یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

امیر سرلشکر موسوی:تعالی ارتش مرهون زحمات معلمان و استادان است


امیر سرلشکر موسوی:تعالی ارتش مرهون زحمات معلمان و استادان است

 

فرمانده کل ارتش گفت: تعالی ارتش و آنچه که به عنوان سرمایه و ارزش اعم از ایمان، انضباط و آموزش در اختیار داریم مرهون زحمات استادان بوده و ما قدردان زحمات عزیزان هستیم.
 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین تجلیل از استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، درباره نقش استادان حوزه دفاعی در دستیابی به دستاوردهای  دفاعی و ارتقای توان  رزمی ارتش گفت: آنچه در ارتش طرح‌ریزی و اجرا می‌کنیم، از آموزش‌های فراگرفته ما از استادان و معلمان است.
   امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه دانشگاه و استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش منشا خدمات ارزشمندی بوده‌اند، ادامه داد: دانشجویان فرصت حضور و آموزش در دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه فرماندهی و ستاد که عالی‌ترین مرکز تعلیم و تعلم ارتش در حوزه علوم دفاعی و نظامی است را مغتنم بشمارند؛ هر جمله‌ای در دانشگاه برای دانشجویان درس‌های بزرگی از حضور افتخار آمیز ارتش و درس آموخته‌های غنی فرماندهان رشید و شهید در میدانهای علم و عمل و عامل موفقیت در مسئولیت‌های خطیر آتی است.
فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالگرد استاد مطهری افزود: برای موفقیت، عزت و سرافرازی باید هر روز از خدا بخواهیم که شاگردان خوبی برای اعتلای ایران عزیز باشیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که استادان و پیشکسوتان ما با صدای رسا بگویند که این دانشجویان تربیت شده ما هستند.
امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: در مجموعه‌های نظامی، استادان در میدان واقعی رزمایش‌ها و عمل تجربه کسب کردند و ما در محضر این عالمان نظامی توشه ارزشمندی از علم و تجربه را توامان دریافت می‌کنیم.
وی تاکید کرد: منش نظامی یک مقوله مهم در فرآیند ماموریت و کار نظامی است که توسط استادان به دانشجویان و هنرآموزان در مراکز متعدد آموزشی منتقل می‌شود.
امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه روز معلم فرصتی مغتنم برای تشکر و قدردانی از بزرگانی است که موفقیت خود را مرهون آن عزیزانیم، یادآور شد: تعالی ارتش و آنچه که به عنوان سرمایه و ارزش اعم از ایمان،انضباط و آموزش در اختیار داریم مرهون زحمات استادان بوده و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات آن بزرگواران باشیم. از تمامی همرزمان عزیزم که در مقام معلم در یگانهای  زمینی، پدافند، هوایی ، دریایی و ستاد ارتش مسئولیت و ماموریت تعلیم رهپویان حوزه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را دارند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.
در پایان این مراسم از استادان برتر و پیشکسوتان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تقدیر به‌عمل آمد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.