یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

نبرد با رژیم صهیونیستی در سطح یکی از عملیات‌های دفاع مقدس است


نبرد با رژیم صهیونیستی در سطح یکی از عملیات‌های دفاع مقدس است

فرمانده کل ارتش گفت: در صورتی که جنگی بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی رخ دهد، ابعاد این نبرد در سطح یکی از عملیات‌های به‌روز شده ما در دفاع مقدس است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین تجلیل از نخبگان نیروی پدافند هوایی ارتش در «طرح پهپادی هوا به هوای رسول» که در دانشکده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی با کمک متخصصان و دانشمندان جوان صنایع دفاعی کشور موفق شد که پهپاد «کرار» را به موشک هوا به هوا مجهز کند و این توانمندی که اکنون ایجاد شده، ارزان‌تر و امکان‌پذیرتر از هواپیمای باسرنشین است که بخواهند علیه پهپاد وارد عمل شوند.

 

ادامه مطلب ...

انتقام سخت و ویرانگر در انتظار رژیم صهیونیستی است



انتقام سخت و ویرانگر در انتظار رژیم صهیونیستی است

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند که انتقامی سخت، ویرانگر، مهلک و نابودکننده‌ای است.

 حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری استان لرستان با محکوم کردن کشتار جمعی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه که «در انظار عمومی همه مدعیان حقوق بشر پوشالی و کاغذی صورت می‌گیرد» گفت: قطعاً این اقدام فاجعه‌آمیز به‌عنوان یک خیانت علیه بشریت در تاریخ می‌ماند و نتیجه این اقدام جنایتکاران این است که دیگر روند عادی‌سازی رژیم صهیونیستی با شکست ترمیم‌ناپذیری به شکل عادی بر نخواهد گشت. اگرچه تاکنون دولت‌ها علی‌رغم افکار ملت شأن تلاش می‌کردند با عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی به‌اصطلاح امنیت و رضایت آمریکا را جلب کنند، باید بدانند که این معادله تغییر جدی پیداکرده و عملاً دیگر نتیجه و ثمره‌ای برای آن‌ها نخواهد داشت.

 

ادامه مطلب ...

ارسال تسلیحات جنگی به رژیم صهیونیستی اوضاع را پیچیده خواهد کرد


ارسال تسلیحات جنگی به رژیم صهیونیستی اوضاع را پیچیده خواهد کرد

وزیر دفاع ترکیه در گفتگو با رییس ستادکل نیروهای مسلح ایران، آخرین تحولات منطقه‌ای را مورد ارزیابی قرار داد.

 وزیر دفاع ترکیه در گفتگو با رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران، آخرین تحولات منطقه‌ای را مورد ارزیابی قرار داد.

سردار سرلشکر باقری در این گفت‌و گو با تاکید بر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشارها و جسارت و هتک حرمت به مسجد الاقصی و مردم فلسطین اظهار داشت: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه و غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آنها شامل غذا و دارو صورت گیرد.

 

ادامه مطلب ...

برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی برای بیگانگان است


برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی برای بیگانگان است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی و تهدیدی واقعی برای بیگانگان و متجاوزان است.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از مناطق پدافندی جنوب کشور از گروه پدافند هوایی بندر طاهری بازدید و بر تقویت سامانه‌های پدافندی و تسلیحات موشکی تاکید کرد.

 

ادامه مطلب ...

تلاش دشمنان برای تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش


تلاش دشمنان برای تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌های ملت به ضد ارزش‌ها و بی‌هویت کردن آن‌ها به کار گرفته‌اند.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش سیاسی مدیران و مربیان پرورشی مدارس کوی‌های سازمانی نزاجا که در سطح تهران و پرندک و در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همواره تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌های ملت به ضد ارزش‌ها و بی‌هویت کردن آن‌ها به کار گرفته‌اند.

 

ادامه مطلب ...

سرلشکر باقری خواستاراقدام فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد


سرلشکر باقری خواستاراقدام فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع فدراسیون روسیه و وزیر دفاع قطر به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف این جنایات و امدادرسانی به مردم غزه شد.

به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری ابتدا به دنبال تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه در گفت‌وگو با وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه اقدام رزمندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی در چارچوب حق دفاع مشروع و مقابله با اشغالگری و نتیجه‌ی بیش از ۷۰ سال سرکوب و ظلم و جنایت علیه مردم فلسطین و رفتارهای ظالمانه اخیر آنها علیه مسجدالاقصی و مردم فلسطین بوده است؛ گفت: ما به شدت نگران تداوم بحران‌های وسیع و وحشیانه علیه غیرنظامیان هستیم؛ چنین رفتار وحشیانه‌ای قابل تحمل نخواهد بود و دولت‌های مستقل باید واکنش جدی به آن نشان دهند.

 

ادامه مطلب ...

ارتش حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد


ارتش حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد

ارتش در واکنش به جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و حمله به بیمارستان المعمدانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایت غیر انسانی و ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین، ضمن تسلیت شهادت صدها نفر از جمله کادر درمان، کودکان و زنان بی‌پناه که در جنایت فجیع حمله به بیمارستان المعمدانی به شهادت رسیدند، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا (نساء ۷۵)

 

ادامه مطلب ...

تفکر تسلیم‌شدن مقابل دشمن در جبهه مقتدر مقاومت مردود است


تفکر تسلیم‌شدن مقابل دشمن در جبهه مقتدر مقاومت مردود است

فرمانده کل ارتش گفت: تفکر تسلیم‌شدن مقابل دشمن در لشکریان حزب‌الله و جبهه مقتدر مقاومت مردود است و با وعده الهی مبارزات مردم فلسطین به پیروزی نهایی خواهد انجامید.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در نشست صمیمی تبادل اطلاعات و تحلیل وضعیت منطقه با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، با تبریک ۲۴ مهر سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دانشجویان، تلاش، خستگی‌ناپذیری و اعتقاد به هدف را از مهم‌ترین عوامل تحمیل اراده بر دشمنان و پیروزی دانست و اظهار داشت: برای رزمنده مخلص راه خدا در هر نقطه جهان، هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

 

ادامه مطلب ...

«طوفان الاقصی» اولین مرحله از فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی است


«طوفان الاقصی» اولین مرحله از فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی است

فرمانده کل سپاه عملیات طوفان الاقصی را اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی توصیف و تاکید کرد: بمباران ساختمان ها در هیچ منطقی نشان قدرت نیست.

 سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در اولین همایش سراسری طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و امت اسلامی گفت: امنیت، شکوه و اقتدار امروز ما نشأت گرفته از خون‌های پاک شهدا و مجاهدانی است که در این مسیر نورانی ایثارگرانه از جان گذشتند تا آرزوهای یک امت بزرگ را محقق کنند.

 

ادامه مطلب ...

مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام (ره)تجدید میثاق کردند


مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام (ره)تجدید میثاق کردند

به‌ مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، آیین تجدید میثاق مسئولان و کارکنان این سازمان با آرمان‌های امام (ره) صبح امروز در مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به مناسبت ۲۴ مهر ماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیین تجدید میثاق مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام راحل، صبح امروز با حضور حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده و جمعی از مسئولان، معاونان و کارکنان این سازمان، رؤسا و کارکنان ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای تابعه آجا، در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم گروه سرود دژبان ارتش به اجرای سرودهای «عهدسربازی» و «قائم المنتظر»

پنج کتاب تازه ارتش رونمایی شد / تجلیل از خانواده شهدا


پنج کتاب تازه ارتش رونمایی شد / تجلیل از خانواده شهدا

همزمان با آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از پنج عنوان کتاب تازه انتشارات ارتش با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی رونمایی شد.آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مدیران، کارکنان و خانواده شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش کوثر این سازمان برگزار شد.

در این مراسم از پنج عنوان کتاب تازه انتشارات ارتش رونمایی شد. این پنج کتاب با محوریت بیانات و دیدگاه‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) با عنوان‌های «تبیین ویژگی‌های افسر نمونه از دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا»، «فرماندهی از دیدگاه رهبری»، «منظومه اندیشه دفاعی فرماندهی معظم کل قوا با محوریت دفاع مقدس» و «راهبرد ولایت» در دو جلد به چاپ رسیده است.همچنین از خانواده معظم شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم تجلیل و قدردانی شد

عملیات «طوفان الاقصی» زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است


عملیات «طوفان الاقصی» زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تحولات فلسطین را آزمونی برای راستی‌آزمایی مدعیان حقوق بشر دانست و گفت: تکانه‌های «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد.

 آیین بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 

ادامه مطلب ...

شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل الله هستید


شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل الله هستید

رهبر انقلاب دیدار با شیخ زکزاکی و خانواده وی را بسیار خوشحال کننده خواندند و خطاب به آنان گفتند: شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسر وی، با قدردانی از مجاهدت‌های وی و خانواده‌اش، قدرت روز افزون اسلام در جهان به‌رغم توطئه‌های گسترده را نتیجه مجاهدت‌ها دانستند و با اشاره به شرایط فلسطین اشغالی و به‌ویژه غزه گفتند: امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسائلی است که در فلسطین در حال روی دادن است.

 

ادامه مطلب ...

بیانیه بسیج رسانه در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران فلسطینی


بیانیه بسیج رسانه در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران فلسطینی

تهران- سازمان بسیج رسانه در محکومیت رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به  سازمان بسیج رسانه در محکومیت رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بیانیه‌ای صادر و از آمادگی فعالان رسانه‌ای ایرانی اسلامی برای اعزام و انعکاس اخبار مظلومیت‌های زنان و کودکان غزه را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

حمله ددمنشانه رژیم کودکش صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان و تخریب منازل و مراکز درمانی نشان از خوی سبوعانه این رژیم دارد، حالا نیز این غده سرطانی برای اینکه مانع از اطلاع‌رسانی از این جنایت شود اقدام به شهادت رساندن خبرنگاران و تخریب مراکز رسانه‌ای می‌کند.

 

ادامه مطلب ...

شکست رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی است


شکست رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه اعلام کرد: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس، وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم و اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی انجام عملیات «طوفان الاقصی» و پیروزی‌های جبهه مقاومت فلسطین، بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ. (سوره حج -۴۰)

 

ادامه مطلب ...

برخی کشورهای پیشرفته خواستار ناو شهید سلیمانی هستند


برخی کشورهای پیشرفته خواستار ناو شهید سلیمانی هستند

اهواز- فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: برخی کشورهای پیشرفته خواستار خرید ناو شهید سلیمانی هستند اما آن را در اختیارشان قرار نداده‌ایم. سردار مهدی هاشمی ظهر امروز چهارشنبه در اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون ۲ که در سالن همایش‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برگزار شد، ضمن تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: یکی از جهادهای بزرگی که امروز در کشور به آن نیاز داریم، جهاد علمی است.

وی افزود: بسیاری از برکاتی که امروزه شاهد آن در حوزه دفاع و امنیت در انقلاب اسلامی هستیم، مدیون جهاد علمی است.

 

ادامه مطلب ...

الحاق چهار فروند هواپیمای باز آماد شده به ناوگان عملیاتی ارتش


الحاق چهار فروند هواپیمای باز آماد شده به ناوگان عملیاتی ارتش

چهار فروند هواپیمای سبک و سنگین نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید دوران شیراز بازآماد شده و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

 چهار فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش، شامل یک فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین، یک فروند جنگنده سوخو ۲۴، یک فروند هواپیمای pc6 و یک فروند هواپیمای p3f، به دست متخصصان، کارشناسان و نخبگان پیشکسوت و جوان پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شده و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

 

ادامه مطلب ...

کوتاهی از مصونیت کشور در حوزه پدافندی مصداق جرم انگاری است


کوتاهی از مصونیت کشور در حوزه پدافندی مصداق جرم انگاری است

سمنان- معاون امور صنایع دفاعی پدافند غیر عامل بابیان اینکه اقدامات پدافندی صیانت از مردم در برابر تهدیدات است، گفت: کوتاهی از مصونیت کشور در حوزه پدافندی، مصداق جرم انگاری است.

 سردار امیر ملک ظهر سه شنبه در دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استانداری سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه نقش و اهمیت اقدامات پدافند غیرعامل صیانت و حفاظت از مردم در برابر تهدیدات است، ابراز داشت: امروز استراتژی و نقشه دشمن تغییر یافته و به جای گزینه‌های نظامی ایجاد نارضایتی از طریق تهدیدات زیستی را در برنامه خود دارد.

 

ادامه مطلب ...

افزایش توان دفاعی و اشراف اطلاعاتی در دستور کار نیروهای مسلح است


افزایش توان دفاعی و اشراف اطلاعاتی در دستور کار نیروهای مسلح است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افزایش توان و آمادگی دفاعی و رزمی، توسعه خوداتکایی و پیشبرد اشراف اطلاعاتی در دستور کار نیروهای مسلح کشور است.

مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در دانشگاه افسری امام علی (علیه‌السلام) برگزار شد.

 

ادامه مطلب ...

زائده سرطانی که باید از بدن کردستان جدا شود


زائده سرطانی که باید از بدن کردستان جدا شود

مروری بر صوت افشا شده عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله ثابت می‌کند که این تروریست‌ها خودشان هم به ایرانی بودن خود باور ندارند و شعارهای قومیتی شان فقط ابزاری برای شرارت‌هایشان است.

 مدت کوتاهی از انتشار صوت لو رفته عبدالله مهتدی که به بررسی و تحلیل وقایع یک سال گذشته ایران می‌پردازد می‌گذرد و نکات قابل تأملی دارد که هم پشت پرده امیال و اهداف ضد انقلاب در حوادث سال ۱۴۰۱ را نشان می‌دهد و هم بخوبی اثبات می‌کند که گروهک‌های تروریستی مدعی قوم کُرد علی رغم پافشاری بر مسئله قومیت و ادعای احقاق حقوق کُردهای ایران، هیچ نسبتی با این قوم اصیل ایرانی ندارند.

 

ادامه مطلب ...