یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

سامانه پدافند هوایی سماوات + عکس

سامانه پدافند هوایی ارتفاع پست سماوات، سامانه پدافندی توپخانه‌ای است که برای مقابله با موشک‌های کروز و پهپادها مناسب است.

ساخت ایران|سامانه پدافند هوایی سماوات + عکس

 سامانه پدافند هوایی ارتفاع پست سماوات که توسط متخصصان صنایع دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده است، متشکل از یک توپ دولول ۳۵ میلیمتری و یک رادار بهینه سازی شده اسکای گارد است.

تیتر قابل تأمل مجله آمریکایی درباره قدرت «ایران»


تیتر قابل تامل مجله آمریکایی/اینجا جایی است که ایران، آمریکا را شکست می‌دهد

مجله آمریکایی «فارین پالسی» در گزارشی تحت عنوان «اینجا جایی است که ایران، آمریکا را شکست می‌دهد» نوشت: کردهای عراق که نقش موثری را در صحنه سیاسی این کشور بازی می‌کنند پیش از این در کنار آمریکا قرار داشته اند اما امروز به ایران گرایش پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید:اینجا جایی است که ایران آمریکا را شکست می دهد

اسرائیل با تهدید ایران مرگ خودش را تسریع می کند


 اسرائیل با تهدید ایران مرگ خودش را تسریع می کندحجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران: با اشاره به تهدید صهیونیست‌ها در چند روز گذشته مبنی بر حمله به مواضع ایران در عراق تاکید کرد: اگر اسرائیل اقدامی علیه منافع ایران انجام دهد، مرگ خودش را تسریع کرده است و با هر حرکت و اقدام اشتباه زودتر از موعود پیش بینی شده از بین خواهد رفت.

عملیات دقیق سپاه؛ تروریست‌ها تقاص دادند

سپاه پاسداران در عملیاتی موفقیت آمیز توانست مکان حیله پردازی‌های حزب تروریستی دموکرات کردستان را مورد هدف قرار دهد. 

به گزارش آخرین خبر، سرانجام تروریست‌ها تاوان حمله به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات آن که به شهادت 10 تن از رزمندگان اسلام منجر شد را دادند و با حمله دقیق موشکی سپاه روز سختی را در تاریخ جنایات خود متحمل شدند.

گفته شده که سرکردگان این گروهک تروریستی در این حمله دقیق مورد هدف قرار گرفته اند.

تابناک با پوشش این خبر اعلام کرد که سپاه با شش فروند موشک زمین به زمین، مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داده مکان توطئه چینی تروریست‌ها و در نزدیکی شهر کویە واقع در 180 کیلومتری محل شلیک و 66 کیلومتری مرز ایران و عراق را مورد اصابت قرار داده است.

حمله به پادگان‌های نظامی و کاشت مین در سر راه نیروهای نظامی، ترور و ارعاب افراد بومی و غیر بومی، به آتش کشیدن امکانات دولتی و تجاوز به مردم از جمله اقدامات و جنایات ثبت شده حزب دموکرات علیه مردم کردستان و ایران بود که در سالهای فعالیت های این حزب به انجام رسیده است.


همه واقعیت‌ها درباره یک داعشی وطنی ؛ رامین حسین پناهی کیست؟+ تصاویر

اخیرا در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر نزدیک بودن اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهییکی از اعضای گروهک ترویستی کومله منتشر شده است. همزمان با انتشار این خبر، مخالفان جمهوری اسلامی و عناصر ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ تلاش کردند تا او را صرفا یک فعال مدنی و سیاسی معرفی کنند.

 

بیشتر بخوانید:رامین حسین پناهی در بین اعضای نظامی گروهک کومله

رهبر معظم انقلاب از مدال آوران بازی‌های آسیایی تقدیر کردند

 رهبر معظم انقلاب به مناسبت موفقیت‌های کاروان ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی پیامی صادر فرمودند.


متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی 

مدال آوران عزیز کاروان ورزشی: 

به همه شما تبریک می‌گویم و از همه شما تشکر می‌کنم. 

ملت ایران را شاد کردید و پرچم سرافراز ما را عزت بخشیدید.


سید علی خامنه ای 

۱۱ شهریور ۱۳۹۷

سرلشکر موسوی شهادت خلبانِ نهاجا را تبریک و تسلیت گفت


سرلشکر موسوی شهادت خلبانِ نهاجا را تبریک و تسلیت گفتامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 6 شهریورماه در پیامی، شهادت سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی در سانحه هوایی را خطاب به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نهاجا تبریک و تسلیت گفت.

امیر حاتمی در سفری اعلام نشده، وارد دمشق شد


امیر حاتمی در سفری اعلام نشده، وارد دمشق شد

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئت ارشد دفاعی نظامی وارد سوریه شد و در بدو ورود به فرودگاه دمشق مورد استقبال جمعی از مسئولان ارشد دفاعی، فرماندهان نظامی ارتش و نیروهای مسلح سوریه و همچنین جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در سوریه قرار گرفت.

امیر حاتمی در این سفر دو روزه که به دعوت سپهبد علی ایوب انجام شد، با مقامات ارشد سوری از جمله وزیر دفاع و جانشین فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

استیضاح وزیر اقتصاد

#فوری


کرباسیان از کابینه می‌رود

سقوط یک فروند هواپیمای اف5 در پایگاه دزفول

امروز در یک پرواز آموزشی هواپیمای اف5در پایگاه شکاری دزفول  سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی به درجه رفیع شهارت نایل آمد  

فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی، در ستاد این نیرو برگزار شد.


به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این مراسم، بعد از قرائت حکم فرمانده کل قوا برای انتصاب امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده به عنوان فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش طی سخنانی با گرامیداشت روز عرفه و فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: امروز برای مجلس تکریم یک سرباز ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و معرفی یک سرباز با شخصیت که پرچم را به دست گرفته است، دور هم جمع شده‌ایم.


  ادامه مطلب ...