یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

نجات جان یک مادر باردار در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش


نجات جان یک مادر باردار در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش
 
یگان امداد و درمان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش همزمان با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جان بانوی بارداری ساکن در یک روستا و منطقه صعب العبور که دچار مشکل شده و حال نامساعدی داشت را نجات داد.
به گزارش قرارگاه رسانه‌‌ای رزمایش، امیر دریادار دوم بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی جاسک نیروی دریایی ارتش گفت: همزمان با برگزاری رزمایش در منطقه عمومی جاسک به ما اطلاع دادند که خانم بارداری ساکن در یک روستا و منطقه صعب العبور دچار مشکل شده و حال نامساعدی دارد و به دلیل شرایط نامساعد جوی و در پی بارندگیهای شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی، امداد رسانی با مشکل مواجه شده بود و به دلیل تاریکی هوا و بارندگی امکان امدادرسانی هوایی نیز وجود نداشت.
  وی ادامه داد: در این شرایط کارکنان یگان امداد و درمان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند و در اقدامی جهادی که بیش از ۱۲ ساعت طول کشید، توانستند خودشان را به آن روستا رسانده و این بانوی باردار را به بیمارستان منتقل کنند.
دریادار دوم بمانی با بیان اینکه این فرایند ساده نبود گفت: خوشبختانه این کودک به دنیا آمده و او و مادرش در سلامت کامل هستند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش در هر شرایطی خودشان را خادم مردم می‌دانند و آماده هستند در هر ساعت از شبانه روز و در شرایط مختلف جوی مشتاقانه برای خدمت به مردم بشتابند و هیچ چیزی مانع خدمت رسانی آن‌ها به مردم عزیز میهن ما نمیشود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.