یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

اگر امروز امنیت داریم به برکت ایثارگری شهداست

جانشین نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان هنوز دست از دشمنی بر نداشتند و اگر امروز مردم ما آزادانه زندگی می کنند به برکت ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های خون شهداست.

اگر امروز امنیت داریم به برکت ایثارگری شهداست  در آیینی با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان ارشد نظامی استان فارس و خانواده‌های شهداء، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله که در سال ۶۷ به شهادت رسیده بود با رعایت اصول بهداشتی در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش تشییع و خاکسپاری شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع شهید گمنام، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توفیق داد در محضر شهیدی از شهدای دوران دفاع مقدس باشیم که دعوت مجموعه نیروی زمینی ارتش را پذیرفتند و بعد از ۳۲ سال از پایان دوران دفاع مقدس در این پادگان حضور پیدا کردند.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشامیر سرتیپ نوذری

تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در وزارت دفاع

مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران برگزار شد.

تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در وزارت دفاع  همزمان با شب شهادت شهیده ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها، ۲ تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی با حضور مدیران و کارکنان سازمان صنایع هوایی در شرکت پن‌ها تشییع و به خاک سپرده شدند.

دراین مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران پس از اقامه نماز بر شهیدان، با تجلیل از مقام شهداء و افزایش اعتبار جمهوری اسلامی ایران به واسطه رشادت‌های آن دلیرمردان در دوران ۸ سال دفاع مقدس در حفظ و صیانت از اعتبار و شرف نظام گفتند: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امنیت منطقه را به ارمغان می‌آورد و باید در این مسیر قدم‌های استوار و عالمانه برداشت، این شهدای عالیقدر دیروز با تقدیم جان خویش راه را برای امنیت ایران اسلامی هموار کردند؛ امروز هم اندیشمندان، دانشمندان، دانش پژوهان، آفریندگان علم و تبدیل کنندگان علم به فنآوری راه را برای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران، هموار می‌کنند.


برچسب‌ها: اخبار روزوزارت دفاعدفاع مقدس

بیانیه پنتاگون درباره کاهش نظامیان آمریکایی در عراق

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای از کاهش نیروهای نظامی این کشور در عراق خبر داد.

  وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)  روز (جمعه) بیانیه‌ای در وبگاه خود منتشر کرد و در آن از کاهش نظامیان این کشور در عراق خبر داد.

«کریستوفر میلر» سرپرست پنتاگون در این بیانیه گفت: «کاهش نیرو‌های ما در عراق به این معنی است که نیرو‌های عراقی توانایی بیشتری پیدا کردند تا در مقابل داعش ایستادگی کنند.»

او همچنین اعلام کرد: «درحال حاضر به دستور رئیس جمهور ترامپ، تعداد نیرو‌های نظامی آمریکا در عراق به ۲ هزار و ۵۰۰ نظامی کاهش پیدا کرده است.»


برچسب‌ها: اخبار روزکریستوفر میلرپنتاگون آمریکانظامیان آمریکاییعراق

گاوی که میتوان او را تا غروب روز بازنشستگی دوشید

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: جان پرکینز در کتاب خاطرات یک قاتل اقتصادی میگوید ما و همکارانمان عربستان را اینگونه توصیف میکردیم:

"گاوی که میتوانیم او را تا غروب روز بازنشستگیمان بدوشیم"


برچسب‌ها: اخبار روزعربستان سعودیسیاست های عربستانمحمد بن سلمانولیعهد سعودی

توصیه امیرعبداللهیان به حاکمان عربستان

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و منطقه فرا خواند و گفت: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و همراهی علیه تحریم ملت‌ها را متوقف کنند.

امیرعبداللهیان: سازش سعودی با صهیونیست‌ها موجب ناامنی عربستان می‌شود

 حسین امیرعبداللهیان حرف‌های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و کشتار زنان و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه افزود: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال‌ها به روشنی اثبات شده است.


برچسب‌ها: اخبار روزحسین امیرعبداللهیانعربستانتروریسم تکفیری و داعش

ملت ما از دست لیبرال‌ها و غربگرایان خسته شده‌اند/ به «وحدت کبیر» در دهه سرنوشت انقلاب نیازمندیم/ همه

همه نیروهای انقلاب باید در دولت آینده حضور داشته باشند

محسن رضایی نمایه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ما از دست لیبرال‌ها و غربگرایان خسته شده‌اند، گفت: به «وحدت کبیر» در دهه سرنوشت انقلاب نیازمندیم.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همایش روسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نیاز بود این حرکت زودتر شکل می‌گرفت و ان‌شاءالله دوستان این صفوف را برای آینده فشرده‌تر کنند. ۱۰ سال آینده یکی از دهه‌های طوفانی انقلاب خواهد بود.


برچسب‌ها: اخبار روزمحسن رضاییلیبرال‌هاغربگرایان

مرحله نهایی رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ نیروی دریایی ارتش چگونه گذشت؟

صبح روز گذشته پنجشنبه ۲۵ دی ماه بود که مرحله دوم و نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و جاسک با حضور تمام یگان‌های این نیرو برگزار شد.

دومین روز رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ نیروی دریایی ارتش چگونه گذشت؟

نخستین روز از رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش چگونه گذشت؟ ادامه مطلب ...

 #ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_رزمایش نظامیرزمایش ارتشنیروی دریایی ارتشارتش جمهوری اسلامی ایران

خدا را شکر که کره‌ ۷ میلیارد دلار ایران را نگهداشت!

 سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در توییتر نوشت: از یک نظر هم خدا را شکر که کره ۷میلیارد دلار رو نگهداشته چون اگر دست اینها میرسید، چه‌بسا مثل ۶۲تن طلا به باد داده بودنش

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


برچسب‌ها: اخبار روزمنابع مالیکره جنوبینفتکشایران

آقای ظریف! ما را حلال کنید که فکر می‌کردیم برجام به شما تحمیل شده

یک کاربر فضای مجازی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان طی توییتی نوشت:

جناب آقای ظریف

بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


برچسب‌ها: اخبار روزمحمد جواد طریفبرجاملاورفکمالوندی

چرا ناوبندر مکران ساخته شد؟

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما علل ساخت ناوبندر مکران را تشریح کرد.

چرا ناوبندر مکران نیروی دریایی ارتش ساخته شد؟

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش امشب ۲۴ دی ماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی ارتقاء راهبردی نیروی دریایی کشور پرداخت.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه منطقه ماموریتی نیروی دریایی گسترده است، گفت: عمده شناور‌های تجاری ما در دریا در حال تردد هستند، اگر بنا باشد شناور‌های ما ۵ الی ۶ هزار کیلومتر دورتر از مرز‌های دریایی کشور فعالیت انجام دهند لازم است که خدمات خوبی را در دریا دریافت کنند.ادامه مطلب ...

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ دریادار خانزادینیروی دریایی ارتشارتش جمهوری اسلامی ایران

آمریکا حامی اصلی عربستان در جنگ یمن است

خطیب زاده گفت: آمریکا حامی اصلی جنایت‌های ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی در یمن بوده و هست.

آمریکا حامی اصلی عربستان در جنگ یمن است

  سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اعلام وزارت خارجه آمریکا برای تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، آن را آخرین تلاش‌های دولت ترامپ برای تکمیل نقش مخرب خود در جنگ تحمیلی و شرم آور یمن و به بن بست کشاندن راه حل سیاسی و مذاکرات صلح دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: از ابتدای جنگ یمن، آمریکا حامی اصلی جنایت‌های ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی در یمن بوده و از هیچ کمک مالی و تسلیحاتی در این زمینه دریغ نورزیده و دولت و وزارت‌خارجه ترامپ نیز در شعله ور ساختن و استمرار جنگ و مسدود سازی هر منفذی برای حل سیاسی این بحران از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

خطیب زاده با تاکید بر اینکه این تصمیم وزارت خارجه آمریکا موجب نگرانی جامعه جهانی شده و راه حل صلح آمیز و وصول کمک‌های انسانی را تحت تاثیر قرار داده و ماموریت مصالحه جویانه سازمان ملل را نیز مسدود می‌کند، ابراز امیدواری کرد جامعه جهانی در برابر این تصمیم شرورانه وزارتخارجه رژیم ترامپ از خود واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزوزارت خارجهسعید خطیب‌زادهیمنآمریکا

شلیک اژدر از زیردریایی بومی فاتح در رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا

در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.

در این بخش از رزمایش زیردریایی بومی فاتح که به دست متخصصان جوان و متعهد کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با همکاری نیروی دریایی ارتش ساخته شده است، با شلیک اژدر و اصابت به هدف، بخش دیگری از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی سخنگوی رزمایش با اعلام این خبر، اجرای عملیات پهپادی را از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا عنوان کرد و گفت: در این رزمایش بخش‌هایی از سامانه‌های پهپادی با مأموریت‌های مختلف شناسایی، شناسایی رزمی و رزمی به کار گرفته شد که عملکرد مناسبی داشتند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ رزمایش دریاییارتش جمهوری اسلامی ایرانزیردریایی فاتح

رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش آغاز شد

 رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر باقری و فرماندهان نظامی کشورمان آغاز شد.

 رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان همچون سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و سایر فرماندهان نظامی کشورمان و با رمز یا زهرا (س) در سواحل مکران و شمال اقیانوس هند آغاز شد.

در نخستین مرحله این رزمایش که به صورت غیرمترقبه برگزار شد، یگان‌های سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش به منطقه عمومی رزمایش گسترش یافتند تا در ادامه تمرینات تخصصی خود را برابر سناریو از پیش تعیین شده به انجام برسانند.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_رزمایش نظامینیروی دریایی ارتشرزمایش اقتدار دریایی ۹۹سواحل مکران

ناو موشک انداز «زره» به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق شد

ناو موشک‌انداز زره که در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تولید شده، به ناوگان جنوب این نیرو الحاق شد.

ناو موشک انداز «زره» به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق شد

  ناو موشک‌انداز زره که تمامی اجزای آن در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تولید شده است، به ناوگان جنوب این نیرو الحاق شد.

ناو موشک‌انداز زره یکی از شناور‌های قدرتمند با سرعت و قابلیت مانور بالا و مجهز به موشک و توپخانه اتوماتیک پیشرفته است. تمامی اجزای این شناور پیشرفته در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تولید شده است. این ناو تمامی آزمون‌های ساحلی و دریایی خود را پشت سر گذاشته و یک شناور کاملاً آماده است.

ناو موشک‌انداز زره از مجموعه شناور‌های کلاس «پیکان» است که چهار فروند از آن توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های قبل ساخته شده است. الحاق ناو موشک‌انداز زره، نشان از ظرفیت جدیدی از توان نیروی دریایی ارتش است.

دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر از ساخت فروند‌های بعدی از همین دست را در سال‌های آینده داده است.

ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه روزی در پهنه اقیانوس هند و دریای مکران حضور مستمر و قدرتمند داشته و با اتکا بر همین توانمندی‌های بومی، امنیت دریا‌ها را برقرار کرده است.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_رزمایش نظامینیروی دریایی ارتشناو جنگیناو موشک‌انداز زره

تصاویری از ناوبندر مکران که فردا به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

ناوبندر مکران و ناو موشک انداز زره با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق می شوند.

تصاویری از ناوبندر مکران که فردا به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

بر اساس این گزارش، ناوبندر مکران، بزرگ‌ترین شناور نظامی کشور است که با تلاش متخصصان مجموعه ی کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش به یکی از بزرگ‌ترین ناوبندرهای بالگردبر تبدیل شده تا پشتیبانی از ناوگروه های این نیرو در آب های دور دست به ویژه منطقه شمال اقیانوس هند، تنگه باب المندب و دریای سرخ را بر عهده داشته باشد.

تصاویری از ناوبندر مکران که فردا به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

این گزارش حاکی است الحاق ناوموشک انداز زره با قابلیت مانور و سرعت بالا به ناوگان جنوب نداجا امکان حراست از آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می آورد.

تصاویری از ناوبندر مکران که فردا به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

همچنین امروز تعدادی از یگان های شناوری نیروی دریایی ارتش در محدوده ی آب های دریای عمان و شمال اقیانوس هند برای اجرای رزمایش اقتدار دریایی گسترش یافتند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ارتشنیروی دریاییناوبندر مکرانناو موشک انداز زره

ما شاهد تمام شدن مدل آمریکایی هستیم/ نگذاریم تصور مردم از آمریکای هالیوودی به هم بخورد!

طی روز‌های اخیر حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا با تصمیم گیری‌ها و اظهارنظر‌های متفاوتی همراه بود. بسیاری از رسانه‌ها تلاش کردند این وقایع را به آمریکا ربط ندهند و رسانه‌های معاند هم با بی تفاوتی از کنار ماجرا عبور کردند!

در این باره با «علیرضا داودی» تحلیل گر ارشد مسائل رسانه‌های معاند و کارشناس مسائل راهبردی، گفتگو کردیم و او معتقد است آنچه دیدیم نشان دهنده تمام شدن آمریکاست.

با توجه به اتفاقاتی که دیروز در انتخابات آمریکا رخ داد ما چهار نوع رفتار را از سمت رسانه‌ها مشاهده کردیم. رسانه‌های بیگانه فارسی زبان و رسانه‌های خارجی غیر فارسی زبان مدنظرمان هست. نوع رفتار اول عدم پوشش لحظه به لحظه این رویداد بود به این معنا که اگر اتفاقی در ایران یا حوزه محور مقاومت و کشور‌های همسوی ایران رخ دهد، اتفاقات را نقطه به نقطه نشان می‌دهند و این نوع از خبررسانی میزان و ضریب خطا و تحلیل و برداشت مخاطب را بالا می‌برد و هم به رسانه‌ها کمک می‌کند که موضوع‌های انحرافی و موضوع‌های غیر واقع را به عنوان تحلیل آن نقطه در اختیار مخاطب قرار بدهند. چون همه توجه مخاطب شما به جزئیات مسائل جلب می‌شود در حالیکه معمولا در رویداد‌ها باید از یک پله بالاتر نگاه کنیم تا بتوانیم جزئیات و چگونگی شکل گیری شان را درست درک کنیم. 

 برچسب ها : آمریکا , اعتراض , اغتشاش , افول آمریکا , ایران , رسانه , معاند , چالش دعوت به هوشیاری

ادامه مطلب ...

آزمایش‎های هولناک آمریکا بر روی مردم جهان

به گزارش وب گردی میثاق نیوز، بیشتر جنایات بیوتروریستی آمریکا در قالب روش‌های درمانی  بوده و برای تحقیق، روی مردم و کشورهای مختلف آزمایش کرده است.

آزمایش های آمریکا

هدف مسابقات دانشگاه های افسری ارتش، افزایش مهارت دانشجویان است

فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا در مورد برگزاری مسابقات دانشگاه های افسری ارتش توضیحاتی ارائه داد.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره دومین دوره از مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که با نام امیر سرلشکر شهید حسن آبشناسان برگزار شد، گفت: این مسابقات در دو روز به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی این مسابقات ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و همچنین تعامل و هم افزایی در میان دانشگاه‌ها به منظور افزایش دانش و مهارت دانشجویان و دانشگاه‌ها بود.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ارتش جمهوری اسلامی ایرانمسابقات کشوریدانشگاه های افسری ارتش

دومین روز رزمایش پهپادی ارتش چگونه گذشت؟/ از شلیک موشک آذرخش تا پرواز پهپاد انتحاری آرش

در دومین روز از تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش و در اجرای مراحل عملیاتی این تمرین، پهپاد کرار رهگیر نیروی پدافند هوایی ارتش با موفقیت عملیات رهگیری هوایی و انهدام اهداف متخاصم را اجرا کرد.

دومین روز رزمایش بزرگ پهپادی ارتش چگونه گذشت؟

در این بخش از رزمایش، پهپاد کرار با شلیک موشک هوابه‌هوای آذرخش یک هدف هوایی با سطح مقطع راداری کم و در ارتفاع بالا را با موفقیت مورد اصابت و انهدام قرار داد. تیراندازی پهپاد کرار با استفاده از محموله تیربار و انهدام اهداف متخاصم هوایی از دیگر اقدامات عملیاتی انجام شده در این بخش از تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش بود. ادامه مطلب ...

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_رزمایش نظامیارتش جمهوری اسلامی ایرانپهپادهای ایرانیپهپاد ایرانی

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت است


سردار سلیمانی اسطوره مقاومت است  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در مراسم قرآنی ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) برگزار شد، گفت: خدا را شاکر هستم که کشور و امت ما قرآن را به عنوان کتابنامه انقلاب خود روی دست گرفتند تا سمبل آزادگی برای تمام عالم باشند.

امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امروز یکی از درس‌های ولایتمداری و اقتدا به شهدا ماندن در مسیر مقاومت و استقامت است، تاکید کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره و سمبل مقاومت است.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشنیروی زمینیامیر حیدری