یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

وقتی ۱۵ خرداد از یک تاریخ به یک‌ سامانه موشکی تغییر کاربری‌ می‌دهد

قدرت نظامی و اقتدار منطقه‌ای امروزه یکی از اصول اساسی قدرت به شمار می‌روند؛ هنگامی که این عوامل دست به دست همدیگر دهند آنگاه مولفه‌ای به نام قدرت شکل می‌گیرد. هنگامی که این مولفه‌های قدرت را در قالب سیاسی کشورمان بررسی می‌کنیم آن‌گاه بهتر متوجه می‌شویم که اقتدار منطقه‌ای چه تاثیری در ارتقای جایگاه یک کشور در تمامی عرصه‌های موجود دارد. خودکفایی و ایجاد قدرت درون زا با طراحی و ساخت انواع تجهیزات نظامی بومی در سال‌های اخیر به قدری سرعت یافته که حیرت بسیاری از ناظران بین المللی را به همراه داشته و باعث شده توان نظامی کشورمان هر سال بیش از سال‌های گذشته رشد کند. همه این‌ها نشان‌دهنده این مطلب است که تجهیزات نظامی بومی لازمه تامین اقتدار درون‌زا هستند. البته نیرو‌های مسلح کشورمان حوزه‌های مختلفی دارند که پدافند هوایی از دیدگاه فرمانده کل قوا اولویت اول کشور است.

 

چرا به پدافند هوایی نیاز داریم؟ 

 برچسب ها : قرارگاه پدافند هوایی , میثاق نیوز , پدافند هوایی

ادامه مطلب ...

پیام تبریک سرلشکر باقری به همتایان خود در کشورهای اسلامی

پیام تبریک سرلشکر باقری به همتایان خود در کشورهای اسلامی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به همتایان خود در کشورهای اسلامی فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفت. سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به فرماندهان و روسای نیروهای مسلح کشورهای اسلامی فرارسیدن عید فرخنده قربان را تبریک گفت، بنابه این گزارش در پیام سرلشکر باقری آمده است: با کمال مسرت فرارسیدن دهم ذی الحجه روز عید سعید قربان ، عید قربانی نمودن هوای نفس ، عید ایمان و امتحان ، عید اطاعت و بندگی در برابر فرمان خداوندمتعال را صمیمانه  به جناب عالی و نیرو های مسلح آن کشور مسلمان تبریک عرض می نمایم.

افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا توسط ارتش


افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا توسط ارتش

مرکز واکسیناسیون کرونا با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش فرمانده ستاد مبارزه با کرونا تهران افتتاح شد.یک مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در استان تهران توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار سیاری و زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا تهران افتتاح شد.براساس این گزارش، پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون، به خصوص در استان تهران، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مرکز تزریق واکسن در محل دژبان ارتش ایجاد کرد تا گروه‌های هدف با حضور در این مرکز به صورت خودرویی واکسینه شوند و از شدت شلوغی در مراکز دیگر جلوگیری شود.

 

ادامه مطلب ...

ساخت بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی در زاهدان ظرف ۵ روز توسط ارتش


ساخت بیمارستان صحرایی 100 تختخوابی در زاهدان ظرف 5 روز توسط ارتش

معاون بهداشت و‌در‌مان نزاجا اقدامات ارتش برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش درباره آخرین اقدامات این نیرو برای مبارزه با کرونا و کم‌آبی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا و گسترش دلتا در سیستان و بلوچستان به دستور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ حیدری به عنوان فرمانده میدانی مبارزه با کرونا در این استان معرفی شدند. در این زمینه علاوه بر خدماتی که در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام می‌شد، 15 تیرماه بلافاصله وارد استان سیستان و بلوچستان شدیم.وی افزود: در همین راستا ستاد بحران استان در تیپ 188 زرهی لشکر 88 سیستان و بلوچستان با حضور معاون استاندار و مدیر بحران و رییس دانشگاه و مسئولان نظامی منطقه تشکیل و مشکلات احصا شد.

 

ادامه مطلب ...

تمام جزئیات واکسن‌های ایرانی کرونا + اینفوگرافیک

 اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبری مبنی بر شیوع یک ویروس خطرناک در دنیا منتشر شد و در زمان کوتاهی همه دنیا را دربرگرفت.

“کروناویروس” بیماری مهلکی بود که درمانی نداشت و باعث مرگ تعداد زیادی از مردم جهان شد اما دانشمندان جهان بیکار ننشستند و از همان آغازین روزهای شیوع این بیماری برای تولید واکسن آن دست به کار شدند. کشورهایی چون آلمان، روسیه، آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و ایران در این حوزه موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند.

دانشمندان ایرانی هم با اتکا به دانش خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود در کشور به این حوزه ورود و واکسن‌هایی با فناوری‌های مختلف ویروس کشته‌شده، پروتئین نوترکیب و غیره تولید کردند.
در این اینفوگرافیک تلاش شده است برای بخشی از تلاش‌های دانشمندان ایرانی برای ساخت واکسن کرونای ایران‌ساخت، توضیح مختصری داده شود.

 برچسب ها : میثاق نیوز , واکسنچ , کرونا

آزمون بهترین بازیکن لیگ فوتبال روسیه

با اعلام رسمی سایت باشگاه زنیت ، سردار آزمون که جزء ۳۳ کاندیدای بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ روسیه بود، در نهایت موفق شد این عنوان را از آن خود کند.

آزمون که فصل گذشته ۱۹ گل برای زنیت در لیگ روسیه به ثمر رسانده بود، برای نخستین بار عنوان بهترین بازیکن فصل روسیه را از آن خود کرد.

سرگئی سماک که هدایت تیم زنیت را بر عهده دارد، عنوان بهترین سرمربی را از آن خود کرد.

باشگاه زنیت هم که فصل قبل قهرمان روسیه شده بود، به عنوان بهترین تیم انتخاب شد.

علت بی رغبتی جوانان به ازدواج چیست؟

علی پژهان جمعیت‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران درباره بی رغبتی جوانان به ازدواج گفت: مسئله ازدواج یک مسئله فرهنگی است و امروزه در کشور با تغییر نگرش‌های فرهنگی در مورد ازدواج مواجه هستیم.

وی بیان کرد: پسر‌ها تنوع طلب شده‌اند و تعهد و مسئولیت اجتماعی را یاد نگرفته‌اند و اگر هم آموخته باشند رغبتی به مسئولیت پذیری ندارند.

پژهان تصریح کرد: مسئله بی‌رغبتی جوانان به ازدواج بیش از آن که به مسئله اقتصادی مرتبط باشد به مسئله فرهنگی مرتبط است. در اروپا اقشار ضعیف و فقیر ازدواج نمی‌کنند، ولی در ایران افراد ثروتمند و مرفه جامعه تمایلی به ازدواج ندارند.

جمعیت شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران مرکز گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳ میلیون نفر جوان مجرد در کشور وجود دارد که سن آن‌ها از سن مناسب ازدواج که برای خانم ۲۵ سال و برای آقایان ۳۰ سال است عبور کرده است. 

 برچسب ها : ازدواج , تشکیل خانواده , جوانان , میثاق نیوز

ادامه مطلب ...

موافقت کمیته کارشناسی ستاد کرونا با عزاداری محرم + دستورالعمل‌ نهایی شنبه تصویب می‌شود

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی   با اشاره به جلسات برگزار شده در خصوص مراسم‌های دهه ولایت، دعای عرفه و عزاداری ماه محرم اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با ویروس   کرونا برگزاری عزاداری محرم را منوط به تصمیم‌گیری کمیته تخصصی با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی و … کرده بود که در این کمیته، برگزاری عزاداری محرم و تعظیم شعائر حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم مطابق تجربه موفق سال گذشته به تصویب رسید.


حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی

موافقت کمیته کارشناسی ستاد کرونا با برگزاری عزاداری محرم

وی با اشاره به اینکه در این کمیته دستورالعمل برگزاری مجالس شادی در دهه ولایت، دعای عرفه و همچنین عزاداری محرم به تصویب رسیده است، گفت: برگزاری این برنامه‌ها در این کمیته همچون شرایط ماه رمضان امسال به طور مثال در شهرهای قرمز با اولویت برگزاری در فضای باز به تصویب رسیده است. تعیین و تایید موقعیت مکانی هیأت‌ها براساس این دستورالعمل توسط کارشناسان وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

شنبه دستورالعمل نهایی محرم ابلاغ می‌شود

عزت‌زمانی افزود: قرار است روز شنبه ۲۶ تیرماه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور در خصوص دستورالعمل برگزاری این مراسم‌ها به خصوص عزاداری ماه محرم تصمیم‌گیری و دستوالعمل نهایی تصویب شود و انتظار داریم دولت به عقلانیت مردم مومن کشور اعتماد کند.

برنامه‌های محتوایی برای دهه ولایت و محرم

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های محتوایی طراحی شده برای ایام شادی در دهه ولایت و عزاداری در ماه محرم امسال گفت: ستاد ملی و استانی برای تصمیم‌گیری در این خصوص در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است. بنا داریم در کنار تعظیم شعائر حسینی با همت هیأت‌های مذهبی و مردم در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و رفع مشکلات مردم نیز قدم‌هایی برداریم که برای این امر بسته‌های محتوایی تهیه شده است.

عزم جدی برای افزایش شور و شعور حسینی در کشور

وی ادامه داد: حضور جدی مؤثرین و به خصوص بانوان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی نیز از دیگر برنامه‌های ماست. در این خصوص نشست‌های تخصصی با مبلغین، مداحان، هنرمندان، رسانه‌ها، اهالی شعر، سبک و کتاب برگزار کردیم و بنا داریم با همت تمامی نهادها و دستگاه‌ها فعالیت جامعی در زمینه افزایش شور و شعور حسینی در تبلیغات شهری و تعظیم شعائر حسینی داشته باشیم.

برچسب ها : ماه محرم , میثاق نیوز , هیئت

بازدید فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون+ سرلشکر موسوی: اتفاقات افغانستان هیچ‌ تهدیدی برای ایران ندارد


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این سفر از تجهیزات نظامی، خودرویی، امدادی و الکترونیکی یگان‌های ارتش در تیپ ۲۷۷ متحرک شهید تولایی در دوغارون از نزدیک بازدید کرد.

همچنین سرلشکر موسوی در این سفر آخرین وضعیت تحرکات و اتفاقات چند روز گذشته در کشور افغانستان و مرز ایران را بررسی کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان در بهترین حالت آمادگی قرار دارند و سال‌ها خود را برای بالاترین تهدید آماده کرده و اتفاقات اخیر در کشور افغانستان هیچ گونه تهدیدی برای کشور ما ندارد.

سرلشکر موسوی افزود: برخی از مسائلی که در اطراف کشورمان اتفاق می‌افتند؛ موضوعات چندان مهمی نیستند که حل آن‌ها از عهده نیرو‌های مسلح خارج باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون وضعیت کنترل و پایش مرز با سال‌های پیش متفاوت است و هر سال ارتقا می‌یابد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد مرز‌ها با انواع سامانه‌های الکترونیکی، حسگرها، دوربین‌ها و پهپاد‌ها رصد می‌شوند و بر روی اطلاعات دریافتی تحلیل و تصمیم گیری می‌شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر کجا که ارتش و نیرو‌های مسلح هستند، مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی با استفاده از سامانه‌های به روز کنترل می‌شوند.

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش؛بیمارستان ۶۰ تختخوابه ارتش امروز در زاهدان افتتاح می‌ شود

به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از ایسنا، سرهنگ خلبان ولی رحمانی اظهارکرد: پس از دستور اکید فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده نزاجا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات ساخت بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان در مراحل پایانی است و فردا با حضور فرمانده نزاجا و مقامات استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در گذشته بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران نیز با موفقیت اجرا شده افزود: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گرد و خاک و گرمای شدید، نوع سازه را کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب شده که در مقابل سرما، گرما و بادهای شدید عایق و در مقابل زلزله ایمن است

برچسب ها : ارتش فدای ملت , میثاق نیوز

ادامه مطلب ...

کشوری مستقل هستیم

پایگاه شهید بابایی از یگان‌های مهم «نهاجا» است/کشوری مستقل هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کشور ما در کانون توجه دشمنان و معاندان است، چرا که ایران اسلامی به عنوان کشوری توانمند و مستقل شناخته می‌شود.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتش


آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتش خبر داد.

 امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به هیرمند، گفت: عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای محروم شهرستان هیرمند با بیش از ۹۱ کیلومتر لوله‌گذاری به همت نیروی زمینی ارتش آغاز شد.

وی اظهارداشت: ما به اذن فرماندهی معظم کل قوا به سیستان که به تعبیر معظم‌له، تنگه احد نظام است، آمده‌ایم و می‌خواهیم از این تنگه مراقبت و به مردم شریف این خطه امدادرسانی کنیم.

 

ادامه مطلب ...

نگرانی امنیتی در مرزهای شرقی وجود ندارد


نگرانی امنیتی در مرزهای شرقی وجود ندارد

فرمانده کل ارتش گفت: هیچ نگرانی در مرزهای شرقی وجود ندارد و نیروهای مسلح ما برای مقابله با تهدیدهای بزرگ همیشه آماده‌اند.

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از مرزهای شرقی کشور گفت: هیچ نگرانی در مرزهای شرقی وجود ندارد و نیروهای مسلح ما برای مقابله با تهدیدهای بزرگ همیشه آماده‌اند.

وی افزود: برای سرکشی و عرض خدا قوت به همرزمان و همچنین مرزبانان نیروی انتظامی به منطقه آمده‌ام، البته به دلیل ریشه‌های مشترک با مردم افغانستان، علاقه‌مند امنیت، آرامش و سلامت برای آنها بوده و نگران وضع برادران و خواهران افغانی خود هستیم. 

ادامه مطلب ...

فرمانده کل ارتش: نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدهای بزرگ همیشه آماده‌اند


فرمانده کل ارتش: نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدهای بزرگ همیشه آماده‌اند

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در بازدید از مرزهای شرقی کشور گفت: هیچ نگرانی در مرزهای شرقی وجود ندارد و نیروهای مسلح ما برای مقابله با تهدیدهای بزرگ همیشه آماده اند.امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرزهای شرقی کشور گفت: برای سرکشی و عرض خدا قوت به همرزمان و همچنین مرزبانان نیروی انتظامی  به منطقه آمده ام، البته به دلیل ریشه های مشترک با مردم افغانستان، علاقه‌مند امنیت، آرامش و سلامت  برای آنها بوده و نگران وضع برادران و خواهران افغانی خود هستیم.

 

ادامه مطلب ...

فغانی داور دربی ۹۶ شد +برنامه بازی ها


 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

*پنجشنبه ۲۴ تیر    

پرسپولیس  – استقلال ساعت ۱۹:۴۵

علیرضا فغانی – محمدرضا منصوری – محمد رضا ابوالفضلی – محمد حسین زاهدی فرد

کمک داور اضافی: براتعلی مولوی   

ناظر: سعید بطحایی       

گل گهر سیرجان- آلومینیوم اراک ساعت ۲۰:۳۰

موعود بنیادی فرد- علی میرزابیگی – فرهاد مروجی – حسین زمانی

ناظر: رسول فروغی   

فولاد خوزستان – فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۲۱:۳۰

بیژن حیدری – علیرضا ایلدرم- مهدی الوندی – امید جمشیدی   

ناظر: محمود رفیعی    

* شنبه ۲ مرداد

ملوان بندرانزلی- خیبر خرم آباد ساعت ۲۰

رضا عادل – اسماعیل احمدی – دانیال باشنده – مهرداد خسروی   

ناظر: نادر جعفری

جعفری                

 برچسب ها : دربی , فغانی , میثاق نیوز

ناوشکن دماوند تا دوماه دیگر به نداجا ملحق می‌شود


دریادار خانزادی: ناوشکن دماوند تا دوماه دیگر به نداجا ملحق می‌شود/ ساخت ناو اطلاعاتی اقیانوس‌پیما در آینده نزدیک

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از الحاق ناوشکن دماوند و ناو کنارک تا دو ماه دیگر به نیروی دریایی خبر داد.امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه نگاه یک طی سخنانی اظهار داشت: اقیانوس هند به‌عنوان سومین اقیانوس بزرگ جهان در سال‌های اخیر با دزدی دریایی مواجه شد و کانون‌های ناامنی در خلیج عدن شکل گرفت و این باعث شد کشورهای منطقه هوشیاری بهتری پیدا کنند.

وی افزود: نیروهای دریایی معنادار در شرق و شمال اقیانوس هند حضور دارند، نیروی دریایی ایران هم در شمال اقیانوس هند به‌عنوان یک نیروی دریایی که قدرت اقیانوس‌پیمایی دارد مطرح است.

 

ادامه مطلب ...

سرلشکر موسوی: ارتش با قاطعیت در مقابل دشمن می ایستد


سرلشکر موسوی: ارتش با قاطعیت در مقابل دشمن می ایستد

فرمانده کل ارتش در بازدید از گروه ۴۱۱ مهندسی نزاجا تاکید کرد: ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می ایستد.امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه 411 مهندسی پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی ارتش در بروجرد از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در این بازدید در جمع فرماندهان و کارکنان گروه 411 مهندسی پیامبر اعظم نزاجا، اظهار داشت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود، کارش عبادت است و خانواده‌ی ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آن‌ها حقیقتاً شایسته بهترین‌ها هستند.

 

ادامه مطلب ...

امیر آریانفر: مرزهای شرقی در امنیت کامل و کنترل شبانه‌روزی است


امیر آریانفر: مرزهای شرقی در امنیت کامل و کنترل شبانه‌روزی است

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش از امنیت و کنترل کامل مرزهای شرقی کشور در طول شبانه روز خبر داد. امیر سرتیپ فرهاد آریانفر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش که برای مدیریت و هم‌افزایی اقدامات یگان‌های نیروی زمینی در جنوب شرق و بررسی آمادگی یگان‌ها در منطقه حضور یافته با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مستقر در مناطق مرزی شرق وجنوب شرق، افزود: با حضور هوشمندانه و همت رزمندگان نیروی زمینی در صدها کیلومتر از مرزهای شرقی،  همچنین  تلاش مرزداران غیور نیروی انتظامی در مناطق مرزی همجوار با استان سیستان و بلوچستان و همراهی عزیزان سپاه، کوچکترین تحرک در مجاورت مرزها رابه دقت تحت نظر داشته و اجازه کوچکترین تردد و ورود غیر مجاز از طریق این مرزها را نخواهیم داد.

هماهنگی های بین المللی امنیت دریایی افتتاح می شود


مرکز هماهنگی های بین المللی امنیت دریایی افتتاح می شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش از ساختمان از افتتاح مرکز افتتاح هماهنگی همکاری‌های بین المللی امنیت دریایی طی روزهای آینده در چابهار خبر داد.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از قسمت‍های مختلف ساختمان مرکز هماهنگی‍های همکاری بین المللی امنیت دریایی، از افتتاح این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی با حضور مقامات لشکری و کشوری در آینده نزدیک در چابهار خبر داد.

 

ادامه مطلب ...

اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد


امیر سیاری: تخت‌های بیمارستانی ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تخت‌های بیمارستانی به صورت صد درصد در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد. امیر دریادار حبیب الله سیاری، در پنجمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش که با موضوع گسترش خدمت رسانی به مردم در مقابله با کرونا و بررسی آخرین وضعیت یگان‌ها و مراکز بهداشت و درمان ارتش برگزار شد، تاکید کرد: همان گونه که ارتش ولایتمدار از ابتدای شیوع ویروس کرونا از پیک اول تا چهارم خدمت رسانی به مردم عزیز کشور را در دستور کار خود قرار داده است؛ در این مرحله نیز با بهره‌گیری از کلیه امکانات، تجهیزات بهداشتی و درمانی و نیروی انسانی متخصص در خدمت هموطنان خواهد بود.

 

ادامه مطلب ...