق خود به عنوان یک انسان محروم هستند.

 

ادامه مطلب ...

آینده بسیار روشن است


آینده بسیار روشن است

مشاور سیاسی رهبری انقلاب گفت: زمینه حضور فعال و آگاهانه گروه‌های مختلف اجتماعی و ‎مشارکت قدرت‌ساز در انتخابات فراهم است.دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رقابت جدی و اخلاق‌مدارانه، میان سلیقه‌های سیاسی مختلف حاضر در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، زمینه حضور فعال و آگاهانه گروه‌های مختلف اجتماعی در این عرصه و ‎مشارکت قدرت‌ساز را رقم خواهد زد. آینده بسیار روشن است

بخش اعظم موفقیت‌های شهید صیاد شیرازی مدیون همراهی همسر اوست


بخش اعظم موفقیت‌های شهید صیاد شیرازی مدیون همراهی همسر اوست

فرمانده کل ارتش گفت: قطعاً بخش اعظم این نام بزرگ و موفقیت‌ها شهید صیاد شیرازی مدیون همراه همسر اوست.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحومه «عفت شجاع» همسر امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» که صبح امروز (دوشنبه) از مقابل منزل شهید برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسران شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان اجرشان کمتر از مردان‌شان نیست.

 

ادامه مطلب ...

تسلیت وزیر دفاع در پی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی


تسلیت وزیر دفاع در پی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت همسر امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انالله و انا الیه راجعون

بانوی مجاهد و صبور، حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر محترمه سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» پس از تحمل یک دوره بیماری، دعوت حق را لبیک گفت و به یار سفرکرده خود پیوست؛ ایشان نمونه کامل همسری همراه و هم‌عقیده بود که در تمام مدت زندگی با آن شهید والامقام به ویژه هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن شانه به شانه ایشان در راه اعتلای اسلام عزیز زحمت کشید و سال‌ها پس از شهادت آن رزمنده شجاع و فرمانده دلاور نیز یک‌تنه بار مشکلات زندگی را به دوش کشید.اینجانب درگذشت این مادر مهربان و همسر فداکار را به فرزندان ایشان و ملت نستوه و شهیدپرور ایران اسلامی و هم‌رزمان شهید علی صیاد شیرازی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و غفران واسعه الهی برای آن بانوی مجاهد مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی هستند


بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش، در کنار سایر نیروهای مسلح، توانسته پهپادهای مختلف با بردهای گوناگون تولید کنند و بسیاری از کشورها خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند.

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه شهید یاسینی، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

 

ادامه مطلب ...

افشاگری یک عضو جداشده منافقین پیرامون «دیکتاتوری مریم رجوی»


افشاگری یک عضو جداشده منافقین پیرامون «دیکتاتوری مریم رجوی»

افشاگری یک عضو جداشده منافقین پیرامون «دیکتاتوری مریم رجوی» در سیزدهمین دادگاه منافقین.

خبرگزاری مهر_ گروه سیاست: رکوردداران جنایت، قتل، ترور، کشتار و در کنار آن برترین‌های مزدوری و همراهی با دشمنان این آب و خاک را با خود همراه دارند. گروهک تروریستی منافقین پرچم‌دار خباثت و سبوعیت جمعی است که اساس و جوهره ذاتی‌اش بر دروغ، جنایت و خیانت شکل گرفته شده است.

 

ادامه مطلب ...

منافقین را باید دشمن همه ملت‌ها دانست


منافقین را باید دشمن همه ملت‌ها دانست

گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) بارها و بارها علیه شهروندان ایرانی و عراقی برای گرفتن اطلاعات و اقرار دست به اعمال خشن و شکنجه زده است.

در جلسه سیزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی مجاهدین خلق به خشونت غیر عادی این گروهک علیه مردم اشاره شد خشونتی که قربانی آن نه تنها شهروندانی که از آنان پیروی نمی‌کردند بود بلکه اعضاء و پیروانشان را هم شامل می‌شد. یکی از شاخص ترین اقدام منافقین (مجاهدین خلق) در دهه شصت عملیات وحشیانه‌ای با نام «عملیات مهندسی» بود با اینکه این نام هیچ گونه سنخیتی با این اعمال خشونت گونه ندارد ولی برای شهروندان تهرانی رعب آور و دهشت افکن بود.

 

ادامه مطلب ...

ارتش در راستای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب استوار است


ارتش در راستای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب  استوار است

ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تجدید بیعت با رهبر انقلاب اعلام می‌دارد در راستای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب استوار است.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و نیز سی و پنجمین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هرساله با فرا رسیدن ۱۴ خرداد یاد و خاطره بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بیش ازپیش در دل‌ها زنده می‌شود.

 

ادامه مطلب ...

روزی اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد


روزی اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد

شنیده شدن ندای مقاومت ضد استکباری از دورترین سرزمین‌ها تعبیری روشن از پیش‌بینی تاریخی و الهی امام خمینی (ره) است که روزی اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۴و ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

سی و پنج سال پس از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همچنان مسیر، آرمان‌ها و یاد آن بزرگ مرد سفر کرده، الگو و الهام بخش برای آزادگان جهان است.

 

ادامه مطلب ...

تا راه امام (ره) ادامه دارد انقلاب به دست نااهلان نخواهد افتاد


تا راه امام (ره) ادامه دارد انقلاب به دست نااهلان نخواهد افتاد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام کرد: تا راه امام خمینی (ره) ادامه دارد این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نخواهد افتاد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام کرد: تا راه امام خمینی (ره) ادامه دارد و خدمت به محرومین و میل به شهادت نصب العین مسئولان نظام است، این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نخواهد افتاد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

امام بزرگوار، روح جمهوری اسلامی است؛ اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته بشود و مورد بی توجهی قرار بگیرد، نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند. (مقام معظم رهبری)

 

ادامه مطلب ...

جزئیات اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند


جزئیات اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت که واجد شرایط معافیت نیستند، می‌توانند علاوه بر 2 ماه کسر خدمت تاهل، برای فرزند اول 3 ماه کسر خدمت و برای فرزند دوم 4 ماه و فرزند سوم 5 ماه کسر خدمت بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا جزئیات اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند را تشریح کرد.

سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه معافیت مشمولان دارای 3 فرزند و بیشتر، از تاریخ  1402/03/01 اجرایی شده است، اظهار کرد: تمامی سربازان وظیفه حین خدمت که  دارای 4 فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط  سنی و سربازان وظیفه  دارای 3 فرزند به شرط داشتن  حداقل 40 سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند

مرزهای سیستان و بلوچستان زیر رصد پهپادها و دوربین های نیروی زمینی ارتش



مرزهای سیستان و بلوچستان زیر رصد پهپادها و دوربین های نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با بکارگیری انواع فناوری‌های خلاقانه ، به امر رصد و پایش مناطق مرزی کشور و ممانعت از عبور و مرور غیرمجاز در استان سیستان و بلوچستان مبادرت می‌ورزیم.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری، با اشاره به ظرفیت‌های نیروی زمینی در بحث رصد استان‌ها و مناطق مرزی کشور در بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیروی زمینی ارتش گفت: پهناورترین مرز ایران اسلامی با کشورهای همسایه، در استان سیستان و بلوچستان است. با توجه به این‌که نیروی زمینی ارتش، عهده‌دار حراست از مرزها و حریم ایران اسلامی در این استان به همراهی دیگر نیروهای مسلح نظیر مرزبانی است، تأمین امنیت پایدار در کشور از جمله مسئولیت‌های محوله به این نیروست. به همین سبب اتخاذ روش‌ها و شیوه‌های هوشمندانه‌ در امر مرزبانی و پایش مرزهای کشور، امری جدی و غیرقابل اغماض است.

 

ادامه مطلب ...

استفاده نیروی زمینی از فناوری‌های خلاقانه برای رصد مناطق مرزی


استفاده نیروی زمینی از فناوری‌های خلاقانه برای رصد مناطق مرزی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با بکارگیری انواع فناوری‌های خلاقانه، به امر رصد و پایش مناطق مرزی کشور و ممانعت از عبور و مرور غیرمجاز در استان سیستان و بلوچستان مبادرت می‌ورزیم.

 امیر کیومرث حیدری، با اشاره به ظرفیت‌های نیروی زمینی در بحث رصد استان‌ها و مناطق مرزی کشور در بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیروی زمینی ارتش گفت: پهناورترین مرز ایران اسلامی با کشورهای همسایه، در استان سیستان و بلوچستان است. با توجه به این‌که نیروی زمینی ارتش، عهده‌دار حراست از مرزها و حریم ایران اسلامی در این استان به همراهی دیگر نیروهای مسلح نظیر مرزبانی است، تأمین امنیت پایدار در کشور از جمله مسئولیت‌های محوله به این نیروست. به همین سبب اتخاذ روش‌ها و شیوه‌های هوشمندانه در امر مرزبانی و پایش مرزهای کشور، امری جدی و غیرقابل اغماض است.

 

ادامه مطلب ...

دومین گزارش هیات بررسی ابعاد وعلل سانحه بالگرد رئیس جمهور منتشرشد


دومین گزارش هیات بررسی ابعاد وعلل سانحه بالگرد رئیس جمهور منتشرشد

مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیأت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیأت همراه را منتشر کرد.

متن گزارش بدین شرح است:

۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۳۰/ ۰۲/ ۱۴۰۳، هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبدا) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه مؤثر باشد مشاهده نشد.

۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخاستن از مبدا تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است.

۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌گردد).

۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزا جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی است.

۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی است. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است).

۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد مشاهده نشده است.

یادآوری می‌گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد

تشییع میلیونی شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید

تشییع میلیونی شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه حضور پر رنگ مردم در همه عرصه‌های ملی و مذهبی عامل بالندگی کشور است، گفت: تشییع با شکوه و میلیونی شهدای خدمت خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید.

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در دومین روز از همایش جانشینان و معاونان هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش که صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: وفاداری مردم نسبت به نظام و انقلاب موجب بالندگی و بازدارندگی کشور در سطح منطقه و بین‌الملل می‌شود.

 

ادامه مطلب ...

توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی دشمن را غافلگیر کرده است


توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی دشمن را غافلگیر کرده است

رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه یگان‌های مسلح به خودباوری و خودکفایی رسیده اند، گفت: توان علمی، نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی دشمن را غافلگیر کرده است.

 امیر دریادار شهرام ایرانی پیش از ظهر سه شنبه در سفر یک روزه‌اش به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به پایه‌های دینی و اعتقادی در مراکز آموزشی نیروهای مسلح به ویژه نیروی راهبردی دریایی در اولویت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تمرکز چهار مهارت در آموزش نیروها اضافه کرد: مهارت دینی، امنیتی، تخصصی و عمومی در آموزش افراد مورد توجه است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه مهارت‌های تخصصی مراکز آموزشی نیروی دریایی موجب حیرت جهانیان شده است، گفت: امروز دریادلان مقتدر جمهوری اسلامی ایران بر گستره و پهنه آبی و اقیانوس‌ها جهان احاطه دارند و همین مساله موجب شگفتی قدرت‌ها شده است.

 

ادامه مطلب ...

عمان برای ایران کشوری مهم و راهبردی است


عمان برای ایران کشوری مهم و راهبردی است

وزیر دربار سلطنت عمان با رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان تلفنی گفت‌وگو کرد.

 ارتشبد «نعمانی» وزیر دربار سلطنت عمان در گفت‌وگوی تلفنی با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تسلیت عمیق خود، دولت و نیروهای مسلح کشور عمان را به ملت و نیروهای مسلح ایران به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان ابراز کرد.

در این گفت‌وگو دو طرف با تمجید از سطح روابط پایدار و عمیق دو کشور بر ضرورت حفظ این روابط تاکید کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت ارتشبد نعمانی اظهار کرد: عمان همواره برای ایران کشوری مهم و راهبردی است و دو ملت ایران و عمان، همواره در سختی‌ها کنار همدیگر بوده‌اند.

سرلشکر باقری همچنین بر عزم و اراده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیگیری و تقویت مناسبات دو کشور تاکید کرد