یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

قدم دشمن به خیابان‌هایی که مزین به‌نام شهداست را قطع می‌کنیم


قدم دشمن به خیابان‌هایی که مزین به‌نام شهداست را قطع می‌کنیم

گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما اجازه نمی‌دهیم به دشمن که در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهدا مزین است قدم بگذارد، که اگر قدم بگذارد، قدمش را قطع خواهیم کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر چهارشنبه در اجتماع بانوان گنابادی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این اقتدار را بر نمی‌تابند و به همین علت روز به روز علیه ما توطئه می‌کنند.

  فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: توطئه گرانی که امروز بازیچه دست دشمنان شدند بدانند که نخواهیم گذاشت خون مقدس آرمان عزیز و شهدای عزیز پایمال شود و نخواهیم گذاشت دشمن اجازه به خود بدهد که در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهدا مزین است قدم بگذارد که اگر قدم بگذارد قدمش را قطع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر امروز آن طوری که جامعه انقلابی مطالبه می‌کند با این مگسان برخورد نمی‌شود اراده فرمانده کل قوا است ولی روزی که حضرت آقا فرمان برخورد صادر کنند بدانند که هیچ جایی در این کشور نخواهند داشت.

حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا شکل گرفته و تبدیل به درخت تناوری شده است، اظهار کرد: عزت، اقتدار، بصیرت و معنویت امروز ما رهین رهبری‌های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه شهدا به ما یاد داده اند که مبادا لحظه‌ای امام و رهبر و مقتدایمان را تنها بگذاریم، خاطرنشان کرد: لازمه این امر در صحنه بودن و پیروی از فرامین ولایت فقیه است و برای اقتدای به شهدای عزیز راهی جز تبعیت از ولایت نداریم.

وی با تبیین جایگاه ولایت در نظام مقدس اسلامی اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های قرآنی خداوند متعال خود را به عنوان صراط مستقیم معرفی کرده است و رسول خدا (ص) و همه معصومین (ع) در زمان حیات خود نماد صراط مستقیم بودند و امروز در غیاب رسول الله و انبیا، ولایت فقیه نماد عینی صراط مستقیم امت است که امروز مترتب بر شخصیت الهی امام خامنه‌ای عزیز است.

حیدری با تبریک شهادت افتخارآمیز شهید آرمان علی وردی، از او به عنوان طلبه‌ای رشید، ولایی، حزب اللهی و پیرو راه ولایت و ادامه دهنده راه شهیدان نام برد و با ادای احترام به مادران شهدای خطاب به آنها گفت: شهدای عزیز از دامان پاک شما مادران به ملکوت اعلی عروج کردند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.