یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

در دانشگاه علوم پزشکی ارتش؛ دومین کمیته عالی طرح انطباق ارتش برگزار شد

به گزارش میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش،امیردریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش در این کمیته که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، گفت: رعایت انطباق هم سفارش اکید اسلام و هم از حقوق افراد است.

وی افزود: علاوه بر روشن نمودن مسیر اجرای طرح انطباق و ابلاغ دستورالعمل مربوطه، برنامه ریزی و اقدامات لازم در جذب نیرو و تربیت کادر صورت گرفته است.
امیر دریادار دوم مداح خاطرنشان کرد: بیمارستانهای ارتش در رعایت شئونات در نقطه مناسبی است اما ما برای بهتر شدن تلاش می کنیم.
 حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته و به امید رسیدن به نقطه مطلوب، به روایتی از رسول اکرم(ص) استناد کرد که فرمودند: ای بندگان خدا شما مانند مریضها هستید و پروردگار عالمیان مانند طبیب است؛ لذا مصلحت مریض آن چیزی است که طبیب آموزش میدهد و تدبیر می کند نه آن چیزی که مریض میل دارد و پیشنهاد می دهد، پس تسلیم امر الهی باشید تا از رستگاران شوید.
وی افزود: در دستورات دینی بر رعایت عفاف و توجه به حریم ها و حدودها تاکید شده است و عمل به دستورات الهی سودی دارد که به بندگان می رسد.
حجت الاسلام صنعت پور تصریح کرد: کار عقیدتی سیاسی ها در طرح انطباق نظارتی است که همکاران انجام می دهند و نیاز به حمایت دارند.
وی خاطرنشان کرد: آن چه مهم است اینکه باید از ظرفیت موجود برای اجرای طرح انطباق تلاش کرد و برای رسیدن به نقطه مطلوب اراده و برنامه داشت و برای اجرای بهتر این طرح، فرصت و بستر کارهای فرهنگی اماکن درمانی نیز باید مهیّا شود.
بنا بر این گزارش؛ منظور از طرح انطباق(به کارگیری افراد در تخصص های مرتبط با خود است ) .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.