یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

توانمندی دانشجویان ارتش در ساخت موتور‌های «جت»


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مشارکت دانشجویان در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز خبر داد و گفت: دانشجویان توانمند ما امروز در ساخت موتور‌های جت فعال هستند.
بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده»در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: مطابق با مطالبات فرمانده کل ارتش از مجموعه نیرو‌های ارتش امروز برنامه‌های تربیتی در جهت تربیت نیرو‌های ولایتمدار، سلحشور و توانمند گام برمی‌داریم و در این مسیر با حمایت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دانشگاه‌های ما پیش می‌رود.

  وی با اشاره به برنامه‌ریزی در جهت پیشرفت دانشجویان و دانش‌پژوهان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی، افزود: امروز دانشگاه‌های ما از برنامه‌های مطلوبی در راستای رشد و تعالی دانش نظری و مهارتی برخوردارند و برنامه‌ها را در این جهت تنظیم کرده‌ایم.

نصیرزاده با اشاره به توانمندی دانشی نیرو‌های جوان و دانشجویان دانشگاه‌های تفسیر ارتش، اضافه کرد: امروز دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز مشارکت می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: به جرأت امروز می‌گویم که دانشجویان ما از بهترین‌های رشته خودشان در داخل کشور و حتی در سطح جهان هستند؛ چرا که این عزیزان مهارت را در کنار دانش نظری می‌آموزند و کارگاه‌های موثری امروز در اختیار دانشجویانمان قرار گرفته است.

وی افزود: امروز برخی کارگاه‌های دانشگاه‌های ما قادر به ساخت نسل‌های مختلف موتور‌های جت هستند و از مطالبات جدی ما این است که مسئولان آموزش، ساعات آموزش کارگاهی را افزایش دهند.

نصیرزاده با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و ارتباط آن با توان دفاعی اظهار داشت: امروز دانشگاه‌های ما آموزش‌ها اساسی را ارائه می‌دهند و ما مطابق با اجرای برنامه‌های آموزشی همچون گذشته از افسران توانمند، سلحشور و ولایت‌مدار که موجب افزایش قدرت نظامی و قدرت ملی ما خواهند شد، استفاده خواهیم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.