یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس + تصاویر


شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس + تصاویر

  گروهک تروریستی منافقین، سالهاست با کاسه لیسی آمریکا و برخی دول اروپایی، روزگار نکبت بار خود را با خانه دوشی سپری می‌کند.

سیاهه گروهک تروریستی منافقین به قدری آمیخته با جنایت و سبوعیت است که تقریبا هیچ یک از طیف‌های اپوزیسیون علی‌رغم مبتذل و فاسد بودن خودشان، علاقه‌ای به همکاری با آن‌ها ندارند.( ادامه مطلب ...)


برچسب‌ها: اخبار روزشبنم مددزادهمریم رجویگروهک تروریستی منافقینفتنه 88

رهبر انقلاب، سخنران ویژه روز قدس/ هیچ‌گونه مراسمی برگزار نمی‌شود


رهبر انقلاب، سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس/ هیچ‌گونه مراسمی برگزار نمی‌شود  نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های راهپیمایی روز قدس امسال گفت: در سال جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این بیماری، امکان برگزاری مراسم شایسته و گسترده این مراسم نخواهد بود.

او افزود: لکن به دلیل ضرورت زنده نگه داشتن مراسم روز قدس، ویژه برنامه اسثتنایی خواهیم داشت که مقام معظم رهبری روز جمعه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با امت اسلام سخن خواهند گفت که به صورت زنده از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش می‌شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی سازمان تبلغیات اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین با هدف بهره حداکثری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هیچ برنامه‌ای در هیچ جای کشور تحت عنوان روز قدس نخواهیم داشت.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزروز قدسرهبر انقلاب

ایران به هر متجاوزی پاسخی دندان‌شکن خواهد داد


ایران به هر متجاوزی پاسخی دندان‌شکن خواهد داد  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست مشترک وزارت دفاع با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از حمایت‌های گسترده مجلس شورای اسلامی در ارتقاء قدرت دفاعی کشور، اظهار داشت: حمایت مجلس از حوزه دفاعی باعث شد که بخش اعظمی از دستاورد‌های وزارت دفاع که در برنامه چهار ساله تدوین و ارائه شده بود در ۲ سال ابتدایی مجلس دهم محقق و به ثمر رسید.(ادامه مطلب ...)

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشوزارت دفاعامیر حاتمیعین الاسد

یکان پهپاد نقطه قوت نیروی زمینی ارتش است


یگان پهپاد نقطه قوت و دست بلند نیروی زمینی ارتش است  معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور در گروه پهپاد حضرت ولیعصر «عج» نزاجا از امادگی رزمی و پیشرفت‌های انجام شده در حوزه پهپادی بازدید کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور در گروه پهپاد حضرت ولیعصر «عج» نزاجا از امادگی رزمی و پیشرفت‌های انجام شده در حوزه پهپادی بازدید کرد.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا با تقدیر از تحولات سخت افزار‌ی و نرم‌افزار‌ی در حوزه پهپادی گفت: در عصر حاضر یکان پهپاد نزاجا نقطه قوت و دست بلند نیروی زمینی است و موجب امیدواری سلسله مراتب نزاجا می‌باشد.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشنیروی زمینیارتش جمهوری اسلامی ایرانپهپادهای ایرانی

هشدار ظریف به مقامات آمریکایی/ سفیر سوئیس به وزارت خارجه احضار شد


هشدار ظریف به مقامات آمریکایی/ سفیر سوئیس به وزارت خارجه فراخوانده شددر پی انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر تهدید مقامات دولت آمریکا به ایجاد مزاحمت برای تانکر‌های حامل سوخت ایران به مقصد ونزوئلا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه‌ای به آنتونی گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تحرکات آمریکا در اعزام نیروی دریایی به منطقه کارائیب با نیت مداخله و ایجاد اختلال و مزاحمت در امر انتقال سوخت ایران به ونزوئلا هشدار داد.(ادامه مطلب ...)


برچسب‌ها: اخبار روزایزانآمریکانفت کشمحمد جواد ظریف

فرمانده هوانیروز ارتش از پایگاه هوانیروز کرمان بازدید کرد


فرمانده هوانیروز ارتش از پایگاه هوانیروز کرمان بازدید کرد  امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه هوانیروز کرمان، با فرماندهان و کارکنان این یگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، رشادت خلبانان و دیگر کارکنان هوانیروز در این عملیات و در همه عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس را بی بدیل توصیف کرد.

امیر سرتیپ دوم قربانی گفت: هوانیروز امروز هم در تمام عرصه‌های مردم یاری حضور به موقع و مقتدرانه دارد و این را مدیون روحیه ایثار و شهادت طلبی و خدمت جهادی کارکنان هوانیروز هستیم و این روحیه همواره در بین کارکنان وجود دارد.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشهوانیروزخلبان یوسف قربانی

آیین گرامیداشت شهدای حادثه ناوچه کنارک برگزار شد + تصاویر

 آیین گرامیداشت یادواره ۱۹ شهید حادثه ناوچه کنارک، صبح امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان شهدای والامقام در مرکز فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم (ع) نداجا در رشت برگزار شد.

آیین گرامیداشت شهدای ناوچه کنارک در رشت برگزار شد + تصاویر

شهادت مردان بزرگ دریادل و غم از دست دادن این عزیزان، تمام خانواده نیروی دریایی بلکه از همه مهمتر ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی را داغدار و به سوگ نشاند.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشناوچه کنارک

نیروی دریایی مقتدرتر از قبل ماموریت‌های محوله را انجام خواهد داد


 ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز شنبه با حضور در بیمارستان گلستان، از سه تن از مجروحان حادثه ناو کنارک عیادت کرد و روند مداوا و درمان آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر دریادار سیاری در این دیدار، ضمن گرامیداشت شب‌های قدر و تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: شهادت عزیزان همرزم در عرصه دریا را خدمت همه همرزمان در نیروی دریایی ارتش و خانواده معزز این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.


برچسب‌ها: اخبار روزارتش جمهوری اسلامی ایرانستاد ارتشمعاون هماهنگ کننده ارتشامیر سیاری

پیام تسلیت فرمانده ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان برای حادثه شناور کنارک


   سفارت پاکستان در تهران ضمن انتشار پیامی اعلام کرد: «دریاسالار ظفر محمود عباسی» فرمانده ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان به نمایندگی از تمامی مقامات نیروی دریایی پاکستان پیام تسلیت صمیمانه‌ای به «دریادار حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.

او در این پیام ضمن ابراز همدردی با مردم ایران و به خصوص خانواده شهدای حادثه شناور کنارک تاکید کرد: مردم پاکستان همواره در مشکلات و سختی‌ها دوشادوش برادران ایرانی خود ایستاده‌اند.

عباسی تاکید کرد: این حادثه اتفاق بزرگ و سختی بود که برای مردم ایران به وجود آمد و من برای روح شهدای این حادثه از درگاه الهی طلب غفران و مغفرت دارم و برای مردم ایران نیز صبر وشکیبایی مسالت می‌نمایم.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش جمهوری اسلامی ایراننیروی دریایی ارتشناوچه کنارک

بهره برداری سامانه تکن بومی فانوس ارتش

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی میثاق نیوز،امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و هیئت همراه ضمن بازدید و ارزیابی پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد در ضیافت افطاری که با حضور سربازان وظیفه شرکت داشتند حضور یافت.

سرتیپ نصیرزاده در جمع کارکنان وظیفه اظهار کرد: خدمت در پایگاه شهید حبیبی مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) لیاقت و شایستگی می‌خواهد که نصیب هرکس نمی‌شود و شما از لطفی که شامل حال شما شده قدر دان باشید و دراین ماه مبارک رمضان بیشتر با قرآن و معنویت انس بگیرید.

در ادامه این مراسم فرمانده نیروی هوایی ارتش از عملیات بازسازی و بهسازی اماکن پایگاه هوایی بازدید و تعدادی از مراکز خدماتی، رفاهی و بویژه مرکز تلفن و سامانه تکن بومی فانوس دراین یگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار کرفت.

گفتنی است سامانه تکن بومی فانوس یک سامانه کمک ناوبری در مواقع اضطرار و نامساعد بودن شرایط جوی است که امکان تشخیص باند برای خلبان را فراهم می‌کند.

اگر امیرالمؤمنین (ع) از زمان شهادت باخبر بودند چرا به مسجد رفتند؟


  متن زیر یادداشتی است از حجت الاسلام ابوالفضل ابراهیمی استاد حوزه علمیه امام خمینی (ره) که به مناسبت سالگرد شهادت امام علی (ع) در پاسخ به شبهه‌ای درباره شهادت ایشان نوشته شده است:

با توجه به روایات متعددی که هم در مجامع روایی شیعه و هم در کتب اهل سنت وارد شده است امیرالمومنین از زمان شهادت خود با خبر بودند و حتی قاتل خود را می‌شناختند. با توجه به این روایات این مساله مطرح می‌شود که اگر امیرالمومنین می‌دانستند در شب نوزدهم ماه مبارک توسط ابن ملجم مرادی ملعون ضربت می‌خورند که منجر به شهادت ایشان می‌شود چرا به مسجد رفتند؟ ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: شهادت امام علیامیرالمومنینمسجد کوفه

روز هفدهم عملیات بیت‌المقدس؛ بمباران اسکله‌های نفتی البکر و الامیه + تصاویر


روز هفدهم عملیات بیت‌المقدس؛ بمباران اسکله‌های نفتی البکر و الامیه + تصاویراز جمله عملیات های موفق و سرنوشت ساز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس بود که با نام خرمشهر و آزادی این شهر از اشغال متجاوزان عراقی پیوندی ناگسستنی دارد.

حماسه آفرینی های ارتش در خرمشهر(ادامه مطلب ...)

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشعملیات بیت المقدس3 خرداد 61خرمشهر

سوگ عاشقان امام علی (ع) در دومین شب قدر/ ندای الغوث الغوث تهرانی‌ها طنین انداز شد


  پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان و دومین شب قدر؛ شب ارزش‌گذاری انسان‌هاست. هر قدر در این شب به خواسته‌های خدا توجه کنیم و آن‌ها را عرضه بداریم، قدر و ارزش بیشتری پیدا خواهیم کرد. در روایت داریم که خودِ امام زمان (عج) برای تعجیل در ظهورشان دعا می‌کنند، این خواسته ایشان یعنی همان خواسته خدا، پس بدانیم درخواست برپایی امر ظهور ایشان از مهم‌ترین موضوعاتی است که انسان‌ها را در شب قدر ارزشی‌تر می‌کند، اما این بدین معنا نیست که غیر از ظهور امام زمان، چیز دیگری نباید بخواهیم، بلکه باید برای موضوعات دیگر نیز دعا کرد، اما درخواست اصلی و تأکید ما دعای برای تعجیل در فرج مولایمان باشد.


برچسب‌ها: اخبار روزشب قدرماه رمضانمسجد ارک

قاری بوکسوری که رنگین‌ترین مدال جهان را از رهبر انقلاب گرفت! + فیلم


  همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، باشگاه خبرنگاران جوان برنامه‌ای گفتگو محور با نام «عصر رمضان» تدارک دیده است که به موضوعات روز فرهنگ و هنر می‌پردازد و می‌کوشد به شفافیت فضای فرهنگی، هنری و مذهبی کشور کمک کند و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک مهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در حدود ۳۰ دقیقه بررسی کند. 

بیشتر بخوانید:( ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: اخبار روزقاری قرآنماه رمضانرهبر انقلابعصر رمضان

پیام تسلیت فرمانده معظم کل قوا درپی شهادت جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش


پیام تسلیت فرمانده معظم کل قوا درپی شهادت جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش  حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

#ارتش

 


برچسب‌ها: اخبار روزناوچه کنارکپیام تسلیتمقام معظم رهبری

ادامه مطلب

تقدیر استاندار مازندران از اقدامات پدافند هوایی ارتش در مبارزه با کرونا


 جلسه شورای تامین استان مازندران با حضور احمد حسین زادگان استاندار و اعضای شورای تامین این استان در گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

حسین زادگان پس از این جلسه ضمن بازدید از صنعت و کشت این یکان مسائلی همچون روند تعریض جاده محور پدافند هوایی و احداث سردر و میدان در مقابل یگان و تامین آب شرب یگان را مورد بررسی قرار داد و قول پیگیری داد.

او همچنین ضمن تقدیر از اقدامات پدافند هوایی ارتش در همکاری بسیار خوب در مبارزه و شکست کرونا ، ارتش را پشتوانه‌ای محکم برای مردم و انقلاب دانست.

استاندار مازندران همچنین در ضیافت افطار در کنار سربازان گروه پدافند هوایی بابلسر در تالار دریا این یکان شرکت کرد.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش جمهوری اسلامی ایرانپدافند هوایینیروی پدافند هوایی ارتشکرونا ویروس

کاهش ساعت اداری در روز های ۱۹ و۲۳ رمضان


هیئت دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، تصویب کرد که به منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده داری شب‌های قدر، کار کلیه وزارتخانه ها، سازمانها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روز‌های نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دوساعت تأخیر شروع شود.


برچسب‌ها: اخبار روزشب قدرجوانی نیوزهیئت دولت

زمان معامله سهام عدالت مشخص شد


زمان معامله سهام عدالت مشخص شدحدودا در تاریخ ۸ خردادماه امسال بعد از مشخص شدن تعداد واقعی سهامدارانی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در اطلاعیه‌ای تاریخ مراجعه افراد به سامانه‌ها برای فروش سهام عدالت اعلام خواهد شد.

بعد از این تاریخ زمان قطعی که خیلی طولانی هم نخواهد بود (شاید حدود ۱۰ روز) امکان خرید و فروش سهام عدالت ایجاد خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار روزسهام عدالتبورساحزار هویت

پیکر همه شهدای نیروی دریایی پیدا شده است/ تعیین ۴ گروه برای کارشناسی حادثه ناوچه کنارک


پیکر همه شهدای نیروی دریایی پیدا شده است/ تعیین ۴ گروه برای کارشناسی حادثه ناوچه کنارک  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهدای ناوچه کنارک عصر امروز در پایگاه یکم شکاری شهید لشکری و در جمع خبرنگاران گفت: هرکسی که لباس سربازی می‌پوشد دنبال شهادت است. بعضی مانند ما سی سال در کوه و دریا دنبال آن می‌گردند و پیدا نمی‌کنند و بعضی راه صد ساله را یکشنبه می‌روند و دریایی که شهادت در آنجایشان بر شهادت در جا‌های دیگر است شهید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعیین ۴ گروه برای کارشناسی حادثه ناوچه کنارک( ادامه مطلب ...)


برچسب‌ها: اخبار روزارتشنیروی دریاییناوچه کنارکامیرموسوی

تشییع پیکر شهدای نیروی دریایی در محل زادگاه خود


تشییع پیکر شهدای نیروی دریایی در محل زادگاه خود  امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش عصر امروز سه شنبه ٢٣ اردیبهشت ماه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه ناوچه کنارک ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از جوانان برومند نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: مراسم امروز، مراسم تشییع پیکر شهدای نیروی دریایی است که بر اثر سانحه که در منطقه کنارک در سواحل دریای عمان در یک تمرین دریایی انجام شد و ما امروز میزبان پیکر‌های پاک شهدای نیروی دریایی ارتش هستیم و مراسم وداع با پیکر‌های شهدا را برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: قرار است تا پیکر‌های مطهر این شهدا پس از تشییع به شهرستان‌های محل زادگاه خود بازگردند. این عزیزان اهل شهرستان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زاهدان، شیراز و همچنین بوشهر هستند.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزنیروی دریاییناوچه کنارکتشییع پیکر شهدا