یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

تحریم‌ها نمی‌تواند موتور پیشران پدافند را متوقف کند


تحریم‌ها نمی‌تواند موتور پیشران پدافند را متوقف کند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رشد تسلیحات موشکی راداری و پهپادی نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد، گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند موتور پیشران و پیشرفت پدافند را متوقف کند.امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع معاونت‌های تخصصی این نیرو، اظهار داشت: نیرو انسانی نخبه و متخصص اولین مؤلفه پدافند برتر و کارآمد است.

  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: در زمینه ارتقا علوم پدافندی تمامی بسترها و ظرفیت‌ها به کارگرفته می‌شود و از طرح‌های علمی و فنی برتر بویژه در حوزه پهپاد استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اساس و پایه مراکز علمی آموزشی و تحقیقاتی این نیرو بر پایه پژوهش محوری است، ابراز داشت: پدافند برتر زمانی نمایان می‌شود که همیشه چند گام جلوتر از تهدیدات باشیم و بتوانیم در موقعیت‌های مختلف اقدام غیرقابل پیش بینی و متقابل را انجام دهیم.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه رشد تسلیحات موشکی راداری و پهپادی نوید آینده‌ای درخشان در مجموعه پدافند هوایی را می‌دهد، گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند موتور پیشران و پیشرفت پدافند را دچار اختلال و توقف کند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی مراکز علمی این نیرو در راستای پذیرش و انتقال دانشجو به منظور تبادل دانش و هم‌افزایی با سایر دانشگاه‌های نظامی کشورهای هم پیمان در مرحله نهایی و اجرایی است، تاکید کرد: اساسی‌ترین اولویت ارتش و نیروهای مسلح کشورمان پیشرفت لحظه‌ای مطابق با فناوری روز دنیا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.