یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

امیر سرتیپ ولی وند: پژوهش محوری به عنوان یک رسالت در دستور کار ارتش قرار دارد

به گزارش میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دافوس به عنوان دانشگاه تحصیلات تکمیلی ارتش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از اساتید بسیار خوب و باتجربه هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوره دیده در کشور‌های دوست و همسایه استفاده می‌کند. این اساتید آماده هستند که در زمینه تدریس افسران میانی نیرو‌های مسلح تلاش کنند، تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش درباره اهمیت این دانشگاه در ارتقای زیرساخت های علمی نیروهای مسلح کشورمان گفت: بحث تاکتیک، عملیات و راهبرد اگر بر مبنای علم و دانش نباشد راه به جایی نخواهد برد.
وی ادامه داد: ما تعریف تاکتیک، عملیات و راهبرد را به گونه‌ای به دانشجویان ارائه می‌دهیم که بتوانند زمینه تولیدات دفاعی را فراهم کنند. چراکه اگر تاکتیک به عنوان یکی از درس‌های اصلی مشخص نباشد خرید و تهیه تسلیحات بی فایده است.
امیر سرتیپ ولیوند در پایان یادآور شد: دانشجویان و اساتید در کلاس‌های درسی دافوس بحث‌های مختلف دوجانبه دارند که انتظار داریم به تولید نظریه تبدیل شده و در نهایت به تولید دستاوردهای دفاعی بومی منجر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.