یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

امیر سرتیپ حیدری:غائله کردستان با حضور مردم غیور کرد به پیروزی رسید

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان تیپ ۳۶۴ متحرک هجومی مهاباد گفت: کشور ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود مبارک ولی عصر (عج) و ولی فقیه شاهد تحقق آیات الهی هستیم. اختلاف لسان و رنگ ها، نشانه های وجود خداوند تبارک و تعالی است و کشور ما هم مشمول نشانه ها و آیات خداوند است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری به تحرکات دشمن در دوران گذشته نسبت به منطقه کردستان اشاره کرد و افزود:  کردستان عزیز زمانی چشم طمع دشمنان بود. از اوایل انقلاب اسلامی دشمن ابله و نادان کردستان را به عنوان یک پناهگاه برای خودش انتخاب کرده بود غافل از اینکه مردم مسلمان، غیرتمند و غیور کرد روزی پوزه آنها را به زمین خواهند مالید و این کار نیز انجام شد . 

 برچسب ها : امیر حیدری , میثاق نیوز , کردهای غیور

 


وی با اشاره به دفع غائله کردستان، گفت: غائله کردستان به اتمام نمی رسید مگر اینکه خود مردم کرد پادرمیانی کردند و نهضتی علیه ضد انقلاب راه انداختند و ضد انقلاب را از کردستان بیرون کردند و این در تاریخ ثبت شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به بمب گذاری سالهای نه چندان دور منافقین در منطقه کردنشین مهاباد اشاره کرد و افزود: چند سال گذشته در همین مهاباد ضد انقلاب اقدام به بمب گذاری کرد  و تعدادی از مردم کرد را به شهادت رساند که این اتفاق لکه ننگینی از ضد انقلاب را در تاریخ مهاباد ثبت نمود تا با اهدای چندین شهید برگ زرینی نیز برای این مردم در تاریخ ایران به یادگار بماند.
وی به ابعاد شخصیتی مردم کرد اشاره و تصریح کرد: مردم مبارز کرد مردمی دوست‌داشتنی، مسلمانان، متعهد به اسلام و قرآن و مخصوصاً به وطنشان هستند، که تصدیق این تعهد در اشعار کردی قابل مشاهده است که رگه هایی از وطن پرستی و وطن دوستی و دادن جان و سر و پا برای احیا و پاسداشت و نگهداشت وطن وجود دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به قدرتمندی پیشمرگ های کرد اشاره کرد و افزود: شاید آمار کثیری از شهدای مردم کرد، پیشمرگ هایی هستند که در اوایل انقلاب با جسارت و غیرت خود، دل به دریا زدند و آمدند و از انقلاب اسلامی پاسداری کردند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری به جایگاه ارزشمند کارکنان کرد در ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن از کارکنان غیرتمند کرد در بخش های مختلف استفاده کرد و آنها با ایثارگری نشان دادند که انسان هایی هستند که پای آرمان های نظام در تمامی حوزه ها ایستاده اند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.