یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

جشن نیمه شعبان در سراسر کشور/ همه منتظر ظهوریم

جشن نیمه شعبان در سراسر کشور/ همه منتظر ظهوریم

مراسم های نیمه شعبان در سراسر کشور برگزار شد و مردم در جای جای میهن اسلامی میلاد منجی بشریت را جشن گرفتند.

 گروه استان‌ها: همزمان با ایام نیمه شعبان، مردم در سراسر میهن اسلامی، میلاد مهدی موعود (عج) را به جشن نشستند.

مردم در سراسر استان‌ها با برگزاری مراسم‌های مختلف نیمه شعبان را جشن گرفتند برای ظهور امام زمان (عج) دست به دعا برداشتند. 

ادامه مطلب ...

ایران اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن رانمی‌دهد/تغییر هندسه قدرت جهان

ایران اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن رانمی‌دهد/تغییر هندسه قدرت جهان

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایرانی هیچگاه اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن نخواهد داد و آن را در کمال ناباوری به مانند مگس بی‌ارزش زیرپا له خواهد کرد.

 امیر دریادار شهرام ایرانی ظهر جمعه در آیین بدرقه ناوگروه هشتاد و یکم نداجا به ماموریت آب های آزاد و دور دست افزود: خودمان هم باید حواسمان جمع باشد چون بطورحتم دشمن نفوذ می‌کند، دشمن در همانجا کمین کرده و کوچک کردن سفره و رنگین خانواده ها را هدف قرار داده و هر آنچه می‌تواند از این سلاح مرگبار برای آسیب زدن استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت دشمن کجا، چه زمان و چگونه آسیب خود را وارد می‌کند اما آنچه به آن رسیده‌ایم این است که هدف گذاری دشمن بر روی خانواده هاست تا تعداد سربازان با غیرتی که در برابرش ایستاده کاهش یابد. 

ادامه مطلب ...

ناوگروه هشتادویکم نیروی دریایی ارتش عازم آبهای دور شد

ناوگروه هشتادویکم نیروی دریایی ارتش عازم آبهای دور شد

بندرعباس - با بدرقه رسمی از سوی امیر دریا دار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ناوگروه هشتادویکم این نیرو از منطقه یکم بندرعباس عازم آبهای دور شد.

با بدرقه رسمی از سوی امیر دریا دار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ظهر جمعه ناوگروه هشتادویکم این نیرو از منطقه یکم بندرعباس عازم آب‌های دور شد. در این سفر دریایی ناوگروه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو لجستیک پس از بدرقه و خداحافظی خانواده کارکنان عازم مأموریت نیروی دریایی در آب‌های دور بویژه خلیج عدن شد تا از منافع کشورمان به ویژه خطوط کشتیرانی حفاظت و حراست کنند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حماسه هفت آذر ۵۹ جانانه در برابر دشمن بعثی ایستاد و شهدا و جانبازانی در ناوچه پیکان تقدیم کرد افتخار اسکورت ۱۰ هزار فروند کشتی تجاری در طول دوران دفاع مقدس، مقابله باز دزدان دریایی از سال ۸۸ تاکنون و همچنین مردم یاری در مناسبت‌های مختلف بویژه در حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و کرونا دارد همچنان در جهان همچون نگینی خوش نام می‌درخشد. 

ادامه مطلب ...

مرزداران جزو ارزشمندترین عناصر جامعه هستند

مرزداران جزو ارزشمندترین عناصر جامعه هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر نقش و جایگاه مرزداران در حفظ امنیت کشور گفت: مرزداران جزو ارزشمندترین عناصر اصلی جامعه هستند.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از نوار مرزی غرب کشور و دیدار با کارکنان تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی شهید رستمی نیروی زمینی، با تاکید بر نقش و جایگاه مرزداران در امنیت کشور گفت: شما که راحتی جان و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم می‌کنید جزو ارزشمندترین عناصر جامعه اسلامی هستید.

وی حضور مرزداران در پایگاه‌ها، مقرهای عملیاتی و نقاط صفر مرزی را بسترساز تأمین امنیت و آرامش مردم دانست و اظهار کرد: اجری که یک مرزدار در پیشگاه خداوند دارد بسیار عظیم است و برابر فرمایش قرآن یکی از شریف‌ترین اعمال صالح مرزداری و پاسداری از سرحدات کشور اسلامی است.

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های عظیم و بسیار ارزشمند ارتش در عرصه‌های مختلف امنیت، پیشرفت و سلامت کشور تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء موفق ترین و مقتدرترین و محبوب ترین ارتش‌های جهان به حساب می‌آید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تلاش برای محقق شدن جهاد تبیین را یک ضرورت برشمرد و خاطر نشان کرد: باید تمام توان خود را به کار گرفته تا با انجام فریضه جهاد تبیین، وظیفه بزرگی که در حفظ ارزش‌ها و دست آورده‌ای انقلاب اسلامی ایران برعهده داریم را محقق سازیم.

سرلشکر موسوی: در مقابل دشمن خواهیم ایستاد/ به احدی باج نمی‌دهیم

سرلشکر موسوی: در مقابل دشمن خواهیم ایستاد/ به احدی باج نمی‌دهیم

فرمانده کل ارتش گفت: اگر دشمنان بخواهند در مقابل دین و آرمان‌های روشن و درخشان ما و همچنین در مقابل سعادت ملت ما بایستند، ما در مقابل تمام دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

 امیر سرلشکر موسوی در آئین اختتامیه هفتمین دوره جامع پذیری نظامی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه داری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش درجه داری حضرت جوادالائمه (ع) لواسان برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: نیمه شعبان امیدبخش ترین روز در تاریخ بشریت است و امیدواریم خداوند متعال این توفیق را نصیب همه ما سربازان ولایت بگرداند که چشمانمان به دیدار جمال حضرت بقیه الله الاعظم روشن شود.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه افسری ارتش، افزود: حضور شما در این میدان و این مراسم خود نشانه عظمت انقلاب اسلامی و این ملت بزرگ است، انقلاب اسلامی سر آن دارد که نظام سلطه را از اریکه قدرت به زیر بکشد و قلدرهای عالم را از دخالت در زندگی مردم باز دارد تا مردم بتوانند برای زندگی خود تصمیم بگیرند، تا جایی که در هر جای عالم مردم به دلیل زور و قدرت عقب نگه داشته شده‌اند به حق انسانی خود برسند و بر سرنوشت خود حاکم شوند.

 

ادامه مطلب ...

اسلام به برکت مراجع تقلید مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی می‌کند

اسلام به برکت مراجع تقلید مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی می‌کند

فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله علوی گرگانی گفت: اسلام به برکت حضور مراجع تقلید همواره مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی می‌کند.

به نقل از ارتش، در پی درگذشت عالم جلیل‌القدر سید محمد علوی‌گرگانی از مراجع تقلید، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ - پیامبر اکرم(ص)

اسلام به برکت حضور مراجع تقلید و آیات عظام و در سایه‌سار حضور معنوی ایشان همواره مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی می‌کند.

سال‌ها زندگی نورانی آن فقید عالی مقام و مجاهدت‌های زاهدانه آن مرجع بزرگوار که در راه تقویت و ترویج اسلام، تألیف کتب دینی، حدیث، فقه و پرورش شاگردان بسیار در عرصه دینی و حوزوی سپری شد، توشه ارزشمندی برای سفر آخرت و تقدیم به پیشگاه خداوند عالم از سوی آن مرحوم است.

اینجانب درگذشت مرجع عالیقدر عالم تشیع و فقیه ارزشمند آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی را به ساحت حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، مردم انقلابی ایران، شاگردان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم روح بلند آن روحانی والامقام و مرجع بزرگ در جوار رحمت الهی مورد غفران و در آرامش ابدی سکنی گزیند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

اختتامیه ۷دوره جامعه پذیری نظامی آموزشگاه‌های درجه داری ارتش

اختتامیه هفتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی برگزار شد.

 مراسم اختتامیه هفتمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه داری ارتش صبح امروز با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مرکز آموزش درجه داری حضرت جوادالائمه(ع) لواسانات برگزار شد.

در این مراسم امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی و امیر علیرضا شیخ معاون آموزش ارتش و امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش حضور داشتند.


تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن

تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن

در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن صهیونیستی و جبهه استکبار تاکید شد.

به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، آخرین جلسه این شورا در سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با سومین روز از هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، با حضور رؤسای جامعه اطلاعاتی در وزارت اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه، اعیاد شعبانیه و هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) به کارکنان وزارت اطلاعات و مجاهدان گمنام عرصه امنیت در کشور تبریک گفته شد و از اقدامات این عزیزان تشکر گردید. همچنین ضمن تقدیر از اقدام به موقع و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی، بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن صهیونیستی و جبهه استکبار تاکید گردید. در این جلسه مقرر گردید اعضای شورا با توجه به ایام پایانی سال و شروع سال جدید با برنامه‌ریزی لازم بر ایجاد فضای امن و همراه با آرامش برای مردم عزیز کشورمان در این ایام، تلاش مضاعف داشته باشند.

اراده سیاسی خود را در مسابقه ندادن با صهیونیست‌ها نشان می‌دهیم

اراده سیاسی خود را در مسابقه ندادن با صهیونیست‌ها نشان می‌دهیم

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای هویت‌سازی از طریق مسابقات ورزشی گفت:اراده سیاسی خود را در مسابقه ندادن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشان می‌دهیم.

امیر عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: در نیروهای مسلح اصرار براین است که نیروی انسانی ویژگی خاصی داشته باشد چون نیروی انسانی حرف اول را می‌زند در واقع نیروی انسانی ورزیده می‌تواند نسبت به وقایع اطراف خود واکنش سریعی از خود نشان دهد؛ ورزش همگانی در نیروهای مسلح یک اصل است که به آن اهتمام جدی وجود دارد، لذا آمادگی جسمانی ‌باید جزو اصلی ملاک‌های ارتقای شغلی باشد که در حال انجام است.

 

ادامه مطلب ...

اگر اجازه قطع بازوهای قدرت ملی داده می‌شد امروز کشور با خطرات بزرگ مواجه بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، با بیان عناصر مجموعه‌ی به هم پیوسته قدرت و قوت ملی، مسئله معیشت و روان بودن مسائل مرتبط با مردم را مهم خواندند و با اشاره به جنگ نرمِ سخت و سنگین دشمنان برای اغوا و اثرگذاری بر مردم و خواص افزودند: علاج این جنگ پیچیده، جهاد تبیین با «روش های نوین نرم افزاری و متکی بر معارف و مفاهیم عمیق و عالیه اسلام» است.
ایشان با تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه‌شعبان، این عید سعید را روز شکوفایی آرزوهای تاریخی بشر برشمردند و با اشاره به عظمت معنوی ماه شعبان و مضامین عالی مناجات شعبانیه افزودند: امام خمینی(رض) به دعای کمیل و مناجات شعبانیه علاقه و انس بیشتری داشتند و امیدواریم خداوند، به همه ظرفیت روحی استفاده هر چه بیشتر از برکات این ماه را عنایت فرماید. 

ادامه مطلب ...

تیم واکنش سریع و امداد و نجات ارتش قله دماوند را فتح کرد

تیم واکنش سریع و امداد و نجات ارتش قله دماوند را فتح کرد

تیم واکنش سریع و امداد و نجات هیئت کوهنوردی آجا در یک صعود زمستانه موفق به فتح قله دماوند موسوم به بام ایران شد.

۸ نفر از کوهنوردان ورزیده و منتخب که عضو تیم واکنش سریع و امداد و نجات هیئت کوهنوردی آجا هستند به سرپرستی سرهنگ نادر رمضانخانی رئیس هیئت کوهنوردی آجا اقدام به صعود زمستانی قله ۵۶۷۰ متری دماوند در دمای منفی ۴۰ درجه در تاریخ ۱۰ اسفند ماه کردند.

این صعود در راستای ارتقا توان جسمی و باز آموزی فنون کوهنوردی، جست و جو در کوهستان و نحوه امداد رسانی با موفقیت کامل تحقق یافت.

سرهنگ نادر رمضانخانی رئیس هیئت کوهنوردی ارتش در این خصوص اظهار داشت: هیئت کوهنوردی ارتش در راستای ارتقا توان جسمی و روحی در سال جاری صعود به ۴۰ قله مرتفع ایران را در دستور کار قرار داد که از آن جمله می‌توان به قله‌های شاخصی مانند دماوند، سبلان و علم‌کوه اشاره کرد. 

ادامه مطلب ...

لزوم تقویت ایران در عرصه‌های نظامی

لزوم تقویت ایران در عرصه‌های نظامی

همدان- جانشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران باید در عرصه‌های نظامی قدرتمند باشد.

امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده صبح سه شنبه در چهل و سومین دوره فارغ التحصیلی خلبانان پایگاه سوم شکاری بابیان اینکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در ۱۹ بهمن به مسئله جنگ ترکیبی، افزود: مسئله‌ای که برای همه ما یک سیاست و راهبرد است و راهکارهای اجرایی جنگ ترکیبی با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی وظیفه امروز ما خواهد بود.

نصیر زاده تصریح کرد: جنگ ترکیبی به معنای قوی شدن در همه عرصه‌ها معنی پیدا می‌کند و متوقف نشدن و موضع دفاعی نگرفتن از ابعاد جنگ ترکیبی شکل می‌گیرد و این موضوع یعنی آن‌قدر قدرت آفندی در همه زمینه‌ها داشته باشیم که ضمن غلبه بر تحریم‌ها بتوانیم در سطح دنیا اثرگذار و مقتدر نشان داده شویم. 

ادامه مطلب ...

"شهید همت" فرمانده‌ای محبوب و فراموش‌ناشدنی است/ یادداشت سردار فتح‌الله جعفری

"شهید همت" فرمانده‌ای محبوب و فراموش‌ناشدنی است/ یادداشت سردار فتح‌الله جعفری

"از ۱۷ اسفند به بعد هرکدام از فرماندهان در صحنه نبرد به شهادت می‌رسیدند، در بی‌سیم گفته می‌شد فلانی با همت دست داد. نام همت لحظه‌ای در صحنه‌های نبرد از ذهن کسی پاک نشد. نامش بر سر زبان‌ها بود. سردار فتح الله جعفری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و اولین فرمانده زرهی سپاه در یادداشتی به مناسبت سالگرد شهادت محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) او را یکی از محبوب‌ترین فرماندهان جنگ خواند که نقش مهمی در عملیات‌های ایران داشت. در ادامه یادداشت وی را می‌خوانید: 

ادامه مطلب ...

درسی مهم از جنگ اوکراین؛ امنیت و مقاومت بدون مردم سراب است


درسی مهم از جنگ اوکراین؛ امنیت و مقاومت بدون مردم سراب است

«امنیت مردم پایه» یک امنیت «عاریتی» نیست که شاخه آن در یک کشور و ریشه آن در کشوری دیگر باشد بلکه از متن و دل خود آن کشور است، از این رو می‌تواند در برابر تهدیدات ایستادگی کند.

 صبح سه‌شنبه (۱۰ اسفند) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانی به مناسبت عید مبعث، با اشاره به حوادث اوکراین در بیان عبرت‌های مهم از قضایای اوکراین، فرمودند: عبرت اول برای همه دولت‌ها این است که پشتیبانی قدرت‌های غربی از کشورها و دولت‌های دست‌نشانده آنها یک سراب است و واقعیت ندارد.

 

ادامه مطلب ...

امیر واحدی با فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیدار کرد


امیر واحدی با فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) با سردار حاجی‌زاده دیدار کرد و روز پاسدار را به وی تبریک گفت.امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز ولادت باسعادت سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) با سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد و با اهدای لوح یادبودی، فرارسیدن این روز را وی و همرزمان غیورش تبریک و تهنیت گفت.

متن این لوح یادبود به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ادامه مطلب ...

تصمیم‌گیری درباره خرید سربازی به ستادکل نیروهای مسلح واگذار شد


تصمیم‌گیری درباره خرید سربازی به ستادکل نیروهای مسلح واگذار شد

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، تصمیم‌گیری درباره خرید سربازی مشمولان خارج از کشور بر عهده ستادکل نیروهای مسلح قرار داده شد.

در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۱۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، جزء یک بند الحاقی ۳ تبصره ۱۰ بودجه مربوط به شرایط معافیت مشمولان خارج از کشور به دلیل مغایرت با برخی از قوانین به رأی گذاشته شد که نتوانست دو سوم آرای مجلس را کسب کند.

در ادامه جلسه حذف این بند به رأی مجلس گذاشته شد که این پیشنهاد نیز رأی نیاورد. سپس نمایندگان پیشنهادات اصلاحی متعددی در این باره ارائه دادند که هیچ کدام از آن پیشنهادات هم رأی لازم را کسب نکرد.

 

ادامه مطلب ...

نشست سالانه هم‌افزایی ارتش و سپاه برگزار شد


نشست سالانه هم‌افزایی ارتش و سپاه برگزار شد

در آستانه روز پاسدار، نشست سالانه هم‌افزایی فرماندهان و مسئولان عالی ارتش و سپاه به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه سوم شعبان‌المعظم فرخنده زادروز حضرت امام حسین علیه‌السلام و «روز پاسدار» نشست سالانه هم‌افزایی فرماندهان و مسئولان ارتش و سپاه با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اعضای هیئت‌رئیسه ارتش و سپاه و فرماندهان نیروهای دو سازمان و نیز مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) برگزار شد.

 

ادامه مطلب ...

ایران آماده هرگونه همکاری با نیروی هوایی پاکستان است


ایران آماده هرگونه همکاری با نیروی هوایی پاکستان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تحریم‌های یکجانبه درطول ۴۳ سال گذشته مایه برکت به ویژه برای نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در سومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان، گفت: دیدار مهمی با فرمانده نیروی هوایی پاکستان انجام شد و معتقدیم، دید طرف پاکستانی این است که ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را بیشتر تقویت کند و متقابلا ما نیز از هرگونه گسترش روابط با پاکستان استقبال کرده و در راستای تعامل دوجانبه همکاری خواهیم‌ کرد. به این عمل پایبند خواهیم بود زیرا باعث تثبیت امنیت دو کشور خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...

اقتدار قرض‌گرفتنی نیست/ از دست دادن توان دفاعی عواقب زیادی دارد


اقتدار قرض‌گرفتنی نیست/ از دست دادن توان دفاعی عواقب زیادی دارد

فرمانده کل ارتش گفت: حوادث امروز جهان نشان داد که از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان چه عواقب خسارت باری برای کشور در پی خواهد داشت.

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین سی و یکمین دوره آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک بعثت رسول اکرم (ص) طی سخنانی، گفت: حوادث امروز جهان به روشنی‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد که عزت، اقتدار و استقلال یک کشور و یک ملت در سایه اتکا به مردم خود و نه به بیگان تحقق می‌یابد.

 

ادامه مطلب ...

تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم


تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: امروز ما بر پایه اصل بازی جنگ تحولات روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم؛ چراکه هر دو کشور متقابلاً در جریان منازعه پاسخگوی تهدیدات یکدیگر هستند.

امیر حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در حاشیه آیین سی و یکمین دوره دانش آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هر سال جمع کثیری از افسران رده‌های میانی نیروهای مسلح کشور و کشورهای دوست و هم پیمان را جهت طی دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی جذب می‌کنیم.

 

ادامه مطلب ...