یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

نواخته شدن زنگ انقلاب به طور هم‌زمان در مدارس کشور


صبح امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه رفاه در تهران زنگ انقلاب نواخته شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: امام خمینی(ره) بعد از تبعید اولین مکانی که در آن‌جا قدم گذاشتند مدرسه رفاه بود این موضوع نشان دهنده نقش مهم مدارس است.

او گفت: ما در المپیاد٢٠٢٢ رتبه چهارم جهان را به دست آورده ایم و در انرژی‌های صلح آمیز عضو باشگاه‌های صلح هسته‌ای ١٠نفره هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما جزو معدود کشورهایی هستیم که واکسن کرونا را تولید کرده ایم. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تربیت فرهنگی دانش آموزان و مدارس است.

  نوری درباره  مراسم اعتکاف دانش آموزان کشور گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت نورینو در اعتکاف دانش آموزی ثبت نام کنند. فردا ١١٠٠مدرسه در کشور افتتاح خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با تعلیم و تربیت مسئله ما فرهنگ است، فرهنگ انقلاب بار تازه‌ای به نسل ما عرضه می‌کند که عمدتا در عرصه تربیت است.

وی با بیان اینکه باورمندی را حضرت امام (ره) برای ما به جا گذاشتند گفت: فرهنگ انقلاب صادر شد و در این مرز باقی نماند. ما در حوزه نانو رتبه برتر را داریم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم سایر قله‌های جهانی را با حضور معلمان و دانش‌آموزان فتح کنیم، در آینده نزدیک شاهد ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش تهران نیز گفت: زنگ انقلاب همزمان با آغاز جشن‌های ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط نوری به صدا درآمد. 

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: ساعت ٩:٣٣صبح همزمان با شروع دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در ١١١ مدرسه به طور همزمان زده شد.

او ادامه داد: همزمان با این مراسم زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نیز به صدا درآمده است.

وی افزود: سه رکن اصلی رهبری امام خمینی ، مردم و مکتب باعث شد انقلاب اسلامی ایران پیروز شود، این انقلاب ارث گران‌بهایی است که باید پای آن بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی در دست ماست و باید این موهبت الهی را به نسل آینده تحویل دهیم.

کریمیان ادامه داد: ما باید در مسیر اسلام حرکت کنیم، سکان انقلاب اسلامی امروز در دست رهبر فرزانه است و مردم  همراه با این انقلاب هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.