یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

با حضور مقامات لشکری و کشوری انجام شد؛رونمایی از سردیس ۸ شهید ارتش


با حضور مقامات لشکری و کشوری انجام شد؛رونمایی از سردیس ۸ شهید ارتش

 

آیین رونمایی از سردیس هشت شهید ارتش،  امروز شنبه با حضور مسئولان لشکری و کشوری در ستاد ارتش برگزار شد.
 آیین رونمایی از سردیس هشت شهید ارتش، با حضور مقامات لشکری و کشوری ظهر امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.
در این آیین، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، «حسین نظری» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، «رضا صیادی» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و برخی مقامات حضور داشتند.
   معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم، با بیان اینکه شهادت یک سرآغاز است، اظهار داشت: ارتش محمل فداکاری و ایثار است. در دوره‌های مختلف افراد بسیاری بوده و هستند که برای عزت کشورمان، فداکاری و ایثار کرده و جان خود را فدا کردند؛  در دوران کرونا نیز افراد زیادی از خودگذشتگی کردند تا ما در آسایش و آرامش باشیم.
وی با بیان اینکه در همه کشورها احترام به ایثارگران و اسطوره‌ها جزو افتخارات ملی است، یادآور شد: همه ما مدیون ایثارها و فداکاری‌های شهدا هستیم. به همه عزیزانی که با ایثار و فداکاری خود، باعث ایجاد آرامش و آسایش شدند، تعظیم می‌کنیم و اقدامات ما در پاسداشت و گرامیداشت شهدا برای زنده نگه داشتن یاد این عزیزان است.
در این مراسم، از سردیس متعلق به شهیدان علی زارع نعمتی، ابوالفضل عباسی، علیرضا یاسینی، غلامرضا مخبری، نصرالله آسیایی، رسول عبادت، جواد فکوری، عباس دوران رونمایی شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.