یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

حکم اعدام سلاطین سکه تایید شد

 معاون اول قوه قضاییه اعلام کرد: حکم اعدام دو متهم پرونده مفاسد اقتصادی اخیر (ارز و سکه) در مرحله تجدید نظر خواهی در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.


غلامحسین ­محسنی اژه ای در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با اعلام این خبر اظهار داشت: وحید مظلومین فرزند حبیب الله پیش از این در شعبه دو دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به اتهام افساد فی الارض از طریق سردستگی و تشکیل شبکه فساد و اخلال در نظام اقتصادی کشور به اعدام محکوم شده بود که این حکم در مرحله تجدیدنظر هم قطعی شد.وی گفت: محمد اسماعیل قاسمی با اسم مستعار محمد سالم فرزند غلامعلی هم که از اعضای اصلی باند مظلومین است، به اعدام محکوم شد که این حکم نیز در مرحله تجدیدنظر خواهی قطعی شده است، اتهام وی افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز ارز و سکه و قاچاق عمده ارز در حد کلان است.


جمع‌آوری امضای نمایندگان پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی


عراق| جمع آوری امضای نمایندگان پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی

السومریه به نقل از یک رسانه عربی حاشیه خلیج فارس که اشاره‌ای به نامش نکرد، نوشت شماری از نمایندگان پارلمان عراق برای جمع‌آوری امضا برای تصویب قانونی درباره نظامیان آمریکایی مستقر در عراق فعالیت می‌کنند و علائم مثبتی درباره این درخواست وجود دارد.

بیشتر بخوانید:جمع‌آوری امضای نمایندگان پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی


برچسب‌ها: بصیرتعراقپارلماننظامیان آمریکایی 

رکوردشکنی در بازی‌هایی پاراآسیایی به سبک ورزشکاران ایران

  کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانست با جهشی خارق العاده و کسب ۱۳۶ مدال رنگارنگ برای نخستین بار پس از کشور‌های چین و کره جنوبی رده سوم را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که مسئولان کشورمان با شعار "خودباوری و امید" ورزشکاران ایران را راهی جاکارتا کردند و این شعار باعث شد ورزشکاران انگیزه بیشتری بگیرند. کاروان ایران در طول برگزاری این رقابت‌ها نسبت به ۲ دوره گذشته که در اینچئون و گوانگجو برگزار شده بود، هم از لحاظ مرغوبیت مدال بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشتند و هم با پشت سر گذاشتن ژاپن و اندونزی و اختلاف میلی متری با کره جنوبی به رده سوم دست یافتند.

ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است


ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است

امیر شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه‌های کشوری در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: ارتش آمادگی خود را برای همکاری با تمام دستگاه‌های حاضر در پیاده روی اربعین اعلام کرده و مانند هر سال، ارتش جمهوری اسلامی ایران با سیل داوطلبان مشتاق از سوی خانواده‌های ارتش و کارکنان و پایوران مواجه است که ستاد اربعین در این زمینه نیز ساماندهی لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است

روسیه و سایر اعضای برجام به دنبال سازوکاری برای حفاظت از ایران دربرابر تحریم های آمریکایی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر یرماکوف، مدیر بخش منع گسترش و کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه گفت: روسیه، همراه با سایر اعضای برجام، به دنبال به دنبال سازوکاری موثر برای حفاظت از تحریمهای آمریکا علیه ایران است و معتقد است که این تحریم ها تنها در صورت مشارکت جمعی همه کشورها(کشورهای عضو برجام) موثر خواهند بود.

در متن سخنرانی وی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که در روز چهارشنبه در وب سایت وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه منتشر شده است، آمده است که: روسیه قصد دارد تا به تعهدات خود برطبق برجام عمل کند. همراه با دیگر اعضای برجام به دنبال مکانیزم موثر برای حفاظت از تجارت و همکاری اقتصادی با ایران از تحریم های خارج مرزی ایالات متحده هستیم.در عین حال ما معتقدیم که حفاظت موثر در برابر تحریم ها زمانی ممکن است که به صورت جمعی و بر پایه مشارکت همه کشورها(کشورهای عضو برجام) موثر خواهد بود.
همچنین در ادامه این متن آمده است: خروج ایالات متحده از برجام یک اشتباه جدی و در راستای تضعیف پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای و از نظر سیاسی یک گام بسیار کوته بینانه بود.
ترامپ، در ماه مه با متهم کردن ایران به نقض توافق هسته‌ای با آزمایش‌های موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای به مشارکت کشورش در این توافق پایان داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران لیست جدید تحریمی وزارت خزانه داری آمریکا را جنگ روانی علیه ملت ایران دانست.

  

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا،بهرام قاسمی،سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به لیست جدیدی از شرکت های ایرانی تحریم شده توسط وزارت خزانه داری آمریکا گفت: دولت آمریکا برخلاف ادعاها و اظهارات ریاکارانه خود در حمایت از مردم ایران، با اینگونه اقدامات در راه بهره مندی آنها از روابط اقتصادی خارجی و ارتباط اقتصادی و تجاری با جامعه بین المللی سنگ اندازی و مانع تراشی می کند و برخلاف موازین حقوق بین المللی و حقوق بشری منافع آنها را با تهدید مواجه می کند که البته راه به جایی نخواهند برد.

از سرگیری تحریم‌ها علیه ایران  منجر به جایگزینی دلار می‌شود

ادامه مطلب ...

مرگ مشکوک یکی از مظنونان حادثه کنسولی عربستان

رئیس جمهور روسیه در مورد ناپدید شدن رونامه نگار سعودی گفت: آمریکا مسئول است زیرا او در آنجا زندگی می کرده است.

مرگ مشکوک یکی از مظنونان حادثه کنسولی عربستان


به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: آمریکا مسئول ناپدید شدن "جمال خاشقجی" است، زیرا او در آمریکا سکونت داشته است.

خاشقجی که در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست فعالیت می کند و از سال 2017 در آمریکا سکونت دارد، از دوم اکتبر هنگامی که وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد، ناپدید شده است.

ولادیمیر پوتین افزود: او در آمریکا زندگی می کرده و نه در روسیه، پس آمریکا مسئول ناپدید شدن او می باشد.خاشقچی که پس از انتصاب 'محمد بن سلمان' به عنوان ولیعهد عربستان، این کشور را ترک کرد و به آمریکا رفت، در روزهای اخیر قصد ازدواج با یک زن تبعه ترکیه را داشت و برای طی کردن مراحل ثبت ازدواج خود مجبور به مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول شده بود.

رسانه های ترکیه دیروز ضمن معرفی پنج نفر از اتباع عربستانی به عنوان متهمان قتل خاشقچی، جزئیات بیشتری از مدارک صوتی ساعات اولیه بازداشت و قتل خاشقچی را منتشر کردند.همه مدارک و شواهد ادعا شده در رسانه های ترکیه نشان می دهد که نزدیکان بن سلمان که از طرف او به استانبول اعزام شده بودند، عامل قتل خاشقچی هستند و ادعای آل سعود درباره قتل این روزنامه نگار کذب است.

"جمال خاشقجی" دوم سپتامبر برای انجام کارهای اداری وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌ گفته نامزدش، دیگر از ساختمان خارج نشده است. مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که این نویسنده و روزنامه‌نگار 59 ساله از کنسولگری خارج شده، اما رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر به‌ قتل رسیدن وی را منتشر کردند.

آمریکا ممکن است برخی تحریم ها علیه ترکیه را لغو نماید برای آنکه مقامات ترکیه کشیش آمریکایی اندرو برانسون را آزاد کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه آمریکا مایک پمپئو در این خصوص اطلاع داد. 

پیشتر وزیر خارجه ترکیه اعلام کرده بود که در مذاکرات انجام شده با مایک پمپئو در آمریکا ، آنها در خصوص لغو تحریم های واشنگتن علیه آنکارا به تفاهم رسیده اند.
پمپئو بیان داشت: « ما به زودی در این خصوص تصمیم می گیریم اما برخی تحریم های وضع شده که به طور مستقیم با کشیش برانسون مرتبط بودند ، منطقی است که اکنون لغو شوند.»
یادآوری می کنیم که ارتباطات واشنگتن و آنکارا در زمینه پرونده برانسون که توسط مقامات ترکیه در سال 2016 به اتهام شرکت در کودتای دولتی متهم شده بود، وخیم شد.
در نهایت در تاریخ 12 اکتبر برانسون با تصمیم دادگاه ترکیه آزاد شد. وی در همان روز ترکیه را ترک کرده و به آمریکا بازگشت.

قاتلِ ناوها، کابوسِ ایرانیِ آمریکا که تنگه هرمز را می‌بندد

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ  جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست.

موشک خلیج فارس

بیشتر بخوانید:قاتلِ ناوها، کابوسِ ایرانیِ آمریکا که تنگه هرمز را می‌بندد.

#ارتش_مردمی_انقلابی

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم

 #مرد_میدان_باش ‌

ادای احترام سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش


 
یا ضامن آهو

چه جنگ باشد وچه نباشد


#ارتش_در_محضر_ولایت
#ارتش_مردمی_انقلابی
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#مرد_میدان_یاش
@rahghzar
چه جنگ باشد وچه نباشد راه من وتو از کربلا می گذرد باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

فراهم شدن امکان تعیین زمان اعزام به خدمت سربازی توسط مشمولان


فراهم شدن امکان تعیین زمان اعزام به خدمت سربازی توسط مشمولانسردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح،از فراهم شدن امکان تعیین تاریخ اعزام به خدمت توسط خود مشمولان خبر داد.

وی گفت: مشمولان وظیفه حداکثر یک سال پس از فراغت از تحصیل فرصت دارند که تکلیف سربازی خود را روشن کنند. عده ای از عزیزان سرباز چون قصد دارند برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر خودشان را آماده کنند یا امریه یا پروژه تحقیقاتی بگیرند، با تاخیر برای تعیین تکلیف سربازی اقدام می کنند.

فراهم شدن امکان تعیین زمان اعزام به خدمت سربازی توسط مشمولان

کدام موشک ایرانی در 7 دقیقه اسرائیل را نابود می کند؟

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان  دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

عماد؛ نخستین موشک دوربرد ایرانی

بیشتر بخوانید: کدام موشک ایرانی در ۷ دقیقه اسرائیل  را نابود می کند؟

منطق‌کسانی‌که به CFT رأی دادند؟!!

آیت‌الله اراکی: منطق کسانی که به CFT رأی دادند در این سه عبارت خلاصه می‌شود: نمی‌توانیم، می‌ترسیم، تنها می‌مانیم / اما در مقابل، متقین می‌‌گویند می‌توانیم، نمی‌ترسیم، خدا با ماست، این همان گفتمان مقام معظم رهبری و منطق قرآن است. می‌گویند اگر FATF را نپذیریم پول به ما نمی‌دهند و ما را محاصره می‌کنند، ارز به ما نمی‌دهند ... مگر شما به خاطر این مسائل انقلاب کردید؟! مگر روزی که ما انقلاب کردیم همه دنیا پشت سر شاه نبودند.

کاریکاتور/ منطق‌کسانی‌که به CFT رأی دادند؟!!

کاریکاتور/ منطق‌کسانی‌که به CFT رأی دادند؟!!

نتایج کاروان ورزشی ایران در هفتمین روز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸؛

بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از روز شنبه چهاردهم مهر آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد. کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی با ۲۰۹ ورزشکار حاضر شده است.

روز هفتم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا/ ۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز حاصل تلاش ورزشکاران ایرانی

 انتهای پیام/ 

بیشتر بخوانید:نتایج کاروان ورزشی ایران در هفتمین روز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸؛

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند


پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در سفر به کرمانشاه ، پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد‌، گفت: پهپادهایی که امسال رونمایی می شوند، در لینک های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.

کاربران عراقی به استقبال زائران ایرانی رفتند؛ #الحسین_یجمعنا و #الحسین_یوحدنا

فضای مجازی عراق این روزها مملو از هشتگ‌هایی است که  از نزدیک شدن اربعین حسینی خبر می‌دهد. #الحسین_یجمعنا و #الحسین_یوحدنا هشتگ‎هایی است که کاربران عراقی با اشتراک‎گذاری آن، بروحدت میان شیعیان عراق و ایران تأکید و خود را برای استقبال از زائران اربعین آماده می‌کنند. آن‌ها در صفحات توئیتری خود تصاویری از پیاده‌روی اربعین و پرچم‌های دو کشور ایران و عراق را منتشر می‌کنند و می‌نویسند که خانه‌ها، دل‌ها و قلب‌هایشان را به روی زوار حسین‌(ع) باز کرده‌اند.

میزبانی عراقی‌ها از زائران ایرانی اربعین با

 

بیشتر بخوانید:کاربران عراقی به استقبال زائران ایرانی رفتند؛ #الحسین_یجمعنا و #الحسین_ یوحدنا

فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی


#ارتش_مردمی_انقلابی عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

هیچ فرماندهی حاضر به توضیح این عکس نشد عکس


صحرای کربلا در عملیات رمضان

سال‌ها از جنگ می‌گذرد و هر عکسی که بتواند سندی از واقعیت‌های هشت ساله دفاع مقدس باشد، منتشر شده است اما اگر نسل امروز ما نتوانسته‌اند با جنگ ارتباط برقرار کنند، مقصر اصلی آن مسئولان فرهنگی هستند.

دلت قرص، من اجازه نخواهم داد


#ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_باش‌

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: با تأکید بر اینکه عده ای در تلاش برای القای این تفکر به جوانان هستند که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد، گفتند: دشمن می خواهد ملت ایران را به این جمع بندی برساند که در کشور بن بست است و هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل امریکا وجود ندارد.من صریحاً اعلام می کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: البته این اتفاق نخواهد افتاد و به حولِ قوه الهی و با همراهی مردم و جوانان، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت چنین اتفاقی در کشور بیفتد.