یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها

 

به گزارش میثاق نیوز ، جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی رسمی شهرستان‌ها از ۳۰ فروردین ماه در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

۳۰۱ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستانهایی که با اوج‌گیری بیشتر بستری روبرو هستند با قرمز تیره‌تر مشخص شده‌اند.



پیام فرمانده کل ارتش به وابستگان و مقامات نظامی کشورهای خارجی



به گزارش  میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی یکی از تحولات شگرف و عظیم بشری و یکی از انقلاب های بزرگ جهان است که در دهه های پایانی قرن بیستم به وقوع پیوست و تاثیرات بسیار گسترده و عمیقی در ابعاد فکری، فرهنگی و سیاسی در ایران، منطقه غرب آسیا و جهان بر جای گذاشت.
با توجه به ماهیت ضد استعماری و ضد استکباری انقلاب اسلامی، بلافاصله پس از پیروزی انقلاب عظیم، توطئه علیه ساختارهای همراه و حامی انقلاب به ویژه ارتش که از پیکره انقلابی برخوردار و به سرعت به جریان انقلاب پیوسته بود، آغاز شد.


ادامه مطلب ...

بازدید امیر دریادار خانزادی از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش

به گزارش میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش،امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، از یگانهای مختلف منطقه سوم این نیرو مستقر در شهرستان کنارک، بازدید کرد.
وی در جمع فرماندهان گفت: امروز رشد و پیشرفت چشمگیر نیروی دریایی به خصوص در مناطق کم برخوردار  در راستای منویات فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) انجام میشود  و  در این راستا برای اعتلا و عزت ایران اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.
دریادار خانزادی در ادامه با حضور در شهرک تکاوران حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) و بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم الانبیا(ص)، روند ساخت، بازسازی وپیشرفت این پروژه‌های عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با حضور در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد نیروی هوایی ارتش با اشاره به همکاری های سازنده دو نیروی دریایی و هوایی ارتش در این منطقه گفت: بیشک اقدامات استراتژیک و مهم مشترک در جنوب کشور، موجب ارتقای توان رزمی و عملیاتی  ارتش در این نقطه مرزی کشور خواهد شد.

طی پیامی؛ امیر دریادار سیاری فرا رسیدن روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان را تبریک گفتند

امیر سیاری

به گزارش  میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمندم
امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری
فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سلام علیکم
فرارسیدن روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان را به جنابعالی و آحاد همرزمان عزیز در آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با پشتوانه عمیق معنوی و روحیه جهادی و انقلابی و با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در تمامی عرصه های مورد نیاز و ضروری کشور با حضور موثر خود، نقش بی‌بدیلی ایفا نموده و به حصن حصین واقعی انقلاب اسلامی تبدیل گشته و همواره آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نماید و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.
 بی ‌تردید گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان در کنار روز ارتش توسط فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی ) مهر تاییدی بر مجاهدت ها و حماسه آفرینی های این نیروی انقلابی و ولایتمدار است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ه) و شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات و عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.
 معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

به گزارش میثاق نیوز و  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش، گفت: در روز ۲۹ فروردین، رژه پیاده برگزار نخواهد شد و گوشه هایی از قدرت پهپادی ارتش و دستاوردهای تجهیزاتی بومی و ایرانی و پدافند زیستی و بخشی از کمک های مومنانه در قالب یگانهای محمول و خودرویی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در پادگان های ارتش واقع در تهران و مراکز استان‌ها رژه خواهند رفت.

 وی خاطر نشان کرد: ۲۹ فروردین به امر حضرت امام خمینی(ره)، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین شده و بر اساس همان فرمان، همه ساله ارتش در رژه باشکوه در تهران و شهرهای کشور ضمن ارایه گوشه هایی از آمادگی خود ، تجدید عهد در وفاداری به آرمانهای انقلاب و فداکاری برای ملت داشته است ، در سال جاری نیز ضمن اجرای فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برپایی رژه، تغییراتی به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور در شکل و مکان رژه اتخاذ شده تا ضمن اجرای امر امام خمینی(ره)، با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی، گوشه هایی ازاقدامات خدمت رسانی به مردم عزیز در مقابله با کرونا نیز ارائه شود. 

 برچسب ها : 29 فروردین , امیر سرتیپ دوم تقی خانی , روز ارتش , رژه 29 فروردین , سخنگوی ارتش , میثاق نیوز

ادامه مطلب ...

طی پیامی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز ارتش را تبریک گفتند

به گزارش میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش متن پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
 ارتش جمهوری اسلامی ایران در حقیقت یک پدیده جدید است، امروز ارتش کلمه طیبه است.
                                 فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی )
برادر ارجمندم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
 فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سلام علیکم
با صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد(ص) و با احترام؛
۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان مبارک باد.
 تلاش و مجاهدت جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران و تقدیم شهیدان والا مقام برای حفظ حدود و ثغور سرزمین پهناور اسلامی ایران عزیز همیشه مورد مباهات و سربلندی ملت شریف و شهید پرور کشورمان بوده است، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرصت را مغتنم شمرده و در ماه ضیافت الهی و ایام خودسازی و تهذیب نفس، این روز بزرگ را به جنابعالی و همه همکاران عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و توفیق روز افزون برای جنابعالی مسئلت می نماید، امید است در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و سربلند باشید. ان شاءالله
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده»

با حضور امیر دریادار سیاری صورت گرفت؛ رونمایی از دستاوردهای آموزشی ارتش


به گزارش میثاق نیوز و  روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در این مراسم ضمن گرامیداشت روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان و تقدیر از تلاش‌های اثربخش فرماندهان، مسئولان، کارکنان و کادر فعال در حوزه تربیت و آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروزه آموزش در سازمان ها ابزاری کارآمد در رشد و پرورش منابع انسانی، تعدیل و هدایت رفتارها و ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان‌ها است و همه سازمان ها کم و بیش و به اشکال مختلف، به آن اهتمام می ورزند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تعلم در ارتش بر مبنای اصول و ارزش های اسلامی، به عنوان سرمایه ای والا و مایه کمال و تعالی انسانهای مستعد مورد توجه است، افزود: آموزش همواره نقش مهم و تعیین کننده ای در جنگ ها داشته، دارد و همچنان خواهد داشت لذا بقا و استمرار نیروهای مسلح نیز مستلزم کسب مجموعه ای از علوم ، مهارت های فنی و تخصصی و انتقال صحیح و به موقع آن ها به کارکنان می باشد که این مهم با طراحی، اجرا و نظارت دقیق و نظام‌مند آموزش ها میسر می گردد.

 
ادامه مطلب ...

به گزارش میثاق نیوز محفل انس با قرآن کریم دقایقی پیش طی ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

این مراسم هم‌اکنون به‌صورت زنده از صدا و سیما و حساب‌های کاربری پایگاه KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است.

گفتنی است این مراسم هرساله در اولین روز از ماه مبارک رمضان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شد که با شیوع ویروس کرونا مانند سال گذشته، به‌صورت ویدیوکنفرانسی برگزار می‌شود و قاریان با حضور در مصلای تهران به تلاوت قرآن مجید خواهند پرداخت.

رهبر انقلاب در پایان محفل قرآن کریم طی سخنانی گفتند: امروز یک صحبت مختصری در جهت هدایت قرآنی و در باب هدایت قرآنی عرض می کنم البته بحث هدایت قرآنی بحثی نیست که در یک جلسه و گفت وگو اینجوری پایان بپذیرد. 

 برچسب ها : رهبری , محفل انس با قرآن , میثاق نیوز

ادامه مطلب ...

چگونه بدن خود را برای روزه داری ماه رمضان آماده کنیم؟



 به نقل از العالم، تغییر ناگهانی در رژیم غذایی می‌تواند منجر به علائمی مانند سردرد، حالت تهوع، سرگیجه و احساس خستگی عمومی بخصوص در روز‌های اول روزه داری شود.

برای کاهش این علائم بیماری که برخی افراد را خسته می‌کند، هدی البنانی متخصص تغذیه، روش‌های ساده و خوبی را برای شروع روزه داری در ماه رمضان در بهترین شرایط ممکن ارائه می‌دهد.

البنانی می‌گوید: «سلول‌های ما سموم احتمالی را در بدن در طول سال از بین می‌برند و این سموم از مواد غذایی، محیط و دارو‌های معالجه کننده بیماری‌های مزمن به وجود می‌آیند و برخی نیز سموم خاصی هستند که خود بدن تولید می‌کند.

برچسب ها : بدن , سلامت بدن , ضعف بدن , میثاق نیوز

  ادامه مطلب ...

نجم الدین شریعتی: سمت خدا هیچ‌گاه دنبال دیده شدن نبوده است+ رهبر معظم انقلاب از برنامه ما تعریف کردند

به گزارش میثاق نیوز ، روزنامه فرهیختگان با نجم‌الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا به گفت‌وگو نشسته است. بخش‌های خواندنی این مصاحبه در ادامه آمده است.

تلاش کردیم مردم با آرامش از این شرایط عبور کنند

– برای اولین‌بار در سال ۹۹ و اولین عیدی که مردم درگیر کرونا بودند و با توجه به اینکه مسافرت‌ها محدود شده بود، برنامه سمت خدا را به‌صورت زنده روی آنتن فرستادیم و این اتفاق جالبی بود که بگوییم ما هم در کنار مردم هستیم و سفر نرفتیم. به تناسب اتفاقات روز می‌توانستیم مسائل روز را رصد کرده و درباره آن صحبت کنیم. درباره همدلی و مواسات که حضرت‌آقا بسیار تاکید داشتند، سعی کردیم با همان طرح‌هایی که همواره در سمت خدا درباره آن صحبت می‌کردیم، به‌صورت پررنگ‌تر مطرح کنیم.

– یک افق نگاهی را باز کردیم درباره اینکه مردم نسبت به شرایط و معضلات با توجه به اینکه در روزهای اول، جامعه فشار سنگینی را تحمل می‌کرد، چگونه برخورد کند.

– فشار بر مردم هم به ۲ صورت وجود داشت؛ از سویی آمار مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری که ابعاد آن کاملا برای مردم مجهول بود و مردم را ترساند و دچار وحشت کرد و از سوی دیگر بیکاری‌ها بود که سعی کردیم با رویکردی متفاوت‏تر به آموزه‌های دینی، مردم را از این شرایط عبور دهیم. یعنی هم احساس آرامش کنند و هم حال بهتری داشته باشند و هم احساس نکنند اتفاق عجیب و غریبی می‌افتد و این در روحیات مخاطب ما موثر بود و این به نظر من جزء مهم‌ترین اتفاقاتی بود که در سمت خدا افتاد.



 
ادامه مطلب ...

سردار سلامی فرمانده کل سپاه : خدمات شهید صیاد الهام بخش نیروهای مسلح در حفظ اقتدار ملی است

به گزارش میثاق نیوز ، همزمان با ۲۱ فروردین ماه و بیست و دومین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه  در پیامی آن شهید ارجمند را مجاهدی نستوه و نماد شرف و غیرت ایرانی دانست و تاکید کرد: خدمات و نقش آفرینی های امیر سرافراز شهید علی صیاد شیرازی، همچنان پرفروغ و الهام بخش و راهنمای نسل های جدید و رویش‌های بالنده نیروهای مسلح در حفظ و تحکیم اقتدار و امنیت پایدار ملی است.

متن پیام به این شرح است:

 
ادامه مطلب ...

مسئولان به خون شهدا خیانت نکنند + فرزند شهید صیاد شیرازی: پدرم سعی می‌کرد طوری تربیت‌مان کند که مدافع نظام و انقلاب بمانیم


به گزارش میثاق نیوز، روزنامه وطن امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی گفت‌وگویی با مهدی صیادشیرازی فرزند این شهید والامقام انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

سعی‌ می‌کرد به‌‌رغم وقت کمی که داشت بهترین پدر باشد

– نکته مهمی که در رفتار پدر نسبت به خانواده وجود داشت این بود که به‌ رغم وقت کمی که داشت، حتما از همان زمان کم برای بهترین تعامل با خانواده استفاده می‌کرد.

– ما واقعا پدر را کم می‌دیدیم، چون در زمان کودکی ما که پدر در جبهه مشغول خدمت بود، بعدها هم که وظایف سنگینی در ارتش بر عهده داشت، با این حال سعی داشت به همان میزان وسع زمانی که معمولا خیلی کم بود، بهترین پدر باشد.

– کیفیت همین زمان‌های کوتاه را خیلی بالا می‌برد. اگر ساعاتی در فضای خانواده بود، سعی می‌کرد به نحو احسن استفاده کند.

نمی‌خواست تک‌بعدی تربیت شویم 

 برچسب ها : خصوصیات اخلاقی , فرزند شهید صیاد , میثاق نیوز , پدر

ادامه مطلب ...

هوانیروز ‌توان و آمادگی رزمی چشمگیر‌ی دارد


به گزارش خبرگزاری میثاق نیوز ، امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نزدیک آمادگاه و پایگاه هوانیروز آبیک ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان و خانواده‌های آنها در جریان اقدامات و آمادگی‌ها قرار گرفت.

فرمانده کل ارتش همچنین با حضور در کارگاه‌های تولیدی کوی سازمانی آبیک در دیدار با خانواده‌ها، آنها را مهم‌ترین حامی و پشتیبان رزمندگان ارتش توصیف ‌کرد و گفت: از افتخارات بزرگ ارتش حضور حمایت‌گرانه و موثر خانواده‌های فهیم در همه عرصه‌هاست که از جمله آن موضوع مقابله با شیوع کروناست. لازم به شکر خدا و تشکر از همه شماست که از همان روز اول با حضور در کارگاههای تولید ماسک و لباسهای مخصوص حاضر شدید و در مدت زمان کوتاهی صدها هزار ماسک و لباس برای استفاده آماده کردید و امروز هم در این کارگاههای تولیدیِ شهرک ها، اقدامات بسیار امید بخشی برای افزایش تولید انجام می‌دهید. 

 برچسب ها : امیر موسوی , امیر موسوی فرمانده کل ارتش , بازدی , رهبری , میثاق نیوز , هوانیروز

ادامه مطلب ...

آخرین اخبار از زلزله ۵.۳ ریشتری کردستان| خسارت زلزله به ۳۰ واحد مسکونی روستاهای مرزی مریوان و بانه/ ۴ مصدوم تاکنون/

آخرین اخبار از زلزله 5.3 ریشتری کردستان| خسارت زلزله به 30 واحد مسکونی روستاهای مرزی مریوان و بانه/ 4 مصدوم تاکنون/ 4 استان غربی در وضعیت زرد

گروه استان‌ها- زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۳ ریشتر امشب در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، مرز عراق و استان کردستان را لرزاند. زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین مرز عراق و استان کردستان را لرزاند. مختصات این زمین‌لرزه به شرح ذیل است: 

 

ادامه مطلب ...

آخرین اخبار کرونا در ایران| مراکز استان همه قرمز شده‌اند

آخرین اخبار کرونا در ایران| مراکز استان همه قرمز شده‌اند/ میزان ابتلا در منطقه سیستان 8برابر شد/ پرسنل ادارات و شرکت‌ها رعایت کامل پروتکل‌ها را جدی بگیرند+ نقشه و نمودار

گروه استان‌ها ـ درحالی پیشنهاد تعطیلی ده‌روزه پایتخت برای مدیریت همه‌گیری کرونا مطرح شده است که امروز خبرها بیانگر این نکته است که تمام مراکز استانی در سراسر کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند.

نخستین شناور دروگر سنبل آبی توسط وزارت دفاع رونمایی شد

نخستین شناور دروگر سنبل آبی توسط وزارت دفاع رونمایی شد

نخستین شناور بومی دروگر گیاه سنبل آبی ساخت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد. به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛با حضورامیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع،  استاندار گیلان، رئیس حفاظت محیط زیست گیلان وجمعی از مسئولان،  نخستین شناور بومی دروگر گیاه سنبل آبی ساخت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.

زلزله‌ای با قدرت ۵.۳ در مقیاس ریشتر مریوان را لرزاند

به گزارش خبرگزاری میثاق نیوز ، شامگاه امروز زلزله‌ای به قدرت ۵.۳ ریشتر مریوان را لرزاند که مرکز زلزله‌نگاری دانشگاه تهران زمان وقوع این زمین‌لرزه را ساعت ۱۹:۴۲:۲۳ شامگاه امروز حوالی مریوان و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرد.

این زلزله در ۲۴ کیلومتری مریوان، ۲۷ کیلومتری چناره و ۲۸ کیلومتری بوئین سفلی(روستایی در بانه)، ۹۸ کیلومتری سنندج روی داد و مردم شهرهای سقز، بانه و دیواندره نیز آن را احساس کردند.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان، نیروهای امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام شده‌اند.

محمد فلاحی افزود: تمامی تیم‌های امدادی هلال احمر و فوریت‌های پزشکی نیز در این سه شهرستان در حالت آماده‌باش هستند و در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل می‌شوند


برچسب ها : زلزله , زلزله نگار , مریوان , میثاق نیوز

 

محتوای سند جامع همکاری ایران و چین منتشر شد

به گزارش میثاق نیوز، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه درباره محتوای سند جامع همکاری ایران و چین مطالبی را در توئیتر مطرح کرد.

وی نوشت: مشارکت جامع راهبردی ایران و چین از امروز وارد مرحله جدیدی شد. گزاره برگ در خصوص “برنامه همکاری جامع ایران و چین” که امروز به امضاء وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین رسید به شرح زیر است.


برچسب ها : ایران , روابط ایران و چین , سند جامع 25 ساله , میثاق نیوز , چین

 

ادامه مطلب ...

وزیر دفاع: ایران در جنگ تحمیلی به بزرگترین قربانی مین تبدیل شد


وزیر دفاع: ایران در جنگ تحمیلی به بزرگترین قربانی مین تبدیل شد

امیر حاتمی در پیامی به مناسبت روز جهانی آگاهی از خطر مین تاکید کرد: کشورهایی که در زمان جنگ به صدام کمک می‌کردند در سال‌های پس از جنگ هرگونه کمک به ایران برای مین‌زدایی را دریغ کردند. امیر سرتیپ حاتمی در پیامی به مناسبت « روز جهانی آگاهی از خطر مین و کمک به اقدام علیه آن»  بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین قربانی این معضل شوم تبدیل شده است.

 

ادامه مطلب ...

بیانیه ۲۰۰ نماینده مجلس؛ تمام نیرنگ‌های دشمنان با مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام خنثی شده است

بیانیه 200 نماینده مجلس؛ تمام نیرنگ‌های دشمنان با مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام خنثی شده است

عضو هیأت رئیسه مجلس، بیانیه بیش از ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را قرائت کرد.روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 فروردین ماه) قوه مقننه بیانیه بیش از 200 تن از نمایندگان مجلس را به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)به این وسیله ما نمایندگان مجلس یازدهم فرا رسیدن هفته غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان (عج) که مصادف با ایام ولادت باسعادت حضرت بقیه الاعظم (عج) را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و نیروهای ولایتمدار، جان بر‌کف، ظلم ستیز و بصیر آن حضرت در سنگر مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. 

ادامه مطلب ...