یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

مؤلفان کتب درسی با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند


مؤلفان کتب درسی با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند

مؤلفان کتب درسی، در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی به کتاب‌های درسی با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند.

 در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، جمعی از مدیران و مؤلفان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی دیدار نمودند.

  در این دیدار، دریادار ایرانی با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ضمن تقدیر و تشکر از سعی و اهتمام همکاران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در امانتداری از ارزش‌ها و انتقال آن به دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم، به تشریح بخش‌هایی از عملیات ناوگروه ۸۶ پرداخت.

دریادلان استوار این ناوگروهِ امنیت آفرین و تحول گرا از چهار اقیانوس هند، آرام شمالی، اقیانوس آرام جنوبی و اقیانوس اطلس و هفت دریا و تنگه‌های مهم راهبردی با افتخار گذر کردند. ناوگروه از منطقه انحصاری اقتصادی ۲۲ کشور و آب‌های سرزمینی ۸ کشور عبور کرد و به ۵ بندر بمبئی هندوستان، جاکارتا اندونزی، ریودوژانیرو برزیل، کیپ تاون آفریقای جنوبی و بندر صلاله کشور عمان، از ۳ قاره جهان پهلوگیری داشته است.

در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی کارگروهی جهت بررسی و تعیین ضوابط نحوه ورود این دستاورد بزرگ تشکیل خواهد شد. در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی، کارگروهی جهت بررسی و تعیین ضوابط نحوه ورود این دستاورد بزرگ تشکیل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.