یاضامن آهو

اقتدار ملی

یاضامن آهو

اقتدار ملی

ارتقای توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در تامین امنیت شناورها


ارتقای توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در تامین امنیت شناورها

بوشهر- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتقای توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در حفاظت و تامین امنیت شناورها خبر داد.

 دریادار شهرام ایرانی صبح شنبه در حاشیه محفل انس با قرآن در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به منظور ارتقای توان اطلاعاتی و عملیاتی ارتش برگزار شده است.

  وی اضافه کرد: طی چهار سال گذشته‌های رزمایش مشترک مرکب از ایران و روسیه و چین برگزار شده و امسال شاهد برگزاری متفاوت این رزمایش بودیم و با افزایش کشورهای شرکت‌کننده همراه بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از افزایش تعداد شناورهای ایران، روسیه و چین در این رزمایش خبر داد و بیان کرد: امسال شاهد برگزاری یک رزمایش متفاوت از نظر توانمندی و ظرفیت نسبت به سال‌های قبل بودیم.

دریادار ایرانی گفت: در ادامه رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین، هم اکنون یک گشت مشترک دریایی برای تامین امنیت دریایی در شمال اقیانوس هند در حال انجام است.

وی با اشاره به اعزام اسکورت‌ها، شناورها و ناوشکن‌ها در دریاها و اقیانوس‌ها، افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش نقش و تأثیر بسزایی در تأمین امنیت شاهرگ حیات اقتصادی کشور و تأمین امنیت کشتیرانی در عمق اقیانوس‌ها دارد.

ایرانی ادامه داد: در همین راستا ناوگروه ۹۷ نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن الوند و یک یگان پشتیبانی در خلیج عدن و دریای سرخ در حال اسکورت شناورها است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.