یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

امیر دریادار سیاری:تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی یکی از راه های غلبه بر دشمنان است


امیر دریادار سیاری:تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی یکی از راه های غلبه بر دشمنان است/ باید راه شهدا را ادامه دهیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمن شناسی است.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در نخستین یادواره شهدای ارتش در تهران بزرگ (گرامیداشت ۶۰۰ شهید ارتش در مناطق ۶ و ۷ تهران) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این بسیار پر معناست. ما یاد شهدا را زنده نگه می داریم اما کافی نیست و باید از خانواده های معظم شهدا و دست اندرکاران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تشکر کرد و این ارزشمند است.
وی افزود: چیزی که امروز مورد نیاز جامعه ما است این است که باید شهدا، آرمان ها، اعتقادات و اهداف شهدا را قدر بدانیم و بر اساس آن راه شهدا را ادامه دهیم.
  دریادار سیاری با بیان اهمیت انتقال مکتب و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، تصریح کرد: جوانی که در دوران مختلف بزرگترین سرمایه اش یعنی جانش را در طبق اخلاص گذاشته و از کشورش، شرفش و انقلاب دفاع کرده و آگاهانه به شهادت رسیده را باید ارج نهیم و بدانیم آنچه که در جنگ نرم امروز مهم است شناخت فرهنگ ایثار و مکتب شهادت است که باید ادامه یابد.
وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان، شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.