یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

خلبانان هوانیروز اصفهان برای کمک به مردم لرستان پرواز کردند


خلبانان هوانیروز اصفهان برای کمک به مردم لرستان پرواز کردند

  فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: خلبانان هوانیروز اصفهان امروز برای کمک به مردم لرستان پرواز کردند.

  به نقل از مهر، سرهنگ خلبان بهرام نظری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خلبانان بالگرد شینوک پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، امروز با انجام هفت ساعت پرواز امدادی در مناطق روستایی چال طلا و گلی‌چاس شهرستان الیگودرز استان لرستان، ضمن رساندن آذوقه و اقلام مصرفی ضروری خانواده‌ها به مناطق محاصره شده در برف، تعداد ۵۰ نفر از مردم منطقه را ترابری هوایی کردند.
وی گفت: ۱۲ تن علوفه دامی ضروری برای دام روستاییان و عشایر که به علت سقوط بهمن، ارتباطشان با مراکز شهرستان قطع شده بود توسط پروازهای پایگاه چهارم هوانیروز ارتش تأمین شد.
  سرهنگ خلبان نظری تصریح کرد: در روستای چال طلا، مردم برای رسیدن به منازل خود مجبور به عبور از رودخانه با گرگر (کابل عبور از رودخانه) بودند که در پی بارندگی شدید، گرگر این روستا تخریب شده بود و امروز، مصالح، کابل و امکانات اصلاح گرگر با بالگرد به این روستا رسانده شد.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان که برای هدایت میدانی عملیات امدادی پروازها، در الیگودرز حضور دارد از همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف استان در خدمت به مردم تقدیر کرد و گفت: پروازهای امدادی ما در منطقه تا زمان پایان درخواست عملیات امدادی از سوی ستاد بحران کشور و امریه‌های واصله از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادامه خواهد داشت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.