یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

توطئه آشوب در کشور با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح ناکام ماند


توطئه آشوب در کشور با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح ناکام ماند

قم- رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح گفت: دشمنان در روزهای گذشته وعده داده بودند کشور را به آشوب می کشند که با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح توطئه آنان ناکام ماند.

سرلشکر پاسدار محمد باقر صبح دوشنبه در مراسم عهد سربازی که با حضور یکان‌های نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: سالروز امامت و زعامت حضرت ولیعصر (عج) را به ملت ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و مراسم عهد سربازی از سال آینده در تمامی رده‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

  سرلشکر باقری عنوان کرد: نگاه اسلام به آخرالزمان مقدس و الهی است و در مکتب اسلام پایان بشریت پایانی همراه با امید و عدالت است که با قیام مهدی موعود (عج) شکل می‌گیرد.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: این اراده خداوند است که مستضعفین بر زمین حکمفرما باشند و خداوند امام زمان (عج) را ذخیره الهی برای آینده بشریت قرار دادند.

سرلشکر باقری گفت: این اراده خداوند است که مسیر اسلام ناب با وقوع انقلاب اسلامی تولدی دوباره یابد و در دوران امام راحل و مقام معظم رهبری با قدرت و استحکام به پیش برود و این پرچم به دست امام زمان (عج) سپرده شود.

وی با بیان اینکه حکومت امام زمان (عج) حکومت صالحان بر روی زمین است، افزود: کسانی می‌توانند مدعی انتظار و قیام آن حضرت باشند که خود از صالحین باشند و در این سال‌ها ملت بزرگ ایران نشان دادند که امتی اینگونه برای یاری دین خواهند بود.

توطئه آشوب در کشور با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح ناکام ماند

انقلاب اسلامی گامی اساسی برای زمینه سازی امر ظهور است

سرلشکر باقری گفت: ملت ایران از هیچ حادثه‌ای هراس به دل ندارد و انقلاب اسلامی گامی اساسی برای زمینه سازی امر ظهور است.

وی با بیان اینکه علت اصلی خانه نشینی امام علی علیه السلام نبود یاران واقعی بود، افزود: انقلاب اسلامی حاصل ۱۴ قرن مجاهدت علما و شهدا و سختی کشیدن‌های ملت بزرگ ایران به دست امام راحل شکل گرفت تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت و تربیت جوانان و نسل صالح برای یاری آن حضرت باشند.

سرلشکر باقری عنوان داشت: معنای انتظار سکون و گوشه گیری و علاقه صرف به حضرت حجت نیست بلکه ایمان و حرکت جهادی و ایثار و فداکاری و کسب آمادگی است و ملتی که منتظر واقعی است نمی‌تواند در برابر ظلم سکوت کند و ملت ایران این امر را در عمل به اثبات رساندند.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح با بیان اینکه در روایات آمده آن حضرت نبرد سختی با دشمنان خواهند داشت، افزود: حضرت حجت در این راستا نیازمند یارانی مجاهد، معتقد و فداکار است و نیروهای مسلح ایران اسلامی در این مسیر گام بر می‌دارند.

امروز جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی نظیر دارد

سرلشکر باقری ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی نظیر دارد و اگر روزی دشمنان جرأت حمله نظامی به کشور داشتند امروز با قدرت نیروهای مسلح دشمن فکر تجاوز نظامی به کشور ما را کنار گذاشته است و امنیت کشور علارغم تلاش دشمنان مثال زدنی است.

رئیس ستاد مشترک نیروی‌های مسلح کشور با بیان اینکه دشمنان در روزهای گذشته وعده داده بودند ایران را به آشوب می‌کشانند، افزود: هوشیاری ملت بزرگ ایران و استحکام نیروهای مسلح در تمام کشور، نقشه‌های دشمنان را بر نقش بر آب کرد و توطئه آنان ناکام ماند و خدا را به خاطر امنیت کشور شاکریم.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور عهد خواهند بست که در برابر دشمنان سازش نکرده و با آنان مقابله کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.