یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و کارکنان قوه قضائیه

بسم الله الرّحمن الرّحیم
و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین‌.

 خیلی خوش آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، اعضای فعّال یک دستگاه بسیار مهم که دستگاه قضائی است! هفته‌ی مربوط به دستگاه قضائی را به شما تبریک عرض میکنیم و یاد شهید بهشتی را گرامی میداریم. انصافاً این شهید بزرگوار یک نعمتی بود؛ هم برای انقلاب، هم بالخصوص برای نیروی قضائی جمهوری اسلامی؛ مرد صاحب فکر، صاحب اراده‌ی قوی، منضبط، اهل کار، ‌ پُرنشاط. نعمت بزرگی بود؛ یاد ایشان را گرامی میداریم. خداوند درجاتش را عالی کند ان‌شاءالله. از بقیّه‌ی رؤسای محترم قوّه‌ی قضائیّه در دورانهای مختلف هم تشکّر میکنیم؛ هر کدام به نوبه‌ی خود فعّالیّتی کردند، کاری انجام دادند، زحمتی کشیدند برای این قوّه‌ی بسیار مهم.

   ادامه مطلب ...

استقرار ثبات و امنیت ظرفیت‌های بزرگی در تنگه هرمز ایجاد می‌کند


استقرار ثبات و امنیت ظرفیت‌های بزرگی در تنگه هرمز ایجاد می‌کند  آیین اختتامیه اولین دوره بصیرت، ویژه  خانواده‌های فاقد منازل سازمانی ستاد نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار خانزادی و حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد در مجتمع تفریحی، فرهنگی شهید مطهری شهرستان نوشهر برگزار شد.در این آئین، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، منطقه خلیج فارس را منطقه‌ای راهبردی و بسیار مهم و همچنین مرکز دنیا از نظر گذرگاهی دسترسی به منابع انرژی و دریا‌های پیرامون عنوان کرد و افزود: تنگه هرمز مهمترین تنگه گذرگاهی از بابت انرژی جهانی محسوب می‌شود که اگر در این منطقه صلح، ثبات، امنیت و آرامش برقرار باشد و ائتلاف منطقه‌ای صورت گیرد، ظرفیت‌های بزرگ برای منطقه ایجاد می‌شود و همه دنیا به آن نیازمند خواهند شد.

حداکثر زمان مجاز تحصیل برای مشمولان سربازی در مقطع کاردانی چقدر است؟


حداکثر زمان مجاز تحصیل در مقطع کاردانی چقدر است؟برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی متقاضی  تمدید تاریخ اعزام به خدمت هستند و درباره نحوه اقدام برای تمدید آن سوالاتی دارند.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، مشمولان متقاضی باید برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام، می‌توانند به یکی از دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) در شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند تا درخواست‌شان توسط وظیفه عمومی بررسی شود.

دانشکده پهپاد نیروی هوایی ارتش افتتاح شد


دانشکده پهپاد نیروی هوایی ارتش افتتاح شدمراسم افتتاح دانشکده پهپاد نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ محمدحسین  دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در محل پایگاه هوایی قیام (کوشک نصرت قم) افتتاح شد.
در این مراسم امیر سرتیپ دادرس ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف دانشکده پهپاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  از جمله، گردان پروازی، گروه نگهداری و بازسازی، روند آموزش خلبانی در این پایگاه را مورد بررسی قرار داد.

رزمایش آبی خاکی هوانیروز در اصفهان برگزار شد


رزمایش «آبی خاکی» هوانیروز در اصفهان برگزار شد  امیر سرتیپ دوم خلبان علی عفیف فرمانده هوانیروز اصفهان گفت: به منظور ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی خلبانان جوان پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، رزمایش آبی خاکی بالگرد‌های شینوک هوانیروز در اصفهان برگزار شد.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری رزمایش‌های آبی خاکی، انتقال تجربیات از پیشکسوتان به خلبانان جوان است که بتوانند در ماموریت‌های آینده به درستی عمل کنند.

توضیحات وزیر دفاع درباره اعدام جاسوس سازمان سیا


بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره اعدام یکی از نیرو‌های قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال ۸۹ از وزارت دفاع جدا شده بود؛ در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.

وی افزود: بار‌ها تاکید کرده‌ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضایی با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است و با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود، پس از دو سال روشن شد و این اقدام نشان می‌دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد و حتی لایه‌های بیرون را مراقبت می‌کن