یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح مشاور امین فرماندهان هستند


کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح مشاور امین فرماندهان هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با کارکنان روابط عمومی این نیرو، ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه رسانه، با بیان اینکه روابط عمومی چشم بینای هر سازمانی است، اظهار داشت: کارکنان روابط عمومی با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین در حوزه رسانه فرماندهان را یاری می‌دهند تا بهترین عملکرد را در معرفی و انتشار اخبار عملکرد و توانمندی‌های نیرو در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته باشند.

  امیر واحدی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای و روابط عمومی در ارتش به‌ویژه در نیروی هوایی نسبت به سایر سازمان‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: کارکنان روابط عمومی این نیرو با کار حرفه‌ای و با رعایت ملاحظات امنیتی نسبت به تولید، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار اقدام می‌کنند که علاوه بر نشان دادن اقتدار ارتش و نهاجا به مردم و جهانیان، دشمن را در دستیابی و بهره‌برداری از اطلاعات ناکام گذاشته‌اند و این با بصیرت بالای کارکنان روابط عمومی امکان‌پذیر بوده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: روابط عمومی کار بسیار حساس و دقیق و فعالیت در این عرصه نیازمند کار شبانه‌روزی است. روابط عمومی کارکنانی صبور، پا در رکاب، باتجربه و زبده را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی علم و هنر نفوذ در دل‌ها و پل ارتباط بین کارکنان، جامعه است، عنوان کرد: حوزه عمل روابط عمومی احساسات و افکار عمومی است که این بخش با فن و هنر خود به جامعه تأثیرگذار می‌گذارد و بازخورد واقعی افکار عمومی را برای عملکرد بهتر سازمان دریافت می‌کند و در اختیار مسئولان قرار می‌دهد.

امیر واحدی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان روابط عمومی این نیرو با اشاره انعکاس تلاش‌های صورت گرفته نیروی هوایی ارتش در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: معرفی دستاوردهای ارتش به‌ویژه نیروی هوایی ارتش در طی این سالیان در حوزه جهاد خودکفایی، پهپاد، اورهال (بازآماد)، ساخت و رونمایی از دو دستاورد بزرگ ارتش و نیروی هوایی همچون پایگاه زیرزمینی ۳۱۳ و عقاب ۴۴، اجرای طرح‌های مردم‌یاری در روستاهای دوردست و مناطق کمترتوسعه یافته، حضور مستمر در زمان انتشار ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این نیرو، معرفی شهدای نیروی هوایی ارتش و سایر برنامه‌های دیگر تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های روابط عمومی این نیرو است که به‌صورت شبانه‌روزی و با کار جهادی انجام گرفته و در حال انجام است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: روابط عمومی با ایجاد ساختاری نظام‌مند و اصولی در راستای اعتلای نیرو قدم برمی‌دارد و باید همیشه و در هر زمان آماده به کار و فعالیت باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.