یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

فردا؛ آغاز رزمایش مرکب "کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲"


فردا؛ آغاز رزمایش مرکب "کمربند امنیت دریایی 2022"

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ با حضور ایران، چین و روسیه فردا (جمعه) در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود. رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه فردا (جمعه) در منطقه شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با اعلام این خبر، گفت: در این رزمایش علاوه بر یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یگان‌های شناوری کشورهای چین و روسیه نیز حضور خواهند داشت.وی با بیان اینکه این سومین رزمایش مرکب است که با حضور کشورهای ایران، چین و روسیه برگزار می‌شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با شعار «باهم برای صلح و امنیت» و در منطقه‌ای به وسعت 17 هزار کیلومتر مربع، با پیام صلح و دوستی برگزار می‌شود. 

ادامه مطلب ...

دستور فرمانده کل ارتش به نزاجا برای امدادرسانی به مردم کرمان


دستور فرمانده کل ارتش به نزاجا برای امدادرسانی به مردم کرمان

سرلشکر موسوی به فرمانده نیروی زمینی ارتش دستور داد تا خدمت رسانی به مردم کرمان را تسریع کند. امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، صبح امروز به امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی دستور داد که این نیرو با امکانات مهندسی و بالگردی و با بکارگیری حداکثری تجهیزات و نیروی انسانی، خدمت‌رسانی به مردم را بر اساس نیاز‌های ستاد مقابه به بحران تسریع و تقویت کند.بر اساس این گزارش، از نخستین روز وقوع سیل، یگان‌های نیرو‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعم از یگان‌های پروازی و زمینی، در استان‌های مختلف مشغول کمک رسانی بوده‌اند و این کمک‌ها همچنان ادامه داشته که با دستور ویژه فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی، از نخستین ساعات امروز، کمک‌رسانی‌ها در مناطق سیل‌زده استان کرمان تقویت و تسریع شده است

اولین محموله واکسن فخرا تحویل وزارت بهداشت شد


اولین محموله واکسن فخرا تحویل وزارت بهداشت شد

مدیرکل بهداشت وزارت دفاع از تحویل اولین محموله واکسن فخرا به وزارت بهداشت خبرداد. دکتر اللّه ورن مدیرکل بهداشت و درمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تحویل نخستین محموله واکسن عمومی به وزارت بهداشت خبر داد.وی با اعلام این خبر گفت: پیرو ارتباطات وزارت دفاع  با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نخستین محموله واکسن «فخرا» که به نام دانشمند شهید هسته‌ای و دفاعی،  شهید فخری‌زاده نام‌گذاری  شده است به‌میزان حدود  426هزار دوز تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.اللّه ورن افزود: این اولین محموله واکسن فخراست که توسط وزارت بهداشت در سراسر کشور توزیع می‌شود و در سبد واکسیناسیون عمومی، در دسترس هموطنان قرار می‌گیرد.مدیرکل بهداشت و درمان وزارت دفاع همچنین گفت: واکسن فخرا یک واکسن ایرانی است که ایمنی‌بخشی بسیار خوبی در مقابل سویه‌های کرونا ایجاد  می‌کند.

داده‌نما "کربلای ۵"؛ عملیاتی که کمر ارتش بعث عراق را شکست


داده‌نما "کربلای 5"؛ عملیاتی که کمر ارتش بعث عراق را شکست

اجرای موفق عملیات کربلای پنج، کمر ارتش بعث عراق را شکست و این پیروزی موجب شد تا حامیان صدام قطعنامه ۵۹۸ را تهیه و تصویب کنند که در آن قطعنامه برای نخستین بار به برخی از شرایط جمهوری اسلامی ایران توجه شده بود.دو هفته پس از توقف عملیات کربلای چهار، عملیات کربلای پنج در نوزدهم دی ماه سال 65 آغاز شد که آن عملیات به نبرد شرق بصره معروف شد و رزمندگان ایرانی توانستند با انهدام نیروهای دشمن و عبور از موانع مستحکم و چند لایه‌، پیشروی خوبی داشته باشند و با ایجاد خط پدافندی در نهر جاسم، خود را به دروازه بصره برسانند.اجرای موفق عملیات کربلای پنج، کمر ارتش بعث عراق را شکست و این پیروزی موجب شد تا حامیان صدام قطعنامه 598 را تهیه و تصویب کنند که در آن قطعنامه برای نخستین بار به برخی از شرایط جمهوری اسلامی ایران توجه شده بود.

بازدید وزیر دفاع از توانمندی‌های سازمان صنایع هوایی در اصفهان


بازدید وزیر دفاع از توانمندی‌های سازمان صنایع هوایی در اصفهان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از توانمندی‌ها و پروژه‌های در حال پیشرفت این سازمان بازدید کرد.امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از توانمندی‌ها و پروژه‌های در حال پیشرفت این سازمان بازدید کرد.

امیر سیاری: نیروی دریایی ارتش با خودباوری نشان داده که واقعاً نیرویی راهبردی است


امیر سیاری: نیروی دریایی ارتش با خودباوری نشان داده که واقعاً نیرویی راهبردی است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش درگیری‌های متعددی در دریا از جمله در جهت نجات کشتی‌ها از دست دزدان دریایی و دستگیری آنها داشته و با خودباوری به همگان نشان داده که واقعا یک نیروی راهبردی است. امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: نیروی دریایی ارتش اهمیت بسیار بالایی دارد. تنها جایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای افتتاح آن شخصاً حضور پیدا کردند، افتتاح ناوشکن جماران بود. ایشان فرمودند: «من حضور پیدا نکردم چون یک ناوشکن به تجهیزات دریایی اضافه شده، بلکه آمدم چون دیدم جوانان چگونه برای این حماسه تلاش کردند، می‌کنند و خواهند کرد».

 

ادامه مطلب ...

اعزام ناوگروه رزمی به اقیانوس اطلس، اقتدار ایران را به رخ کشید


اعزام ناوگروه رزمی به اقیانوس اطلس، اقتدار ایران را به رخ کشید

جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو، با اعزام ناوگروه رزمی اطلاعاتی ۷۵ به اقیانوس اطلس، اقتدار ایران اسلامی را به رخ قدرت‌های دریایی دنیا کشید.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، دریادار حمزه علی کاویانی با حضور در جمع تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه دریایی مسلم بن عقیل گفت: اقتدار یک کشور در گرو حضور مستمر نیروهای نظامی بویژه نیروی دریایی، فراتر از مرزها، برای تامین امنیت منافع آن ملت است.

وی بیان کرد: حضور مداوم ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی، که در راستای حفظ منافع ملی و تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی انجام می‌شود، همواره ضامن اقتدار ایران اسلامی است.

جانشین نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی دریایی ارتش با اعزام ناوگروه رزمی اطلاعاتی ۷۵ به اقیانوس اطلس، اقتدار ایران اسلامی را به رخ قدرت‌های دریایی دنیا کشید و موجب خوشنودی همپیمانان جمهوری اسلامی شد.

دریادار کاویانی به تکاوران کلاه سبز نداجا تاکید کرد: توان نیروهای عملیات ویژه، با جدیت در امر آموزش، خودباوری، ایثارگری همراه با رویکرد عملی و میدانی و انجام مستمر تمرینات به صورت دوره‌ای، دوچندان می‌شود.

امیر سرتیپ حیدری: تجهیزات نیروی زمینی را هوشمند کرده‌ایم


امیر سرتیپ حیدری: تجهیزات نیروی زمینی را هوشمند کرده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت: نخستین نمونه از گلوله‌های هوشمند وارد نیروی زمینی شده که در رزمایش‌های آتی میزان اثرگذاری آن‌ها را آزمایش می‌کنیم.امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش علمی این نیرو طی سخنانی اظهار کرد: بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب، تحولاتی در ساختار نیروی زمینی ایجاد کرده‌ایم. در زمینه تجهیزات و سلاح‍‌ها باید از شرایط فعلی عبور کنیم؛ تجهیزات ما چهار شاخص دورزن بودن، نقطه‌زن بودن، هوشمندبودن و قابلیت شبکه‌ای بودن پیدا کنند.وی ادامه داد: در حال حاضر موشک‌های ضد تانک جدیدی را جایگزین موارد قبلی کرده‌ایم. در حوزه تولید و بهینه کردن پهپاد نیز دستاوردهایی داشته‌ایم که بخشی از این دستاوردها در همایش امروز رونمایی شده است.فرمانده نیروی زمینی در پایان گفت: بخشی از طرح‌های ما به هوشمند کردن تجهیزات تعلق دارد. در کالیبرهای مختلف توپ‌ها به‌سمت هوشمندسازی حرکت کرده‌ایم. نخستین نمونه از گلوله‌های هوشمند وارد نیروی زمینی شده که در رزمایش‌های آتی میزان اثرگذاری آن‌ها را آزمایش می‌کنیم

رئیس جمهور: نیرو‌های مسلح ایران امنیت خلیج فارس را تأمین کرده‌اند


رئیس جمهور: نیرو‌های مسلح ایران امنیت خلیج فارس را تأمین کرده‌اند/ هر نوع سرمایه‌گذاری ‌را برای سرمایه‌گذاران تضمین می‌کنیم + فیلم

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران امنیت خلیج فارس را تأمین کرده‌اند، گفت: هر نوع سرمایه‌گذاری ‌را برای همه سرمایه‌گذاران تضمین می‌کنیم. آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان هرمزگان با بیان اینکه امروز توفیقی است برای بنده و همکارانم که در استان هرمزگان و شهر بندرعباس هستیم، اظهار داشت: ‌ شکل گرفتن این استان و این منطقه همراه با مقاومت و ایستادگی مردم آن در مقابل متجاوزان بوده ‌و تاریخ این استان همراه با خود ایستادگی، مقاومت، شجاعت و شهامت این مردم را ثبت کرده است

فرمانده ارتش:‌ سردار سلیمانی نفس رژیم صهیونیستی را گرفته بود


فرمانده ارتش:‌ سردار سلیمانی نفس رژیم صهیونیستی را گرفته بود

سرلشکر موسوی گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات پربرکت خود سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود که نفس نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را گرفته بود. به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از یادمان بیمارستان صحرایی چنانه که به نام شهید مخبری نام‌گذاری شده، ضمن تجلیل از اقدام شایسته نیروی زمینی ارتش در بازسازی و احیای بیمارستان صحرایی چنانه و رونمایی از یادمان آن، اظهار داشت: این اقدام ارزشمند باعث شد تا فعالیت کادر درمان و پزشکی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شود. تمامی کسانی که در بالاترین تا پایین‌ترین حد تلاش کردند که این بیمارستان به‌سازی و نوسازی و احیا شود، کاری خدایی کردند و در ثواب آن شریکند و پاداش معنوی دارند و شهدا به آن‌ها نظر خواهند کرد.

 

ادامه مطلب ...

بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از مناطق سیل‌زده کنارک


بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از مناطق سیل‌زده کنارک

امیر موسوی به طور سرزده از منطقه سیل زده کنارک واقع در استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد. امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه (18 دی ماه)، به طور سرزده از وضعیت منطقه سیل زده کنارک واقع در استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.وی در این بازدید در جریان چگونگی کمک و امدادرسانی و آخرین وضعیت اسکان سیل زدگان در پایگاه هوایی چابهار قرار رفت.فرمانده کل ارتش همچنین با تشکر از نیروهای هوایی و دریایی ارتش بر تداوم مردم یاری تا عادی شدن کامل اوضاع و نیز آمادگی برای وضعیت های احتمالی آتی در این منطقه تاکید کرد.

کلیه امکانات نیروی دریایی ارتش در اختیار مردم مناطق سیل‌زده است


کلیه امکانات نیروی دریایی ارتش در اختیار مردم مناطق سیل‌زده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با تجهیزات کامل به کمک هموطنان سیل‌زده رفته و ضمن تامین آب شرب، غذای گرم و اقلام دارویی، امدادرسانی را در مناطق سیل‌زده ادامه می‌دهد.

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات و کمک‌های این نیرو به سیل‌زدگان منطقه کنارک، گفت: هموطنان ما در روستاهای کنارک در محاصره آب بودند و سیل راه ارتباطی آنها را قطع کرده بود که با تجهیزات نیروی دریایی ارتش به یاری مردم عزیز آن منطقه رفتیم

شهید سلیمانی سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود


شهید سلیمانی سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود

فرمانده کل ارتش گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات پربرکت خود سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود که نفس نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را گرفته بود.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از یادمان بیمارستان صحرایی «چنانه» که به نام شهید مخبری نام‌گذاری شده و همچنین تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، بهداری رزمی در دفاع مقدس، شهدای ادیان توحیدی و مدافع سلامت در ستاد فرماندهی ارتش، ضمن تجلیل از اقدام شایسته نیروی زمینی ارتش در بازسازی و احیای بیمارستان صحرایی چنانه و رونمایی از یادمان آن، اظهار داشت: این اقدام ارزشمند باعث شد تا فعالیت کادر درمان و پزشکی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شود. تمامی کسانی که در بالاترین تا پایین‌ترین حد تلاش کردند که این بیمارستان به‌سازی و نوسازی و احیا شود، کاری خدایی کردند و در ثواب آن شریک‌اند و پاداش معنوی دارند و شهدا به آن‌ها نظر خواهند کرد.

 

ادامه مطلب ...

حاج قاسم از صف دشمن یارگیری می‌کرد/او یمنی‌هارا به خودکفایی رساند


حاج قاسم از صف دشمن یارگیری می‌کرد/او یمنی‌هارا به خودکفایی رساند

فرمانده سابق نیروهای ایران در سوریه با بیان اینکه شهید سلیمانی از صف دشمن یارگیری می‌کرد، گفت: حاج قاسم با قطر ارتباط داشت و از ارتباطش با ترکیه در کم کردن دشمنی آن با سوریه کمک می‌گرفت.

 سردار سید جواد غفاری سومین فرمانده نیروهای ایرانی در سوریه از آغاز بحران در این کشور، صبح امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از کتاب فاخر «۳ وزیر دفاع شهید» اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدس بخشی به مجاهدت در دفاع از اسلام است.

 

ادامه مطلب ...

نجات مردم محاصره شده در سیل توسط یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش


نجات مردم محاصره شده در سیل توسط یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش

مردم محاصره شده در سیل توسط یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش نجات یافتند.

 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، با حضور به موقع تیم نجات و اعزام بالگرد در شرایط جویی نامناسب محاصره‌شدگان در سیل نجات پیدا کردند.

مسئول عملیات نجات در این باره گفت: بعد از اطلاع از این موضوع و اوامر صادره با وجود شرایط جوی نامناسب توانستیم با اعزام بالگرد و تیم نجات از هوادریای منطقه سوم نبوت نداجا به منطقه سیل‌زده گوردیم در شهرستان کنارک ۲۲ نفر از سیل‌زدگان محاصره شده در سیل را با چندین ساعت سورتی پرواز و با لطف خدا نجات دهیم

هیچ‌کس نمی‌تواند عشق «حاج قاسم» را در دل‌های مردم ایران سرد کند


هیچ‌کس نمی‌تواند عشق «حاج قاسم» را در دل‌های مردم ایران سرد کند

فرزند شهید سلیمانی گفت:هیچکس نمی‌تواند عشق سردار سلیمانی را در دل‌های مردم ایران سرد کند و از بین ببرد. با هر دروغی که ببافند و هر دسیسه‌ای که کنند مردم ایران سرباز خود را به خوبی می‌شناسند.

 زینب سلیمانی رئیس بنیاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر امروز (دوشنبه) در دومین سالگرد شهادت «سپهبد سلیمانی» که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد طی سخنانی، گفت: سالگرد شهادت و مناسبت‌های مربوط به حاج قاسم متعلق به مردم است و شما مردم هستید که این سالگردها و مراسم‌ها را برگزار می‌کنید.

 

ادامه مطلب ...

شهید سلیمانی شخصیت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است


شهید سلیمانی شخصیت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: شهید سلیمانی شخصیّت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است و سیره و اخلاق این شهید بزرگوار باید الگوی نسل جوان این مملکت باشد. امیرسرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ترور این شهید والامقام بطور ناجوانمردانه و توسط شقی‌ترین افراد جهان انجام گرفت، اظهار کرد: آزادی و امنیت امروز این مرز و بوم به خاطر رشادت‌های امثال این غیورمردان است و قطعا اگر شهدا نبودند آزادی و امنیت در کشور وجود نداشت.

 

ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب چگونه از شهادت سردار سلیمانی مطلع شدند؟


رهبر انقلاب چگونه از شهادت سردار سلیمانی مطلع شدند؟

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در یادداشتی لحظه آگاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهادت سردار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

 مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سحرگاه ۱۳ دی ۹۸، حاج آقا مجتبی یادداشتی را حاوی خبر شهادت حاج قاسم به حضرت آقا که در حال عبادت بوده‌اند می‌رسانند.

وی تصریح کرد: حضرت آقا پس از خواندن آن، تفصیل ماجرا را از ایشان جویا می‌شوند. پس از لحظاتی تدبر و تأثر عمیق، اعمال عبادی سحرگاهی خود را ادامه می‌دهند

امیر واحدی: دشمنان به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه هستند


دشمنان به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه در تمامی سطوح هستند.

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در جمع خانواده‌های پایگاه هوایی شهید نوژه همدان ضمن اشاره به نقش خانواده‌ها در تقویت بینش اسلامی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه در تمامی سطوح هستند. از بین بردن کانون گرم خانواده‌ها یکی از اهداف اصلی و مهم دشمنان در جنگ فرهنگی است.

وی با تاکید بر نقش ارزشمند خانواده‌ها در مقابله با تهدیدات دشمن، افزود: مسلماً آنچه که سختی‌ها و دشواری‌های مسیر را کاهش می‌دهد ایمان به خداوند، روشن‌بینی و روشن‌دلی است. قطعاً با رسیدن به چنین مولفه مهمی هیچ دشمنی حتی با کارآمدترین تجهیزات و سلاح‌ها نمی‌تواند بر شما پیروز شود چون هرکسی یاد و خاطره خداوند در قلبش تجلی پیدا کند همواره ایمن و نفوذناپذیر خواهد بود. 

ادامه مطلب ...

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ۹ دی را سالروز حماسه‌ای پر فروغ و عزم راسخ ملت ایران در برابر توطئه دشمنان عنوان کرد.

۹ دی نماد عزم راسخ مردم ایران در برابر توطئه دشمنان بود

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این مناسبت را واقعه‌ای کم‌نظیر و حماسه‌ای پر فروغ از عزم ملتی دانست که با نگاهی نافذ نسبت به کنش‌های سیاسی و اجتماعی و شناخت دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بصیرت، ولایت مداری و هوشمندی خود را در خنثی سازی فتنه و توطئه پیچیده و خطرناک دشمنان و دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی به نمایش گذاشتند.

این بیانیه ضمن تاکید بر ضرورت باز خوانی چرایی وقوع فتنه سال ۸۸ و فلسفه حماسه ۹ دی و پیامدهای آن به عنوان رخدادی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرده است: پس از حضور شور آفرین مردم در انتخابات باشکوه ریاست‌جمهوری در سال ۱۳۸۸ و با آشکار شدن خباثت و عناد استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی که در صدد درهم شکستن «جمهوریت و اسلامیت» نظام و شعله ور کردن آتش فتنه برآمدند، حضور عمار گونه مردم غیور ایران اسلامی در نهم دی ماه، بار دیگر کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از آشوب‌ها و بحران‌ها را به اثبات رساند و در این روز به یاد ماندنی همه اقشار ملت و نسل‌های مختلف انقلاب و جریان‌های سیاسی مدافع نظام از همه طیف‌ها و سلیقه‌ها به میدان آمدند تا به فتنه گران و اربابان خارجی آن‌ها اعلام کنند در دفاع از اعتقادات دینی، انقلابی و حاکمیت دینی، محکم ایستاده‌اند و توطئه‌های شیطانی نظام استکباری هر قدر هم پیچیده باشد، نمی‌تواند ذره‌ای در اراده، استقامت و پایداری ملت مسلمان ایران خلل ایجاد کند. 

ادامه مطلب ...