یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

لزوم تقویت ایران در عرصه‌های نظامی

لزوم تقویت ایران در عرصه‌های نظامی

همدان- جانشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران باید در عرصه‌های نظامی قدرتمند باشد.

امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده صبح سه شنبه در چهل و سومین دوره فارغ التحصیلی خلبانان پایگاه سوم شکاری بابیان اینکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در ۱۹ بهمن به مسئله جنگ ترکیبی، افزود: مسئله‌ای که برای همه ما یک سیاست و راهبرد است و راهکارهای اجرایی جنگ ترکیبی با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی وظیفه امروز ما خواهد بود.

نصیر زاده تصریح کرد: جنگ ترکیبی به معنای قوی شدن در همه عرصه‌ها معنی پیدا می‌کند و متوقف نشدن و موضع دفاعی نگرفتن از ابعاد جنگ ترکیبی شکل می‌گیرد و این موضوع یعنی آن‌قدر قدرت آفندی در همه زمینه‌ها داشته باشیم که ضمن غلبه بر تحریم‌ها بتوانیم در سطح دنیا اثرگذار و مقتدر نشان داده شویم.  


وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی باید آنقدر قوی باشیم که گذشته از اینکه نه تنها تهاجمات فرهنگی در ما اثر نکند بلکه در دیگر فرهنگ‌های دنیا اثرگذاری فوری و خوب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سال‌ها است رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی‌ها و محافل گوناگون مسئله قوی شدن را مطرح می‌کنند که اکنون هم مسئله زیبای جنگ ترکیبی را برای این فضا مطرح و بازگو کرده‌اند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: باید برای تحقق تمدن نوین اسلامی زیرساخت‌ها را در همه ابعاد آماده کنیم و ادامه دهنده راه ائمه اطهار و بزرگان دین باشیم.

نصیرزاده گفت: باید با یاس وناامیدی در بین مردم تلاش کرد و ادامه دادن کار با هر شرایطی از دیگر وظایف ما مسئولان است؛ یعنی همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامی در مسئله جهاد تبیین تاکید کردند که باید مرعوب عملیات روانی دشمن نشد و امیدوار بمانیم و راهکارهای زیادی برای اجرای سیاست‌های خود و دولت پیدا کنیم تا کشوری موفق و سربلند مانند همیشه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در هر شرایطی پویا و افکار خوب داشته باشید و جنگ‌های اخیر را مطالعه کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی و ارزیابی کنید، افزود: نحوه کار و فناوری‌های روز را بیاموزید چرا که کار در نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی کاری الهی است.

نصیرزاده با تشریح برنامه نیروی هوایی برای آموزش خلبان‌ها در مدت زمان کمتر و با کیفیت بیشتر بیان کرد: شما خلبان‌ها درباره مسائل روز دنیا مانند مسئله اوکراین فکر کنید به عنوان مثال از جمله نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله جنگ روانی و استفاده از رسانه‌ها است.

این مسئول بابیان اینکه در مسئله اوکراین هر سربازی تبدیل به یک خبرنگار شده و وقتی این گونه مسائل را بررسی می‌کنیم باید برای هر عرصه از جمله عرصه سایبر برنامه‌ریزی کرده و عقب نمانیم واین نکته‌ها را بیاموزیم و نکته خوب و بد را تفکیک کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سعی کنیم بر نیروهای جوان یأس و ناامیدی را از جوانان مملکت خود دور کنیم، چون وقتی یاس و ناامیدی وارد جامعه شود آن جامعه متوقف می‌شود و به تدریج مرگ جامعه فرا می‌رسد.

نصیر زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در دنیا اتفاقات متعددی در حال رخ دادن است که می‌توانست هر کدام از این اتفاقات به سمت ما بیاید اما آنچه که مانع از اتفاق شده قدرتمندی جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها است که اتحاد و همدلی مردم را دربر خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه اگر به همین نقطه‌ای که هستیم قانع باشیم آسیب جدی خواهیم دید مسیری موفق است که درحال حرکت وترقی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.