یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

مشاغل کلیدی ارتش به افسران جوان سپرده می‌شود


مشاغل کلیدی ارتش به افسران جوان سپرده می‌شود

فرمانده کل ارتش گفت: در آینده‌ای نه‌چندان دور، بالاترین مشاغل ارتش را تحویل دانش‌آموختگان دافوس آجا خواهیم داد تا خواسته فرمانده کل قوا مبنی بر تحویل مسئولیت‌های مهم به جوانان، تحقق یابابد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم سی و یکمین دوره دانش‌آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در جمع خبرنگاران با اشاره به فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان این دانشگاه اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مسندهای مهم‌تر ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند.

  وی افزود: انتظار کلی این است که دانش‌آموختگان دافوس ارتش کمک کنند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی هرچه زودتر به وقوع بپیوندد و حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی تمدن نوین اسلامی و پیاده شدن تمام اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعمیق و تسریع پیدا کند.

فرمانده کل ارتش گفت: وظایف سنگینی بر عهده دانش‌آموختگان دانشگاه دافوس ارتش قرار دارد و باید آنچه که در طول این ایام در دانشگاه جنگ در حوزه‌های مختلف آموختند، همه را به بهترین نحو پیاده‌سازی کنند.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور، بالاترین مشاغل ارتش و نیروهای مسلح را تحویل این عزیزان دهیم تا خواسته فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تحویل مسئولیت‌های مهم به جوانان نیز تحقق پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.