یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

تسلیحات و تجهیزات مناسب برای جنگ‌های احتمالی آینده آماده شده است


تسلیحات و تجهیزات مناسب برای جنگ‌های احتمالی آینده آماده شده است

فرمانده کل ارتش گفت: با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب در ارتش آماده شده است.

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: اگر فیلم‌های رژه‌های سال‌های گذشته را مشاهده کنید و مقایسه‌ای با آنچه امروز در رژه حاضر بود انجام دهید، شاهد پدیده جدیدی خواهید بود.
وی افزود: نیروی زمینی قهرمان ما پوست‌اندازی کرده و شما یک نیروی زمینی جدید را در این رژه و هم در عرصه‌های مختلفی که مشغول انجام مأموریت است مشاهده می‌کنید که با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب برای آن آماده شده است.

  فرمانده کل ارتش اظهار داشت: بسیاری از مسائل مانند راهبردها، راهکنش‌ها و آموزش‌ها و مناسبات فی ما بین جزو تغییرات اساسی در نیروهای مسلح ما است که به‌وجود آمده است.

موسوی گفت: اگر ما در گذشته یک نیروی مسلحی بودیم که با تمام توان می‌خواستیم از حدود و ثغور خود دفاع کنیم، امروز این اطمینان کامل را داریم که می‌توانیم در مقابل هر قدرتی که نگاه چپ به این خاک کند و هر قدرتی که تصور بهم خوردن توازن قدرت را داشته باشد و خیال تجاوز در مغز او ایجاد شود، کاملاً با او مقابله کنیم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: هم در عرصه زمینی هم دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شاهد رشد و ارتقا نیروهای ارتش هستید به نحوی که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتاً تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.

وی اظهار داشت: برنامه‌هایی که در ارتش با کمک دانشمندان جوان تهیه شده و به تصویب رسیده است به صورت برنامه‌های پنج ساله آماده شده و طرح‌های دراز مدت بیست ساله نیروهای مسلح نیز آماده است و حرکت نیروهای مسلح بر اساس آن انجام می‌گیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.