یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا: هیچ کدام از دشمنان قادر به تهدید نظامی ایران نیستند

سرلشکر صفوی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه با برخی مسئولین استان لرستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران، خصوصا مثلث شرارت یعنی آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آن‌ها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند. 

 برچسب ها : اقتدار ملی و نظامی , میثاق نیوز

ادامه مطلب ...

واکسیناسیون تجارت؛ گام بعدی ارتباط با روسیه

روسیه دارای ظرفیت تجاری زیادی است و به دنبال ورود واکسن روسی به ایران، سران دو کشور بر گسترش روابط اقتصادی هم تاکید دارند.

تجارت ایران با کشور‌های خارجی موضوعی است که اخیرا بسیار مورد توجه مسئولان دولتی و بخش خصوصی کشور قرار گرفته به طوری که طی چند ماه گذشته تفاهم‌نامه‌هایی بین ایران و کشور‌های مختلف امضا شده است.

اخیرا وزیر امور خارجه کشورمان طی سفر‌هایی به آذربایجان و روسیه و دیدار با سران اقتصادی و سیاسی این کشورها، بر گسترش روابط تجاری و اقتصادی تاکید کرده است.

همچنین طی دو ماه گذشته شاهد حضور وزیر اقتصاد ارمنستان و نماینده دیپلماسی جمهوری آذربایجان به کشور بودیم که این افراد در زمان حضورشان در ایران با وزرا و مدیران عالی رتبه دیدار کردند همچنین از کارخانه‌های مختلف نیز بازدید به عمل آوردند. 


برچسب ها : ایران , روسیه , میثاق نیوز , واکسیناسیون تجارت

ادامه مطلب ...

فریاد «استعفا، استعفا!» معترضان به نتانیاهو مقابل دادگاه قدس اشغالی

همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، شمار زیادی از معترضان به وی، با تظاهرات بیرون دادگاه، خواستار استعفای او شدند.
فریاد «استعفا، استعفا!» معترضان به نتانیاهو مقابل دادگاه قدس اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) برای دومین بار در جریان رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد خود، در دادگاه قدس اشغالی حاضر شد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، همزمان با حضور نتانیاهو در جلسه امروز دادگاه، تعداد زیادی از معترضان به عملکرد وی بیرون دادگاه و در خیابان‌های اطراف تجمع و تظاهرات کردند.

نیروهای امنیتی ساختمان دادگاه و معابر مجاور آن را به محاصره خود درآورده‌اند. در این میان نه فقط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بلکه مأموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» نیز برای حفاظت از نتانیاهو حاضر هستند. 

ادامه مطلب ...

بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش


بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱)

الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا ابی‌القاسم المصطفیٰ محمّد و علی آله الطّیّبین الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین.

 خیلی خوش‌آمدید برادران عزیز و کارکنان بااخلاص نیروی بسیار حسّاس و مهمّ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران. از بیانات فرمانده‌ محترم نیرو تشکّر میکنم؛ همچنین از گروه سرود، از شعرشان، از اجرایشان، از خود مجریان متشکّرم؛ خیلی خوب بود.

 این جلسه سالها است در مثل امروزی تشکیل میشود به یاد یک حادثه‌ی فراموش‌نشدنی و اعجاب‌بر‌انگیز. شما جوانها در محیطی بحمدالله پرورش پیدا کرده‌اید که تصوّر آن وضعیّت برایتان خیلی آسان نیست. نیروی هوایی در دوران پهلوی یکی از نزدیک‌ترین نیروها به مرکز قدرت و به دربار و به آمریکایی‌ها بود. خب ما از این حادثه باید عبرت بگیریم؛ درسهایی دارد، عبرتهایی دارد.

  ادامه مطلب ...

فرمانده نهاجا: هویت‌بخشی جدید به نیرو‌های مسلح مهم‌ترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی، هویت بخشی جدید به نیرو‌های مسلح بود، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی، نیرو‌هایی الهی در خط اهداف اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در گفت‌وگو با میزان، در دهه مبارک فجر و در آستانه روز نیروی هوایی، ضمن گرامیداشت یاد  شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاورد‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برای کشور به همراه داشت. 
ادامه مطلب ...

با پرتاب تحقیقاتی ماهواره بر ذوالجناح به قوی‌ترین موتور سوخت جامد در حوزه فضایی دست پیدا کردیم

حسینی

سید احمد حسینی سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه ١٣ بهمن ماه در برنامه تلویزیونی چرخ که از شبکه چهارم سیما پخش شد، اظهار کرد: اولین پرتاب ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح بود، ماهواره بر ترکیبی، به صورت ترکیبی از سوخت جامد و مایع استفاده می‌کند که برای اولین بار در ماهواره‌بر هایمان از سوخت جامد استفاده کردیم، در این ماهواره بر، قدرتمندترین موتور سوخت جامد کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است.

  برچسب ها : ایران , ذوالجناح , سوخت , موشک , موشک ماهواره بر , وزارت دفاع

ادامه مطلب ...

ثبت خاطرات شهدا با تاسیس کانون‌های مختلف در نیروی زمینی ارتش

فرمانده نزاجا گفت: در نیروی زمینی ارتش خاطرات شهدای عزیز را به رشته تحریر در می‌آوریم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران   درباره نقش این نیرو در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی زمینی محوری ارتش مفتخر است که در دفاع مقدس ۴۶ هزار شهید را تقدیم امنیت، آزادی و استقلال میهن عزیز و مقدس ایران کرده است. در ادامه بایستی راه، منش و سیره نورانی شهدا برای آحاد جامعه تبیین شود که در این زمینه هم با بذل مساعی نیرو‌های مسلح و ارتش به ویژه نیروی زمینی ارتش تلاش مقدسی صورت گرفته است.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ امنیتدفاع مقدسنیروی زمینی ارتش

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد

مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد  مرکز عملیات مشترک (SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_پدافند هواییمرکز عملیات مشترکSOCپدافند هوایی

بازدید معاون آموزش ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور

امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاونت تربیت و آموزش ارتش از پایگاه آموزشی هوانیروز شهید وطن پور بازدید کرد.

  امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاونت تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان بازدید  کرد و آخرین وضعیت دانشجویان حاضر در این مرکز آموزش را جویا شد.

گفتنی است، در این بازدید امیر سرتیپ دوم خلبان محمد علیفام رئیس مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیز حضور داشت.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ پایگاه آموزشی هوانیروزارتش جمهوری اسلامی ایران

نقش ویژه نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی

سعیدی با تاکید بر درخشش نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نیروی هوایی همواره خط شکن بوده و در استقرار انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است.

نقش ویژه نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی   حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش در ستاد فرماندهی نهاجا، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب معاصر و انقلاب‌های گذشته در طول تاریخ کامل‌ترین انقلاب‌ها است.

سعیدی تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی واقعا درخشید، و پیشتاز در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی بود و در دوران دفاع مقدس نیز در اوج خطر نقش آفرینی کرد؛ و در واقع نیروی هوایی همواره خط شکن بوده و در پیروزی انقلاب و استقرار و استکمال انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_ انقلاب اسلامینیروی هوایی ارتش

پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ذوالجناح وزارت دفاع انجام شد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ماهواره‌بر ذوالجناح رونمایی کرد.

  ماهواره‌بر ذوالجناح و ویژگی‌های آن که در گروه ث فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طراحی و ساخته شده شامگاه ۱۳ بهمن به مناسبت دهه فجر در برنامه تلویزیونی چرخ شبکه چهارم سیما بررسی شد.

این ماهواره‌بر ترکیبی، از سوخت جامد بهره می‌برد و گفته می‌شود می‌تواند ماهواره‌هایی تا وزن ۲۲۰ کیلوگرم را تا مدار ۵۰۰ کیلومتری  حمل کند.


برچسب‌ها: اخبار روزوزارت دفاعماهواره برصنایع دفاعی

ادامه مطلب

انقلاب اسلامی ساختار نظام دو قطبی جهان را بر هم زد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور مطرح کرد.

  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس نهاجا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیا را دچار تغییر و تحول اساسی کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز بسیاری از تحولات منطقه و خیزش ملت‌های مسلمان و آزاده در افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و یمن متأثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشنیروی هواییدهه مبارک فجر

حضور موثر نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس هند

کاویانی توسعه سواحل مکران و ایجاد قدرت دریایی در سواحل مکران و شمال اقیانوس هند را از وظایف مهم نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.

حضور موثر نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس هند  امیردریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی و مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش مستقر در شهرستان سیرجان، گفت: باید همیشه یادمان باشد کشور ما تحت سلطه استعمار بوده و امروز آزادی و استقلال ما به برکت رهبری امام خمینی (ره)، خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: با بررسی روند‌های امنیتی طی پنجاه سال اخیر یا در دوره پس از جنگ جهانی دوم مشاهده می‌کنیم این آمریکایی‌ها بودند که مسائل امنیتی را بر مبنای منافع و پیشرفت خودشان ایجاد کرده و توسعه دادند. در این راستا بود که یک نظام دوقطبی را شکل دادند و پس از پیروزی بر آلمان نازی تصمیم به دو قطبی سازی جهان گرفتند.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشنیروی دریاییدهه فجر انقلاب اسلامی

ادامه مطلب

رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان سرافراز حضور یافتند و به ارواح مطهر مدافعان اسلام و ایران درود فرستادند.


برچسب‌ها: اخبار روزرهبر انقلاب اسلامیمرقد امام خمینیرهگلزار شهدا

کتاب ذبیح لرستان رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «ذبیح لرستان» خاطرات و زندگی نامه شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند امروز برگزار شد.

کتاب ذبیح لرستان رونمایی شد مراسم رونمایی از کتاب «ذبیح لرستان» خاطرات و زندگی نامه شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند صبح امروز یکشنبه ١٢ بهمن ماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد و سابق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار شد.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشدفاع مقدسذبیح لرستان

انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار است

ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار است  در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این دهه، تأکید کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

متن بیانیه به این شرح است:

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش22 بهمندهه فجرپیروزی انقلاب اسلامی

ادامه مطلب

رزمایش اقتدار نزاجا بیانگر مهارت‌های نیروی انسانی در اجرای عملیات ترکیبی بود

فرمانده کل ارتش گفت: رزمایش اقتدار نزاجا بیانگر مهارت‌های نیروی انسانی در اجرای عملیات ترکیبی بود.

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری رزمایش «اقتدار ۹۹» نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این رزمایش جابجایی سریع نیرو‌ها از نقاط مختلف کشور به منطقه رزمایش بود که با کمک نیروی هوایی و هوانیروز با موفقیت انجام شد.

وی افزود: سناریو‌های تدوین شده در این رزمایش بنابر دستورالعمل‌های عنوان شده، مرحله به مرحله با موفقیت اجرا و به طور کلی روحیه و مهارت نیرو‌ها در دستیابی به اهداف مثبت برآورد شد.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش جمهوری اسلامی ایرانفرمانده کل ارتشسرلشکر موسویرزمایش ارتش

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین نیروی هوایی ارتش و دانشگاه صنعتی شریف

تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه تحقیقات صنعتی و دانش بنیان بین دانشگاه صنعتی شریف و نیروی هوایی ارتش امضا شد.

  در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص استفاده از ظرفیت‌های علمی و توانمندی نخبگان دانشگاهی به ویژه در زمینه‌های دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه تحقیقات صنعتی و دانش بنیان بین دانشگاه صنعتی شریف و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و  محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد نیروی هوایی ارتش به منظور استفاده از دانشجویان نخبه در تحقیقات صنعتی و دانش بنیان خود، دفتری دائمی در دانشگاه شریف دایر کند.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_نیروی هوایی ارتشتفاهم نامه همکاریدانشگاه صنعتی شریف

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهور اسلامی ایران با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن ارزیابی روند آموزش دانشجویان از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در این بازدید، با تاکید بر رعایت کامل اصول بهداشتی و درمانی، گفت: اماکن و مراکز آموزش نظامی جزء امن‌ترین اماکن از لحاظ رعایت موارد بهداشتی بوده و کم‌ترین آسیب را دیده است؛ امیدواریم در آینده نیز با نظارت دقیق فرماندهان و رعایت کامل کارکنان، روند کنترل و پیشگیری کرونا در این مراکز حفظ شود.

#ارتش


برچسب‌ها: اخبار روزارتشپدافند هوایی

تروریسم واقعی آن است که آمریکا و عربستان در یمن انجام می‌دهند

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی جنگ علیه یمن در صعده بیانیه‌ای را در محکومیت اقدامات تروریستی آمریکا و همپیمانانش صادر کردند.

 به نقل از شبکه المیادین، در روز جهانی جنگ علیه یمن راهپیمایی گسترده‌ای در سراسر این کشور از جمله در استان صعده برگزار شد.

تظاهرکنندگان در صعده در بیانیه‌ای اعلام کردند تجاوز به یمن در درجه اول اقدام آمریکاست و واشنگتن از آن حمایت سیاسی می‌کند. اگر آنچه در اثر تجاوزات آمریکا و سعودی رخ می‌دهد جرم و تروریسم نیست، پس تروریسم و جنایت چیست؟

راهیپمایی گسترده مردم یمن در اعتراض به محاصره و دشمنی آمریکا و جنایت‌هایی که در جنگ در علیه یمن مرتکب شده‌اند در سراسر این کشور در دو نوبت صبح و عصر در ۱۴ استان برگزار می‌شود. این راهپیمایی‌ها در روز جهانی جنگ علیه یمن در حالی برگزار می‌شود که ۲۶۰ سازمان حقوقی و انسان دوستانه در سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، سوئیس و... خواستار توقف جنگ علیه یمن هستند.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزحنگ یمنانصارالله یمنائتلاف سعودی