یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

تشییع پیکر خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش در تبریز

تشییع پیکر خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش در تبریز

تبریز- آیین تشییع پیکر خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش در تبریز با حضور پرشور مردم برگزار شد.

روز گذشته یک فروند هواپیمای اف ۵ پایگاه شهید فکوری تبریز هنگام بازگشت از مأموریت آموزشی به علت اشکال فنی دچار سانحه شد و خلبانان این هواپیما که با اقدام شجاعانه و با نثار جان خود مانع از سانحه بزرگ‌تر شدند، به شهادت رسیدند.

در این حادثه یک شهروند تبریزی نیز به شهادت رسید.

سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد خلبانان این هواپیما بودند که به فیض شهادت رسیدند.

صبح امروز سه شنبه مراسم تشییع پیکر این شهدای والامقام در میدان شهدای تبریز برگزار شد. این شهدا در وادی رحمت به خاک سپرده می‌شوند.

مسئولان به خاطر شهدا اختلافات را کنار بگذارند

امام جمعه تبریز نیز در این مراسم گفت: این تشییع پیامی به مسئولین دارد و اینکه به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید و به برای یک مسئولیت به جان هم نیفتید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم اظهار داشت: مردم تبریز وفادار نیروهای مسلح و قدردان آنها هستند و این تشییع نمونه آن است.

وی به خاطره امیر واحدی فرمانده نیروی‌هایی ارتش اشاره کرده و افزود: امیر واحدی می‌گفت وقتی من سرهنگ شهید صادق فلاحی را می‌دیدم به او شهید بابایی می‌گفتم. او اهل مسجد و قرآن بود.

امام جمعه تبریز به دیگر شهید خلبان این سانحه اشاره کرد و گفت: شهید حنیفه زاد یک نظامی مخلص و پرتلاش بود.

وی در خصوص شهید پرویز حبیبی که در این سانحه آسمانی شد نیز افزود: چقدر اینها عزیزند و شما مردم چقدر عزیز هستید که از مردان الهی اینگونه تقدیر می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: این تشییع پیامی به مسئولین دارد و اینکه به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید و به برای یک مسئولیت به جان هم نیفتید.

وی با بیان اینکه این شهدا برای میهن اسلامی خون داده‌اند، گفت: لباس رزم برای او کفن است.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید کرد: تا زمانی که مردم نیروهای مسلح خود را دوست دارند، هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

وی به رشادت خلبانان این سانحه اشاره کرده و گفت: شهید صادق فلاحی عزیز و شهید علیرضا حنیفه زاد می‌توانستند به بیرون بپرند، اما داخل هواپیما ماندند و به سمت دیگر هدایت کردند تا به مردم آسیب نرسد و خود را فدا کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.