یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

حادثه تروریستی شاهچراغ سندی دیگر بر مظلومیت ملت ایران


حادثه تروریستی شاهچراغ سندی دیگر بر مظلومیت ملت ایران

حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.

 گروه سیاست؛ رامین عبدالله‌شاهی: یک جنایت تروریستی در شاه‌چراغ بار دیگر کام ملت را تلخ کرد. هنوز اخبار رکوردشکنی داوطلبان متقاضی در انتخابات مجلس دوازدهم تمام نشده بود که یک حادثه تروریستی از نوع داعشی و در حرم شاه‌چراغ شیراز، کشور را تحت شعاع خود قرار داد. در واقع حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمنان با نقاب داعش و برای ایجاد ناامیدی در مردم است. آنها به دنبال آن هستند تا انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.

  همه چیز در حدود ساعت ۱۹ در ورودی حرم مطهر شاه‌چراغ علیه السلام در شیراز اتفاق افتاد. یک فرد مسلح که قصد ورود به حرم شاه‌چراغ را داشت به زائران حمله کرد که در پی آن یک نفر به نام «غلام‌عباس عباسی» که از خادمان حرم بود در محل حادثه به شهادت رساند و هشت نفر را مجروح کرد که یک آنها به نام محمد جهانگیری پس از دو بار عمل جراحی به علت شدت جراحات وارده و علی رغم تلاش‌های صورت گرفته کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. محمد جهانگیری متأهل، اهل مرودشت و از مأمورین امنیتی حرم مطهر بود که در درگیری با عامل تکفیری تروریستی به دلیل اصابت گلوله مجروح شده بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.