یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان حج: ایستادگی ملت ایران آمریکا را عصبانی کرده است

رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآورشدند:ایستادگی ملت ایران آمریکا را عصبانی کرده و برای دنیا جذاب است.

image.png

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان حج، بهره‌گیری از فرصت حج برای رساندن سخن نو جمهوری اسلامی به دنیا یعنی الگوی مردمسالاری دینی را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا و زیر بار زور نرفتن ملت ایران، حقیقتی جذاب برای دنیا است که باید از این جاذبه برای نشر حقایق اسلام و ملت ایران استفاده کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاههای مختلف برای اجرای پر شکوه فریضه حج را قابل تقدیر دانستند و با تأکید بر اهمیت مسئله حج به‌عنوان یک حرکت سیاسی، اعتقادی و اجتماعی افزودند: البته بسیاری از کشورها از اهمیت و کارکردهای مهم حج غافلند ولی امام بزرگوار به ما آموختند که حج یک نقطه تحرک جدی و بین‌المللی است و منافع فراوانی از آن برای امت اسلامی مورد انتظار است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاشهای گوناگون قدرتهای جهانی برای جلوگیری از شکل‌گیری امت واحده اسلامی، گفتند: امت اسلامی به معنای واقعی آن، یعنی یک واحد منسجم که با اراده و هدف مشترک اقدام کند، هنوز شکل نگرفته است و متأسفانه در مقابل دعوت دلسوزان و خیرخواهان به اتحاد اسلامی، تهمت‌زنی و تعارض و جنگ در کشورهای اسلامی رواج دارد.


برچسب‌ها: خبر روزارتش_مردمی_انقلابیمقتدر 

ارسال مواد غذایی و بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی مناطق سیل زده

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برابر اوامر مقام معظم رهبری " حفظه الله تعالی" از همان روز نخست تیپ‌های ۱۸۸، ۲۸۸، ۳۸۸، گروه رزمی مهندسی، شبکه بهداشت و درمان و هوانیروز با حضوری پرتوان و باقدرت در منطقه حضور یافتند.

مواد غذایی و بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی از مهمترین نیازمندی‌های مردم سیل زده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آشپزخانه‌های سیار را در منطقه مستقر کردیم گفت: با توجه به اینکه منازل مسکونی مردم منطقه دچار سیل شدند، در حال حاضر نیاز مردم مواد غذایی است، با استقرار آشپزخانه سیار روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ پورس غذای گرم طبخ و در روستا‌های حادثه دیده پخش می‌شود.


برچسب‌ها: خبر روزارتش_مردمی_انقلابیمقتدر 

این همه نگرانی و جرزنی برای خطبه جمعه این هفته تهران چیست؟

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره نگرانی و جرزنی رسانه های غرب از خطبه جمعه این هفته تهران نوشت:

رهبر انقلاب در خطبه عربی خود چه فرمودند؟


رهبر انقلاب در خطبه عربی خود چه فرمودند؟

نماز عبادی-سیاسی جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

ادامه مطلب ...

نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با جنگ الکترونیک است


نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با جنگ الکترونیک است امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان با بیان اینکه ما باید همواره در برابر دشمنان آماده باشیم، گفت: با توجه به حوزه تهدیدات فرامنطقه‌ای، نیروی هوایی نیز باید همچون سایر نیرو‌ها در ارتش و نیرو‌های مسلح همواره آماده باشد تا در زمان مواجهه با دشمن، بتوانیم پاسخگوی هر سطحی از تهدیدات باشیم.

او تجهیزات جنگال (جنگ الکترونیک) را از مهمترین سامانه‌های اثرگذار در توان رزم برشمرد و افزود: نیروی هوایی در این حوزه به دستاورد‌های مهمی دست یافته است و مردم مطمئن باشند که در این رابطه توان بازدارندگی قابل توجهی در سطح نیرو وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمنان باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا همچنین در خصوص الزامات آموزشی در نیروی هوایی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در حوزه فناوری و تجهیزات و همچنین گستردگی حوزه تهدیدات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در این رابطه از دروس و اساتید به‌روز و توانمند استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزارتشنیروی هواییامیر هادیانتوان رزم 

منتشرکننده تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری شناسایی شد

قرارگاه ثارالله تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رساند در پی انتشار تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری تهران-کیف در فضای مجازی، قرارگاه ثارالله تهران منتشرکننده تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری شناسایی شدجهت بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه، مذکور اقدام به شناسایی و در اختیار گرفتن فرد منتشر کننده فیلم مذکور نموده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نتایج بررسی‌های صورت گرفته متعاقباً در اختیار ملت شریف ایران قرار می‌گیرد.


برچسب‌ها: اخبار روزسپاه پاسداران انقلاب اسلامیسقوط هواپیمای اوکراینیقرارگاه ثارالله 

ردپای مرموز عملیات سایبری تروریستی آمریکا در اشتباه پدافندی

حادثه غم انگیز و تاسف بار سقوط یک هواپیمای اوکراینی در سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته را شاید بتوان یکی از تلخ‌ترین حوادث سال‌های اخیر کشورمان دانست که دل‌های مردم را غصه‌دار کرد و جمعی از هموطنان را به کام مرگ کشاند.ردپای مرموز جنگ الکترونیک آمریکا در اشتباه بزرگ پدافندی را رها نکنید/ شناسایی در کوران Suter یا شلیک در Fog of War + تصاویر

بعد از بروز این حادثه تاسف بار، نیرو‌های مسلح و دیگر بخش‌های مسئول در کشورمان وارد بحث تحقیق و تفحص پیرامون این موضوع شده و در نهایت در صبح روز شنبه، ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص این حادثه داد و در کمال تاسف مشخص شد که شلیک غیرعمد از سامانه پدافند هوایی تور ام ۱ سپاه موجب سقوط این هواپیما شده است.

نگین انگشتریِ نیروی دریایی ارتشِ ایران در اقیانو‌س‌ها

روز نیروی دریایی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود، چرا که ماکت ناوشکن فوق پیشرفته تریماران در قالب پروژه نگین رونمایی و قرار شد به زودی وارد سازمان رزم نیروی دریایی ارتش شود.

دست برتر ایران با تولید شناور تریماران/ توانایی که در کمتر از یک دهه محقق شد + تصاویر

بیشتربخوانید:  


برچسب‌ها: اخبار روزاینجاارتش_مردمی_انقلابیمقتدرشناورهای بومی 

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی؛ صادقانه و صریح با مردم مطرح کنید


دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی/صادقانه و صریح با مردم مطرح کنیدپس از سقوط هواپیمای مسافربری بلافاصله تحقیقات در مورد چگونگی این رویداد در دستور کار مسئولان مربوط قرار گرفت. صبح جمعه در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از این اتفاق، با محرز شدن خطای انسانی برای فرماندهان ارشد نظامی کشور، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در جریان موضوع قرار می‌گیرند.

رهبر معظم انقلاب به محض اطلاع از خطای فاجعه‌بار صورت گرفته در سامانه پدافند کشور، روز گذشته (ظهرجمعه) دستور تشکیل فوری جلسه شورای عالی امنیت ملی و بررسی موضوع را صادر کرده‌ و تاکید می‌کنند به محض اتمام بررسی در جلسه شورای عالی امنیت، اصل حادثه و نتایج بررسی‌ها، صریح و صادقانه از سوی نهادهای ذیربط به اطلاع مردم رسانده شود.

در پی دستور رهبر انقلاب جلسه شورای عالی امنیت ملی شب گذشته (جمعه ۲۰ دی ماه) با حضور اعضا تشکیل شده و بیانیه صبح امروز ستاد کل نیروهای مسلح و پیام رئیس جمهور خطاب به ملت ایران بخشی از نتایج این جلسه بوده است.

انتهای پیام/

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی؛

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


برچسب‌ها: اخبار روزرهبر انقلابسقوط هواپیما 

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی


.

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی + فیلمسردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پی مشخص شدن علت سقوط هواپیمای اوکراینی سخنرانی کرد.

سردار حاجی‌زاده در صحبت‌های خود گفت: بعد از شنیدن خبر سقوط هواپیمای اوکراینی آرزوی مرگ کردم. اکنون هر تصمیمی مسئولان بگیرند مطیع اجرای آن هستیم.

سردار حاجی زاده: تمام مسئولیت این کار را می‌پذیریم

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی + فیلم


برچسب‌ها: اخبار روزهواپیمای اوکراینیسپاه پاسدارانسقوط هواپیما 

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


.

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بودستاد کل نیرو‌های مسلح در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین امروز شنبه  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیرو‌های مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

بیشتر بخوانید:علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


برچسب‌ها: هواپیمای اوکراینیستاد کل نیروهای مسلحسقوط هواپیمای اوکراینی,سقوط هواپیما 

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


.

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بودستاد کل نیرو‌های مسلح در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین امروز شنبه  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیرو‌های مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

بیشتر بخوانید:علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


برچسب‌ها: هواپیمای اوکراینیستاد کل نیروهای مسلحسقوط هواپیمای اوکراینی,سقوط هواپیما 

رمزگشایی از عدد ۵ و ۲ که فرمانده کل ارتش در مسیر انتقام سخت به آن اشاره کرد


۱۵ دی ماه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتشدر مراسم گرامیداشت شهید ستاری در پاسخ به سوال خبرنگار ، مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ دو نقطه از ایران را هدف قرار می‌دهد گفته بود که آن‌ها برای حفظ وجه خودشان این کار زشت و غیرقابل توجیه از نظر افکار بین‌المللی، اینگونه سخنان را مطرح می‌کنند. اقدام آن‌ها در به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی یک اقدام بسیار زشت و غیرقابل قبول در همه جای دنیا است، به همین دلیل اینگونه سخنان را مطرح می‌کنند تا بتوانند این اقدام غیرانسانی را تحت الشعاع قرار دهند. اما در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می‌دانم جرات انجامش را داشته باشند، مشخص خواهد شد که این اعداد ۵ و ۲ به کجا تعلق خواهد داشت.

52

بیشتربخوانید:رمزگشایی از عدد ۵ و ۲ که فرمانده کل ارتش در مسیر انتقام سخت به آن اشاره کرد

انتقام سخت ، سردار سلیمانی ، شهادت سردار سلیمانی ،# ارتش


برچسب‌ها: انتقام سختسردار سلیمانیشهادت سردار سلیمانیارتش 

نیرو‌های مسلح ادامه دهنده راه سردار سلیمانی هستند


نیرو‌های مسلح ادامه دهنده راه سردار سلیمانی هستند  امیر سرتیپ دوم اسماعیل زاده فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در مراسم بزرگداشت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که در بوشهر و منطقه پدافند هوایی جنوب کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهید سردار سپهبد سلیمانی اقتدار ملی و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران بودند و همه کارکنان نیرو‌های مسلح ادامه دهنده راه این شهید و مطیع محض، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مد ظله العالی می‌باشند.

انتهای پیام/

#ارتش_مردمی_انقلابی_ مقتدر_نیروی پدافند هوایی #ارتش، 


برچسب‌ها: ارتش_مردمی_انقلابی_ مقتدر_نیروی پدافند هواییارتش 

امیر سرتیپ صباحی فرد از سایت پدافندی خنداب بازدید کرد


امیر سرتیپ صباحی فرد از سایت پدافندی خنداب بازدید کردامیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتشدرمنطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی از گروه پدافند هوایی خنداب بازدید کرد.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد با حضور در سایت‌های راداری و موشکی این گروه از نزدیک میزان آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات این یکان را مورد ارزیابی قرار داد فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه از امکانات زیستی کارکنان پایور و وظیفه این گروه پدافندی بازدید کرد.

انتهای پیام/

#ارتش_مردمی_انقلابی_ مقتدر_نیروی پدافند هوایی #ارتش، 


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_مردمی_انقلابی_ مقتدر_نیروی پدافند هواییارتش 

اولین برآورد از تلفات آمریکا در پایگاه عین الاسد/


اولین برآورد از تلفات آمریکا در پایگاه عین الاسد/ صدها کشته و زخمی در حمله موشکی ایرانیک مقام آگاه در اطلاعات سپاه از حجم تلفات گسترده آمریکایی‌ها در حمله موشکی ایران خبر داد.

وی گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که زخمی‌ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده اند.

وی افزود: پایگاه عین الاسد یک مجموعه راهبردی برای آمریکا بوده که پشتیبانی از هواپیما‌های بدون سرنشین دراین پایگاه انجام می‌شده است.

این مقام آگاه افزود: ۲۰ نقطه حساس این پایگاه توسط ۱۵ موشکی که شلیک شد مورد اصابت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی پهپاد و بالگرد منهدم شد.

وی گفت: به رغم آماده باش کامل آمریکایی‌ها پدافند آن‌ها نتوانست هیچ عکس العملی نشان دهد.

این منبع آگاه افزود: ۱۰۴ نقطه حساس از مواضع آمریکا در منطقه شناسایی شده که به محض اولین خطای آمریکایی‌ها منهدم خواهد شد.

انتهای پیام/

۸۰ کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی در حمله موشکی ایران

#ارتش_مردمی_انقلابی_ نیروهای مسلح_موشک_آمریکا، 


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_مردمی_انقلابی_ نیروهای مسلح_موشک_آمریکا 

یک سیلی زده شد اما باید حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه تمام شود

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم قم، حملات موشکی بامداد امروز به دو پایگاه امریکا در عراق را یک سیلی خواندند و با تأکید بر اینکه مقابله اصلی باید در جهت پایان دادن به حضور فساد برانگیز و ویرانگر امریکا در منطقه باشد، گفتند: از برکات عظیم شهادت و معنویت حاج قاسم سلیمانی قیامتی بود که در شهرهای ایران و عراق در مراسم های تشییع به‌پا شد. این بدرقه ها، زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و من در مقابل آنچه روح بزرگ آن شهید عزیز برای ایران و منطقه به ارمغان آورد، سر تعظیم فرود می آورم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، آن شهید عزیز را رفیقی خوب، بزرگوار و شجاع خواندند که با خوش‌بختی به ملکوت اعلی پیوست.

برچسب‌ها: اخبار روزشهادت سردار سلیمانیسردار سلیمانیانتقام سخت

 

   ادامه مطلب ...

حمله موشکی سپاه به دو پایگاه آمریکایی‌ها در عراق؛ ترامپ: همه چیز خوب است

وزارت دفاع آمریکا پنتاگون تایید کرده است که حداقل دو پایگاه نظامی در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است هدف موشک هایی قرار گرفته که از سوی ایران شلیک شده است.

سپاه پاسداران ایران پیشتر گفت که پایگاه نظامی عین الاسد در استان انبار عراق را به تلافی کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه موشک باران کرده است.

برچسب‌ها: اخبار روزشهادت سردار سلیمانیسردار سلیمانیانتقام سخت

 

   ادامه مطلب ...

سردار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد


سردار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد  درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم. برنامه‌ی آن نیرو عیناً همان برنامه‌ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ی همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸


برچسب‌ها: اخبار روزشهادت سردار سلیمانیسردار سلیمانینیروی قدس سپاه پاسداران 

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود


شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: برابر وعده‌های خداوند بزرگ شهادت‌ها موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد.

او افزود: رژیم تروریستی آمریکا با اقدام اخیر خود کار زشتی کرده و حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد ضمن اینکه واقعیت چهره کریه آن‌ها نیز به همه جهانیان نشان داده شد.


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابی,بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش