یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

نقش مهم رادار قدیردر قدرت دفاعی و تهاجمی ایران


سرلشکر موسوی: رادار قدیر نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران داشته است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: رادار قدیر نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران اسلامی و کسب دستاوردهای بزرگ در این حوزه ایفا کرده است.


#حب_الحسین_یجمعنا

#ما_ملت_امام_حسینیم

#ما_سرباز_حسینیم #ارتش_فدای_ملت_ملت_فدای_ارتش

#چالش_دعوت_به_هوشیاری 

#ارتش_کلمه_طیبه #ارتش #ارتشی

#صدای_ارتش #ارتش_ایران #ارتشیان

#نداجا #نهاجا #نزاجا #پداجا 

#مرز_پر_گهر#مرزپرگهر #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

#من_هم_یک_ارتشی_هستم#دریادارسیاری#ناخداصمدی

#امیرارتش_سیاری #تاریخ

 به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم الحاق سامانه راداری قدیر به سامانه‌های راداری شبکه پدافند هوایی کشور که در استان یزد انجام شد، ضمن قدردانی از نیروهای فنی و عملیاتی هوافضای سپاه، اظهار کرد: سردار حاجی‌زاده با روحیه جهادی منشأ برکات زیادی در بخش پدافند هوایی و راداری کشور است.

وی افزود: بابت وجود رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقشی مهم در اقتدار همه‌جانبه ایران ایفا می‌کنند، خدا را شاکریم.

فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه با اشاره به اهمیت دستاوردهای نظامی کشور گفت: با راه‌اندازی  چنین رادارهایی، قدرت کشف و تسلط پدافند هوایی بر همه بخش‌های آسمان ایران اسلامی افزایش پیدا کرده است.

امیرموسوی در ادامه با بیان این‌که حدود 20 سال پیش بسیاری از سیستم‌های راداری ایران به خاطر نداشتن یک قطعه از کار می‌افتادند، تصریح کرد: امروز جوانان نخبه و ولایت‌مدار ایرانی توانایی ساخت رادار‌های پیشرفته را دارند که جای شکر و سپاسگزاری دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه پدافندی نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران اسلامی و کسب دستاوردهای بزرگ در این حوزه ایفا کرده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.